پیشنهادات می تواند قطار به کلرادو تنسی تصویب

دنور - آن بوده است و 23 سال پس از قطار rumbled از طریق تونل بالای تنسی منتقل می کند.که می تواند تغییر به عنوان

توسط MINERALNEWS در 22 تیر 1399

دنور - آن بوده است و 23 سال پس از قطار rumbled از طریق تونل بالای تنسی منتقل می کند.

که می تواند تغییر به عنوان مورد علاقه در خفته تنسی عبور خط بین کانن سیتی و Dotsero رشد می کند. یک نوپای پروژه راه آهن در یوتا Uinta حوضه و یک میلیاردر New York City توسعه دهنده با هزاران هکتار از گندم و آهن های موجود عملیات در جنوب شرقی کلرادو در حال چرخش آهنگ امید به احیای دولت 208 مایل transmountain راه آهن.

اگر هر دو آرزوی خود را دریافت کنید, قطار, حمل و نقل نفت خام و احتمالا مسافر می تواند از طریق نورد سلطنتی تنگه Salida, Browns, دره عمیق و باریک, Buena Vista, Leadville, Minturn آون عقاب و گچ.

سطح حمل و نقل مدیره که پادمان کشور به شبکه راه آهن سپری کرده است در سه ماه گذشته کار با تنسی عبور خط صاحب اتحادیه اقیانوس آرام به عنوان دیرین اپراتور راه آهن مذاکره با خواستگاران برای کشش راه آهن آن idled در سال 1997. در حالی که تعداد کمی از بازیکنان در حال صحبت کردن براده با حمل و نقل مدیره در حال گفتن.

آن را در ماه فوریه آغاز شد زمانی که کلرادو اقیانوس آرام راه آهن ثبت برنامه با سطح حمل و نقل مدیره درخواست آن را به نیروی اتحادیه اقیانوس آرام به فروش تنسی عبور خط برای $8.8 میلیون نفر است. اتحادیه اقیانوس آرام در سال گذشته کاهش یافته است کلرادو اقیانوس آرام را پیشنهاد 10 میلیون دلار.

کلرادو اقیانوس آرام راه آهن متعلق به KCVN است که متعلق به شهر نیویورک بالا افزایش دهنده شلدون Solow و پسرش استفان Soloviev که اصلاح شده اصلی املای خانواده اش نام. Soloviev اجرا می شود, چهارراه, کشاورزی, انواع کسب و کار کشاورزی در KVCN گسترده سطح زیرکشت در کانزاس و کلرادو است.

این شرکت تخمین زده می شود در آن Feb. 14 نرم افزار با حمل و نقل مدیره که این امر نیاز به $278 میلیون دلار به بازسازی بیش از 208 کیلومتر از مسیر بین Royal Gorge و Dostero.

KCVN وکیل در این پرونده اشاره کرد که زمانی که به تقاطع می خواهد به حرکت به کلرادو دانه غرب به کارخانه های تولید آرد در ایالت یوتا و یا جنوب کالیفرنیا به آن نیاز دارد به آن کشتی شرق 250 مایل به رسیدن به یک اتحادیه اقیانوس آرام westbound خط راه آهن در هاچینسون کانزاس و سپس آن را رول 250 مایل به کلرادو "پس از سفر 500 مایل را بدون هیچ گونه خالص سوی غرب پیشرفت" می خواند پر کردن.

KCVN را مجبور به فروش یک خط راه آهن قبل از. سطح حمل و نقل مدیره تایید KCVN نرم افزار به نیروی V و S راه آهن به فروش شرق کلرادو Towner خط در سال 2017.

کلرادو اقیانوس آرام راه آهن در سال 2016 اعلام کرد که 6 میلیون دلار به طرح خرید و بازسازی 122 مایل Towner خط که امتداد از طریق Otero, Kiowa, کراولی و پوبلو شهرستان در جنوب شرقی کلرادو. این شرکت نرم افزار اشاره کرد که KCVN صاحب 69,000 هکتار از کلرادو گندم در زمین های کشاورزی به ارزش حدود 50 میلیون دلار در نزدیکی Towner خط و این شرکت "مدیران ثروتمند" است که می تواند هزینه های اضافی و هزینه های مربوط به دستیابی به راه آهن. سطح هیئت مدیره حمل و نقل در سال 2017 تایید کلرادو اقیانوس آرام را برای فروش اجباری توسط V و S راه آهن به دست آورد که مشکل خط راه آهن از کلرادو بخش حمل و نقل در سال 2005 رسما رها خط در سال 2011.

زمانی که اتحادیه اقیانوس آرام و جنوب اقیانوس آرام در هم ادغام شدند و در سال 1998 اتحادیه اقیانوس آرام داد تا در تلاش برای استفاده از تنسی تصویب خط و ادامه داد: به تکیه تنها بر مسیریابی آن زغال سنگ-آموزش ترافیک از طریق Moffat تونل در حالی که امیدوار به احیای ترافیک در تنسی عبور باید Moffat تونل مسدود شوند با قطار. سطح حمل و نقل مدیره در تصویب آن از ادغام گفت: اگر اتحادیه اقیانوس آرام تا کنون تصمیم به فروش تنسی عبور از مسیر آن را باید به یک نهاد است که استفاده از آن در سیستم حمل و نقل.

"ما خواهد بود مراقب باشند که به این موضوع" STB نوشت.

اتحادیه اقیانوس آرام در 9 مارس خواست سطح حمل و نقل مدیره به رد KCVN درخواست برای فروش اجباری و گفت که از آن شده است مذاکره فروش تنسی عبور خط با طرف دیگر از پاییز گذشته. که پر کردن تا زمانی که آن را redacted شامل نام دیگر که گرفتار شده بود توسط یک خبرنگار بی باک برای trains.com اخبار سیم که شناسایی خواستگار به عنوان ریو گراند اقیانوس آرام Corp. که در عمل خطوط کوتاه در شش متحده است.

ریو گراند اقیانوس آرام است که برنامه ریزی شده اپراتور از 1.5 میلیارد دلار پیشنهاد برای اتصال راه آهن نفت خام از ایالت یوتا Uinta حوضه ملی شبکه راه آهن. اگر Uinta حوضه راه آهن ساخته شده است و ریو گراند اقیانوس آرام بدست می آورد تنسی تصویب سه تا 10 قطار تخلیه نفت خام می تواند سفر جنوب از طریق یوتا به گراند جانکشن به Minturn بیش از تنسی تصویب و از طریق بالا آرکانزاس دره رودخانه در مسیر به پالایشگاه در سواحل خلیج فارس. دولت فدرال در حال انجام یک بیانیه اثرات زیست محیطی مطالعه اثرات تقریبا 85 مایل Uinta حوضه پروژه راه آهن.

"به طور خاص RGPC تا به حال ابراز علاقه به خرید از اتحادیه اقیانوس آرام بخشی از این خط از Parkdale برای گچ کلرادو و اجرای هر دو مسافر و حمل و نقل خدمات. گفت ما KCVN ما در نظر گرفته شده برای دیدن کسانی که بحث را از طریق قبل از بررسی گزینه های دیگر" می خواند unredacted سند ثبت شده توسط اتحادیه اقیانوس آرام است که به طور خلاصه به نظر می رسد در سطح هیئت مدیره حمل و نقل وب سایت در مارس 9, با توجه به trains.com.

در سال 1998 علامت Greksa سلطنتی تنگه بیان به دست آورد 11.75 مایل از اتحادیه اقیانوس آرام آهنگ بین کانن سیتی و Parkdale برای قطارهای توریستی. او سهام با استفاده از آهنگ با حمل و نقل hauler راک و راه آهن راه آهن. 1998 معامله چپ اتحادیه اقیانوس آرام با دائمی "سربار trackage حقوق" به ریل از طریق تنگه "به طوری که برای حفظ یکپارچگی تنسی عبور از مسیر است."

راک و راه آهن در تاریخ 9 مارس نیز خواست هیئت مدیره حمل و نقل به رد KCVN نرم افزار برای فروش اجباری. راک و راه آهن استدلال تنسی عبور خط متشکل از "متعدد" صاحبان و اتحادیه اقیانوس آرام به عنوان واجد شرایط نیست تنها مالک کل کشش راه آهن تحت مدیره قوانین مجبور به فروش فیدر خطوط.

Greksa شده است تماشای سراسیمگی از براده و بهره تنسی منتقل می کند. او همچنین مشغول باز کردن خود Royal Gorge توریستی قطار در یک بیماری همه گیر به طوری که او نه وزن در.

"ما شنیده ایم همه rumblings. در اینجا چیزی است: آنها به ما اجازه اجرا از طریق تنگه و ما در حال رفتن به آن را به آنها" Greksa در مصاحبه ای گفت:. "شده است وجود دارد بحث در مورد تنسی عبور برای همیشه لطفا برای. اما هیچ کس تا به حال صحبت کردیم به ما. اما این مهم نیست. آنها در حال رفتن به گرفتن مشکل از طریق تنگه بدون اجازه ما."

سطح حمل و نقل مدیره در تاریخ 13 مارس طرفه با اتحادیه اقیانوس آرام و رد کلرادو Pacfic درخواست به نیروی فروش تنسی عبور خط. (قانون فدرال اجازه می دهد تا سطح حمل و نقل مدیره به تصویب مجبور به فروش به عنوان یک راه برای نگه داشتن قطار نورد بر روی خطوط راه آهن قرار است برای رها کردن زمانی که طرفین نمی توانند توافق بر سر یک معامله به فروش می رسانند.)

اما هیئت مدیره اخراج از برخورد "بدون تعصب" به معنی KCVN و کلرادو اقیانوس آرام می تواند refile نرم افزار.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

صحبت از ترافیک ریلی در بالای دره رودخانه آرکانزاس است و مردم محلی در لبه. دره مرحله و طرح راه آهن خواستار پیاده روی و دوچرخه سواری در امتداد یک مسیر سابق باریک سنج راه آهن درجه در دره و خدمات ریلی در آهنگ های موجود می تواند تاثیر این برنامه.

"من فکر می کنم یک نگرانی بزرگتر با استفاده از این پروژه می تواند تاثیر به جوامع محلی دسترسی و تجربه در براون دره یادبود ملی و حیات وحش اثرات در امتداد رودخانه راهرو است که در حال حاضر نهفته بزرگراه 50 و 24 از طریق بسیاری از دره گفت:" جولی ماخ حفاظت مدیر کلرادو, ديد کوه, باشگاه که کمک می کند با صحنه & راه آهن نوین در نظر دارد. "همواره وجود دارد علاقه واقعی 'ریل-به-مسیرهای پیاده روی مسیر در امتداد خط راه آهن موجود اما تا هرگز پاسخگو به آن بحث. وضعیت ایده آل خواهد بود برای دولت به خرید این خط به منظور تسهیل در ریل-به-مسیرهای پیاده روی پروژه است."

یک سال 2017 گزارش CDOT که مورد مطالعه خطوط راه آهن رها شده و ممکن است خط ادغام در دولت شناسایی, تنسی, عبور از خط به عنوان قابل توجهی به صورت بالقوه آن برای حمل مسافر و حمل و نقل. همچنین با اشاره به تنسی مسیر عبور به عنوان تنها موجود transmountain جایگزین برای Moffat تونل که اغلب اجرا می شود نزدیک به ظرفیت.

"تنسی عبور خط ممکن است قادر به استفاده می شود به عنوان یک مسیر جایگزین به عنوان transmountain راه آهن تقاضا رشد می کند به دلیل افزایش توسعه در غرب شیب و یا اگر Moffat تونل آسیب دیده بودند و یا بسته به هر دلیلی" می خواند CDOT را تا سال 2017 گزارش. "چنین یک رویداد می توانست تاثیر قابل توجهی در کلرادو به خصوص در غرب شیب از راه آهن خواهد بود مجبور به حرکت و حمل و نقل از طریق وایومینگ است."

CDOT تحصیل مسافر از خدمات ریلی در 173 کیلومتر از محدوده بین فورت کالینز و پوبلو. آژانس گردهمایی عمومی ورودی آن در جبهه محدوده مسافری راه آهن طرح از طریق یک سری از جلسات آنلاین در سراسر جولای. CDOT ترجیح جایگزین برای خدمات مسافر بین فورت کالینز و دنور دیگر شامل اتحادیه اقیانوس آرام را idled فورت کالینز واحد بود که شناسایی شده به عنوان یک گزینه در سال 2000 راه آهن مطالعات اما نادیده گرفته در سال 2011 North I-25 بیانیه اثرات زیست محیطی مطالعه مسافر از خدمات ریلی شمال مترو دنور.

بنابراین آیا علاقه ای به طور بالقوه حمل و نقل نفت خام و دانه بیش از تنسی تصویب به هیچ وجه تغییر CDOT برنامه و یا چشم انداز در دولت خفته اما مهم trans-کوه راه آهن ؟

"CDOT نظارت بر وضعیت این خطوط است اما هیچ برنامه های خاص در این زمان برای توسعه و یا کسب در امتداد دالان" CDOT سخنگوی تیم هوور گفت.

کارآفرین Christof لک لک صرف بیشتر از سال 2016 تلاش برای تقویت حمایت های مسافری راه آهن خدمات بیش از تنسی منتقل می کند. در حالی که تکان دهنده منافع ساکنان مشتاق به کاهش ترافیک در بزرگراه بین ایالتی 70 و کمبود مسکن در ایگل ریور ولی با اتصال آن با بالا آرکانزاس دره رودخانه لک لک نمی کنید بیش از حد با رهبران محلی.

لک لک برآورد هزینه تعمیر این خط به صورت جدی در خدمات مسافر بین گچ و Leadville هزینه 50 میلیون دلار به 100 میلیون دلار. او صحبت کردن در مورد فصلی قطار گردشگری.

"من نمی خواهم به فکر می کنم ، من صحبت کردن در مورد یک سیستم راه آهن رفت و آمد. چیزی مانند فرودگاه قطار در دنور" جو استورک گفت.

او می بیند یک قطار در امتداد رودخانه عقاب اتصال upvalley تفریحی با downvalley جوامع می تواند تغییر الگوی مسکن با ایجاد انبوه مسکن در نزدیکی ایستگاه قطار برای کارگران که در حال مبارزه برای پیدا کردن مسکن ارزان قیمت در دره بین بدرد خوردن و گچ.

اما او آمار و ارقام تنها راه برای متقاعد کردن اتحادیه اقیانوس آرام یا فروش و یا همکاری با یک مسافر از خدمات ریلی است که در ایالت کلرادو شروع به هل دادن. دولت صاحب Moffat تونل و Moffat تونل منطقه بهبود طولانی مدت اجاره نامه با اتحادیه اقیانوس آرام به استفاده از تونل — تنها دیگر transmountain راه آهن در کلرادو علاوه بر تنسی عبور منقضی می شود در سال 2025 است.

"است که به کلرادو اهرم برای رسیدن به توپ بازی و دوستانه با تنسی عبور از خط" جو استورک گفت.

"شاید آن را ندارد. چه کسی می داند؟," او اضافه شده است. "من نمی دانم این چند: چیزهایی که می خواهید تنها به بدتر در 20 سال. اگر ما طرح نیست در حال حاضر ما ممکن است از دست دادن این گزینه است. در 20 سال مردم ممکن است گفت: "آنچه که آنها فکر می کردند? چرا آنها برنامه ریزی برای این که آنها این فرصت را داشتند؟'"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب