ورزش حرفه ای' Comeback افزایش شتاب اما برای برخی از لیگ ها با احتیاط

بزرگنمایی این تصویر کوین Hoffman می شود از ماشین خود را در پیروزی خط پس از پیروزی در جام نسکار سری خ

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کوین Hoffman می شود از ماشین خود را در پیروزی خط پس از پیروزی در جام نسکار سری خودرو مسابقه در روز یکشنبه. دکتر اندرسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دکتر اندرسون/AP

این قطره ای از یک نرم افزار ورزشی باز گشت در این کشور شروع به اتفاق می افتد, پس از خاموش شدن ناگهانی گسترده با توجه به شیوع کروناویروس.

نسکار بازگشت این آخر هفته گذشته. مخلوط هنرهای رزمی را همان اوایل این ماه. در حال حاضر فرمانداران از دو ضربه سخت متحده — کالیفرنیا و نیویورک — آیا آمریکا برای بازگشت به حرفه ای بازی.

"نرم افزار ورزشی" کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom گفت: "در اولین هفته پس از ماه ژوئن بدون تماشاگر و تغییرات و بسیار تجویزی شرایط می توانید شروع به حرکت رو به جلو است."

وجود قطعی احساس حرکت برای ورزش راه اندازی مجدد. طرفداران شده است شنیدن در مورد پتانسیل بازگشایی سناریو برای بیس بال و بسکتبال در خاص است.

اما با کروناویروس هنوز پخش كردن, آیا نیاز به احتیاط?

بیش از حد بسیاری از موارد

اگر شما بخواهید دانشگاه اموری اپیدمیولوژی ژاک Binney کوتاه پاسخ مثبت است.

"حقیقت این است که در ایالات متحده در حال حاضر ما هنوز یک بار بالا از موارد می گوید:" Binney که هم می نویسد و مشورت در مورد آسیب های ورزشی و ورزشکار سلامت. "این منطقه به منطقه متفاوت است اما به طور کلی ما بسیاری از افراد بیمار. که یک مشکل [در ورزش حرفه ای] به دلیل آن را افزایش می دهد احتمال اینکه کسی در یک لیگ آلوده شدن و سپس گسترش آن به اطراف لیگ که در آن شما ممکن است پایدار در تماس نزدیک با بسیاری از مردمی دیگر. هم تیمی ها و افراد در تیم های دیگر اگر شما در یک تماس با ما ورزش است."

یکی دیگر از عوامل مهمی است که برای تست coronavirus. هنوز هم وجود دارد به اندازه کافی در ایالات متحده و Binney می گوید وجود دارد باید بیشتر به ورزش لیگ می تواند در وجدان خوب آیا این نوع غربالگری دقیق آنها نیاز به.

"اگر عموم مردم و حتی اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی لازم نیست که آزمون آنها نیاز دارید" Binney می گوید: "پس از آن که افزایش شدید اخلاقی, سوالات برای یک طرفدار تیم ورزشی به تست مردمی خود را به صورت روزانه."

نسکار برای یکی شدن است در اطراف این تست نکنید.

بازگشت به مسابقه ماشین سهام در مشهور دارلینگتون Raceway در کارولینای جنوبی شد قابل توجه برای آن متعدد اقدامات احتیاطی. وجود دارد هیچ طرفداران در جایگاه و تعداد حمایت مردم در مسیر محدود بود.

اما وجود ندارد در سایت تست. نسکار مقامات گفته بودند که حساس به این کشور آزمایش کمبود.

"این آزمون باقی می ماند در تامین کوتاه مدت" جان بوبو نسکار معاون رئیس جمهور از مسابقه عملیات گفت: در اواخر ماه گذشته. "نتیجه گرفتن می توانید دو تا سه روز. واقعا کسانی که آزمون باید هدفمند برای مردم بیشتر نیاز دارند."

هنوز هم عدم تست ام ممکن است افزایش خطر برای کسانی که در این مسابقه است.

نقض و به قول بهتر

در این رویداد UFC در جکسون ویل فلوریدا., در اوایل این ماه وجود دارد نیز دقیق بهداشتی و اقدامات ایمنی در محل. از جمله تست. اما وجود دارد و تخطی از آن اقدامات حتی پس از یک جنگنده و دو از او cornermen آزمایش مثبت برای coronavirus و حذف شدند از این رویداد. قوانین مورد نیاز اجتماعی فاصله بدون لمس کردن و یا چهره به چهره post-match interviews. اما بعد از جنگنده جاستین Gaethje slugged راه خود را به پیروزی, تلویزیون, مصاحبه جو روگان ایستاده بود کنار او تکان داد و یکی از Gaethje خون دست گفت: "من اهمیتی نمی دهند."

در مورد نقض UFC رئیس دانا سفید وعده داده شده به "بهتر خواهد بود."

دیگر لیگ توطئه خود بازگشت امید به جلوگیری از مشکلات مانند این را از ابتدا.

شناخت یک مسیر نامشخص

هفته گذشته بیس بال کمیسر راب مانفرد توصیف MLB زیادی برای استفاده از مجموعه ای از پیشنهاد اقدامات ایمنی.

"آنها فوق العاده دقیق و" مانفرد سی ان ان گفت. "آنها را پوشش همه چیز را از چه بازیکنان سفر خواهد کرد [پرواز] منشور خصوصی, چگونه آن منشور را تمیز شود; که دسترسی به ورزشگاه سخت محدودیت در تعداد زیادی از مردم; tiering از کارکنان به طوری که حتی کسانی که در ballpark را جدا خواهد شد به طور کلی از بازیکنان است. بنابراین ما امیدواریم که که ما قادر خواهید بود به آنها را متقاعد کند که آن را امن است."

آن را یک وظیفه دلهره آور به دریافت این همه آماده برای پیش بینی ماه ژوئن بهار آموزش و جولای شروع فصل به طور منظم. اما اپیدمیولوژی ژاک Binney فکر می کند بازی بیس بال, NBA pro هاکی و فوتبال می تواند به بازگشت این تابستان. با راه اندازی مجدد برنامه ای که اذعان ویروس نامشخص مسیر.

"به عنوان طولانی به عنوان شما می دانیم که هر برنامه ای که شما در حال ساخت هستند و موقت و شما هنوز به طور کامل قفل خود را و گفت این است رفتن به اتفاق می افتد" Binney می گوید: "سپس من مطلقا هیچ مشکلی با کسی انجام هر گونه برنامه ریزی است."

پول بخشی از برنامه ریزی بیش از حد.

ورزشکاران در تمام رشته های ورزشی در صورت کاهش دستمزد در این قطع فصول. بازیکنان بیس بال می دانم که آن را بد نگاه کردن به داد و بیداد بیش از منابع مالی در حال حاضر با بسیاری از مردم صدمه زدن به لحاظ اقتصادی. اما بسیاری از بازیکنان می گویند مالک پیشنهاد کاهش بیش از حد به خصوص اگر ورزشکاران به طور بالقوه در حال قرار دادن سلامت خود را در خط با بازی در طول یک بیماری همه گیر. Tampa Bay پارچ و 2018 Cy جوان برنده بلیک اسنل به صدای به بازیکن نگرانی های خود را در کانال Twitch.

"من متاسفم اگر شما فکر می کنم متفاوت" اسنل گفت: "اما خطر این است که راه جهنم بالاتر و مقدار پول من را راه پایین تر, چرا من فکر می کنم در مورد انجام آن ؟ تا در سر من من آماده شدن برای فصل آینده است."

برای بازگشایی یا نه

لیگ در حال گفتن نیست که در این نقطه, اما اغلب فراموش صورت انتخاب سختی در هفته های آینده.

برای بازگشایی یا نه.

راب مانفرد می گوید اگر در این فصل به طور دائم scuttled بیس بال زیان خواهد رویکرد 4 میلیارد دلار.

هزینه های مالی در سراسر ورزشی خواهد بود. وجود دارد عاطفی هزینه بیش از حد برای طرفداران.

"ورزش برای من بسیار چگونه من می گوید:" سارا زیگلر, ورزشی, ویرایشگر برای megyn kelly. و در حال حاضر زمانی است که طرفدار هاکی و بسکتبال پلی آف به طور معمول خواهد بود در دریچه گاز کامل.

"یکی از غم انگیز همه چیز [خواهد بود] دیدن نیست نتیجه گیری از برخی از ویژه فصول" زیگلر می گوید. "[NBA ستاره] Lebron [جیمز] ساخت یک اجرا. Giannis [Antetokounmpo] و [میلواکی] دیگران داشتن چنین بزرگ سال است. آن را نمی خواهد به نگاه مانند آن را در کتاب رکورد اگر ما نمی تواند پایان آن را."

هر برنامه به راه اندازی مجدد بازی در نهایت در رحمت coronavirus و این کشور توانایی آن را تحت کنترل.

متحده در حال بازگشایی و فرمانداران در حال صحبت کردن امیدوارم در مورد ورزش حرفه ای آینده را برای نگه داشتن ما را سرگرم.

اما بسیاری ورزشی لیگ هنوز به وزن ممکن است عواقب باز گشت تا بسیاری می خواهند اما نمی تواند بیش از حد به زودی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب