وکیل برجسته تهمت دهنده نمایندگی بایدن مدعی

واشنگتن - تارا Reade سابق سنا کارمند که ادعا جو بایدن sexually assaulted او 27 سال پیش است که توسط یک وکیل برج

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

واشنگتن - تارا Reade سابق سنا کارمند که ادعا جو بایدن sexually assaulted او 27 سال پیش است که توسط یک وکیل برجسته و سیاسی کمک کننده به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جمهوری 2016 مبارزه است.

وکیل داگلاس Wigdor آسوشیتدپرس گفت او در حال حاضر در حال پرداخت برای کار خود را با Reade. شرکت خود نیز محروم وجود دارد که انگیزه های سیاسی برای تصمیم گیری خود را به نمایندگی Reade در برابر اتهامات ناروا را presumptive دموکرات را در انتخابات ماه نوامبر.

"ما تصمیم گرفته اند که این موضوع به دلیل هر بازمانده حق وکیل صالح" این شرکت در بیانیه ای گفت.

Reade گفت: برای هفته که او در تلاش برای پیدا کردن یک وکیل مایل به نشان دادن خود را. او را متهم بایدن از نظر جنسی آزار او در سال 1993 زمانی که او مشغول به کار در سنا کارکنان. او را رد کرده است او دادند.

در روز پنج شنبه Reade گفت که او می خواست بایدن به "پاسخگو" و نام او را به رها کردن از انتخابات ریاست جمهوری. نظرات او در آمد و او برای اولین بار در دوربین مصاحبه انجام شده توسط سابق ایسنا و NBC News روزنامه نگار madadi.

فشرده فلوریدا ایستگاه تلویزیونی در مورد Reade نظر بایدن تصریح کرد را انکار نماید.

"حقیقت این است که آنچه مهم است," او گفت: خلیج News 9. "در این مورد حقیقت این است که این ادعا در حال صاف کردن نادرست است."

Wigdor است که به خوبی شناخته شده برای کار خود را در پرونده های مربوط به آزار و اذیت جنسی و تجاوز است. او به نمایندگی از شش زنانی که متهم Harvey Weinstein خوار هالیوود تولید کننده از سوء رفتار جنسی. او همچنین به نمایندگی از تعدادی از فاکس نیوز کارمندان در موارد ادعا جنسیتی و تبعیض نژادی در این شبکه از جمله ژولیت Huddy یکی از زنانی که متهم Bill o'reilly به دنبال یک رابطه جنسی با او و خونخواهی زمانی که او خودداری کرد. در سال 2018 او صحبت کردن در رسانه ها از کریستین Blasey فورد, زنی که متهم به دیوان عالی کشور نامزد برت Kavanaugh از تجاوز جنسی.

Wigdor شده است و یک حامی از مغلوب ساختن پیشی جستن و ارائه شده در مورد $55,000 در مبارزات انتخاباتی سهم در سال 2016 با توجه به فدرال کمیسیون انتخابات ثبت شده است. او نیز با توجه به ده ها هزار دلار به دولت های محلی و سیاستمداران دموکرات در نیویورک از جمله نیویورک تشکر. Hakeem Jeffries و نیویورک دادستان کل Letitia جیمز. او نه به اهدا یا تهمت یا بایدن را در سال 2020 مبارزات انتخاباتی.

Wigdor گفت: او قصد دارد برای کمک به Reade در ارتباط با رسانه ها و هر گونه مستقل تحقیقات به اتهامات او را که ممکن است رخ دهد. او گفت که این دو را مورد بحث قرار نمی آوردن یک طرح دعوی در دادگاه بر اساس ادعای اما او را رد نکرد که.

Wigdor پیشنهاد Reade را زودتر در تلاش برای پیدا کردن یک وکیل به نمایندگی از او شد و در نتیجه از "سیاست است."

"من فکر می کنم بسیار زیادی از این افراد" او گفت:. "اینها دوستان و همکاران من مردم که من احترام اما آنها تمایل به دموکرات یا لیبرال و آنها علاقه مند بودند از آنجا که در نمایندگی تارا Reade."

بیش از آخر هفته دیگر وکیل ویلیام موران گفت: AP او مشغول به کار بود با Reade.

موران که با این نسخهها کار در یک شرکت حقوقی در, Columbia, Maryland, قبلا نوشته و ویرایش شده برای اسپوتنیک یک خبرگزاری تاسیس و حمایت دولت روسیه متعلق به شرکت رسانه ای Rossiya Segodnya. ژانویه 2017 گزارش منتشر شده توسط دفتر مدیر اطلاعات ملی روسیه را به دخالت در مبارزات انتخاباتی 2016 گفت: Sputnik بخشی از "روسیه دولت-اجرای تبلیغات" که "کمک به نفوذ کمپین خدمت به عنوان یک پلت فرم برای کرملین پیام به روسیه و مخاطبان بین المللی."

Reade خودش مواجه شده است و سوالات در مورد گذشته او نوشتن ستایش رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین. Reade در روز پنج شنبه ابراز نگرانی به کلی در مورد داشتن "به نام یک عامل" و گفت که او دریافت کرده بود تهدید به مرگ از کسی که "فکر می کردم که یک خائن به آمریکا است."

هیچ شواهد نشان می دهد Reade یا مورن مشغول به کار در دستور روسیه با توجه به بایدن نماید.

مورن تماس AP به نمایندگی از Reade به شکایت و به دنبال تغییرات در یک داستان با شرح آنچه Reade می گوید او به خاطر نوشتن در مجلس سنا شکایت در مورد بایدن. Reade گفت: AP او نیست ادعا تجاوز جنسی در شکایت و نه به صراحت استفاده از واژه "آزار جنسی" هر چند که رفتار او معتقد است که او توصیف.

مورن گفت: AP در یک پیام متنی شنبه که او در بر داشت تمرکز بر کار گذشته خود را "ننگین." او گفت: Reade درخواست کرد که او را در رسیدن به AP "محدود ماده است."

"من به نوبه خود به دور مشتریان که به اعتقاد من و معتبر باعث می شود عمل. من هرگز خواهد شد," او گفت:.

Wigdor گفت: Reade به او گفت که او متصل به موران از طریق کتی Halper یک podcaster که برای اولین بار مصاحبه Reade در مورد اتهام تجاوز جنسی علیه بایدن در ماه مارس است. معلوم نیست چه Reade در ارتباط با Wigdor که گفت به اعتقاد او او یافت می شود این شرکت از طریق کلمه از دهان و شهرت ما."

Reade اول صحبت کردن در مورد او را به اتهام تعامل با بایدن در سال 2019 گفتن نگاران او را لمس کرده بود و او را نامناسب در حالی که او کار می کرد در سنا کارکنان. او جلو آمد و در سال 2020 در حدود زمان بایدن شد presumptive دموکراتیک نامزد با اتهامات جدید از حمله.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

او می گوید: او در ابتدا افشای حمله به اتهامات چرا که او ترس از واکنش شدید شد و هنوز هم در حال آمدن به شرایط با آنچه اتفاق افتاده بود به او.

___

AP واشنگتن دفتر رئیس جولی پیس و نویسنده برایان Slodysko کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب