مترقی دهنده گروه اعلام $59M رای-با-ایمیل کمپین

واشنگتن - یک شبکه از جیب مترقی اهدا کنندگان در حال راه اندازی یک $59 میلیون تلاش برای تشویق مردم از رنگ برای ر

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

واشنگتن - یک شبکه از جیب مترقی اهدا کنندگان در حال راه اندازی یک $59 میلیون تلاش برای تشویق مردم از رنگ برای رای دادن از طریق پست در ماه نوامبر یک گام بسیاری از دموکرات ها مشاهده به عنوان مهم به تبدیل کردن حزب پایه در طول coronavirus بیماری همه گیر.

غیر انتفاعی بازوی کمک کننده شبکه راه های برنده شدن در حال کار با بشردوستانه سازمان از جمله بنیاد فورد و جورج سوروس' جامعه باز به جمع آوری پول. این شبکه در حال حاضر اهدا 50 میلیون دلار این چرخه است که تا حد زیادی از بین رفته به گروه در میدان نبرد متحده از جمله میشیگان و کارولینای شمالی فلوریدا گرجستان و آریزونا.

اما این گروه می گوید بیشتر مورد نیاز است چرا که coronavirus — که منجر به کمبود نظرسنجی کارگران منجر به صف های طولانی و مجبور به بسته شدن برخی از رای گیری سایت — می تواند تغییر نتیجه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

"ما نیاز به دیدار با فوریت این لحظه ... ما به همه نیاز داریم به نگه داشتن پای خود را روی پدال گاز گفت:" نیکول بوچر یک مشاور ارشد گروه غیر انتفاعی راه به افزایش است. "ما در حال به چالش کشیدن دیگران و همکاران ما در این بخش برای کمک به پر کردن بودجه بحرانی شکاف برای جوامع از رنگ که مدت طولانی است که تحت ذوات در انسان دوستی."

آنها در شرکت خوب است. له به خوبی تامین می شود گروه در هر دو طرف شکاف سیاسی کشف و ضبط شده است بر این موضوع.

اگر یک کلید بخش از رای دهندگان جمهوری خواه — رای دهندگان مسن تر — است و با تکیه بر رای گیری غایب برخی در پارتی مشاهده و دسترسی گسترده تر به عنوان یک تهدید و ابراز نگرانی که پست الکترونیکی-در برگه های رای هستند بیشتر مستعد ابتلا به تقلب. که شامل رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که در ماه گذشته که منجر به "تقلب در انتخابات!" با وجود مصاحبه خود برگه از طریق پست.

دموکرات ها در ضمن استدلال کرده اند برای افزایش بودجه و گسترده تصویب پست الکترونیکی-در رای گیری.

در حال حاضر در یک نبرد شدید در حال پخش است در دادگاه که در آن دموکرات ها را بریده یک سری از پیروزی در سال های اخیر است که ساخته شده آن را آسان تر برای رای دادن. شبکه ای از سازمان های محافظه کار متحد با Federalist جامعه به تازگی به مبارزه پیوست.

این تلاش راه به نفع خود خواهد بود و با تمرکز بیشتر بر روی توسعه و آموزش و پرورش. در حالی که مردم از رنگ را در آغوش رای گیری از طریق پست در برخی از ایالت ها که اغلب مورد نیست در برخی از کلید میدانهای گروه, مقامات گفت.

هدف آنها این است که به صندوق سازمان است که در حال حاضر حضور در این جوامع به آموزش رای دهندگان در راه آنها می توانند یک رای. آنها همچنین برنامه ریزی برای صندوق نظرسنجی ناظران به مبارزه با هر گونه تلاش برای سرکوب مردم در انتخابات در میان سیاه و سفید و قهوه ای و رای دهندگان.

راه های برنده شدن که تاسیس شد و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن 2016 پیروزی خود را به عنوان یک پیشرو جایگزین برای تاسیس سازمانهای دموکراتیک. آن را تا حد زیادی تامین شده توسط شبکه ای از زنان از جمله سوزان پریتزکر عضو برجسته دموکرات خانواده است که مشتق ثروت خود را از هتل هایت.

آمریکایی های آفریقایی تبار ستون فقرات از حزب دموکرات بودند و انتقادی به جو بایدن تامین امنیت این حزب نامزدی ریاست جمهوری. اما این گروه می گوید: سیاه و سفید رای دهندگان بیش از حد اغلب نادیده گرفته شده زمانی که آن را می آید به خصوصی انسان دوستی.

"این مهم است که اهدا کنندگان و بخش بشردوستانه گام" و "درست یک شکاف بزرگ در بشردوستانه بودجه در میان جوامع از رنگ" پریتزکر گفت.

با انجام گسترده توسعه راه های برنده شدن امید به مهار انرژی شده است که در حال حاضر در تظاهرات در سراسر کشور بیش از نژادپرستی و کشتار جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, افسر پلیس است.

"انسان دوستی است تعهد به سرمایه گذاری در مردمی سازماندهی و سازمان منجر به اتهام بر نژادی عدالت باروری عدالت و رای دهندگان حمایت" گفت: کارن گرو یک راه برای برنده شدن کمک کننده است که همچنین رئیس بیشه بنیاد که به 17 میلیون دلار در کمک های مالی در سال 2017 و 2018.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن