دادستان جمعه به دنبال حضور در دادگاه برای اپستاین رفیق

نیویورک - دادستان روز یکشنبه خواسته یک قاضی به برنامه جمعه با حضور در دادگاه در نیویورک برای جفری اپستین دیرین

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

نیویورک - دادستان روز یکشنبه خواسته یک قاضی به برنامه جمعه با حضور در دادگاه در نیویورک برای جفری اپستین دیرین کاردانی به چهره اتهامات او کمک کرد تا او را جذب زنان برای سوء استفاده جنسی.

انگلیسی مقتدر Ghislaine Maxwell, 58 دستگیر شد پنج شنبه در $1 میلیون و مستغلات در 156 هکتار است که او خریداری شده در ماه دسامبر گذشته در برادفورد, New Hampshire.

او در بازداشت است بدون وثیقه پس از موافقت شود به نیویورک نقل مکان کرد. دادستان برچسب خود را یک "خطر شدید از پرواز" و گفت: آنها می خواهند او را در زندان تا دادگاه.

در نامه ای به قاضی یکشنبه دادستان گفت: آنها با ابلاغ ماکسول دفاع وکیل مسیحی Everdell که می خواهم جمعه به قید وثیقه پس از شنیدن نوشته شده و استدلال ارائه شده توسط هر دو طرف پنج شنبه و جمعه. او نیز خواهد بود arraigned در دادرسی.

یک ایمیل به دنبال نظر فرستاده شد به Everdell.

او قبلا بارها و بارها تکذیب تخلف و نام برخی ادعا می کند در برابر او "مطلق زباله."

دادستان گفت: آنها انتظار دارند که ایالات متحده مارشال خدمات به حمل و نقل ماکسول به نیویورک در اوایل این هفته.

ماکسول شده است تحت تعقیب در اتهامات متعدد از جمله این که او در توطئه برای جلب دختران به عنوان جوان به عنوان 14 به تعامل با غیر قانونی اعمال جنسی با اپستاین از سال 1994 از طریق 1997 در اپستین منازل مسکونی در شهر نیویورک و فلوریدا و جدید مکزیک و در ماکسول اقامت در لندن است. دادستان ها می گویند این اتهام حمل بالقوه مجازات تا 35 سال در زندان است.

اپستاین کشته های خود را در منهتن زندان در ماه اوت گذشته در حالی که او در انتظار دادگاه فدرال قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه.

اقدام آمریکا وکیل آدری اشتراوس یک کنفرانس خبری گفت شنبه که تحقیقات ادامه دارد که دولت به دنبال برگزاری هر کسی آن را پیدا کرد با کمک اپستاین پاسخگو باشد.

دستگیری ماکسول یک شهروند ایالات متحده آمریکا و فرانسه و انگلستان و پس از او شرح داده شده توسط برخی از اپستین قربانیان خود را به عنوان مدیر توانمند کسی است که استخدام و مرتب دختران جوان برای سوء استفاده. دادستان ها می گویند ماکسول تا به حال هر دو شخصی و حرفه ای ارتباط با اپستاین.

مقامات گفت که او گاهی اوقات استخدام دختران به او ماساژ قبل از پیوستن به, همراه به عنوان اپستاین تلاش برای درگیر شدن دختران در رابطه جنسی عمل می کند.

دادستان در هفته گذشته مشخص شده برخی از استدلال به نگه داشتن ماکسول بازداشت شده اند. آنها اشاره ثروت او که در آن او تا به حال دسترسی به بیش از 20 میلیون دلار در 15 حساب های بانکی در سال های اخیر همراه با گسترده بین المللی روابط و احتمال طولانی حکم زندان اگر او محکوم است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

شواهد در این مورد شامل جزئیات تایید اطلاعات از چندین قربانیان همراه با اسناد و مدارک از جمله پرواز سوابق نوشته های دفتر خاطرات و سوابق کسب و کار دادستان گفت.

پس اپستاین دستگیر شد و در ماه جولای 2019, Maxwell شده بود در مخفی شدن در مکان های جدید در انگلستان گاهی اوقات پوشش او را محل تغییر شماره تلفن و لیست نام او به عنوان "G Max" دادستان گفت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب