'بی بها' درختان بونسای به سرقت رفته از موزه در واشنگتن

بزرگنمایی این تصویر این سیاه کاج به سرقت رفته بود روز یکشنبه از یک موزه در واشنگتن است. آن رشد کرده

توسط MINERALNEWS در 23 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

این سیاه کاج به سرقت رفته بود روز یکشنبه از یک موزه در واشنگتن است. آن رشد کرده بود از یک دانه در قلع می تواند توسط آمریکا Juzaburo Furuzawa در حالی که او در زندانی در یک اردوگاه در طول جنگ جهانی دوم است. حسن نیت ارائه میدهد از اقیانوس آرام بونسای موزه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از اقیانوس آرام بونسای موزه

دو تاریخی بونسای درختان به سرقت رفته و اقیانوس آرام بونسای موزه در راه فدرال بشویید. قرار دادن یک تماس به آنها پشت کنید.

"این گنجینه های گرانبها که متعلق به جامعه ما است. و داستان خود را سزاوار حفظ شود و به اشتراک گذاشته گسترده" موزه مدیر اجرایی کتی McCabe می گوید NPR. "پس لطفا آنها را به عقب."

حدود 7 صبح در صبح روز یکشنبه دو دزد مجبور راه خود را به نمایش عمومی از موزه و ساخته شده با دو تقریبا 50-lb بونسای: یک زن ژاپنی و سیاه کاج و یک silverberry.

"آن نگاه مانند آنها می دانستند آنچه را که آنها انجام می دهند" McCabe می گوید.

Aarin Packard موزه متصدی می گوید "به نظر می رسید بیشتر از یک حرفه ای در سطح حرفه ای سرقت."

آنها نمی دانند که چرا دزد آن را انجام داد. "این غیر ممکن است به درک انگیزه به خصوص هنگامی که شما را وادار به دانستن داستان از این درختان" McCabe می گوید.

هر دو درخت نسبتا جوان به عنوان دور به عنوان بونسای اما هنوز یک تاریخ غنی رفتن به جنگ جهانی دوم است.

ژاپنی, سیاه, کاج رشد کرده بود توسط آمریکا Juzaburo Furuzawa. در حالی که او در زندانی در یک اردوگاه در توپاز یوتا در طول جنگ جهانی دوم او دریافت, ژاپنی, سیاه دانه کاج از اعضای خانواده در ژاپن است. او شروع به درختان در حال رشد در قوطی حلبی. بونسای در اقیانوس آرام بونسای موزه است که احتمالا تنها یکی از این گروه به هنوز هم زنده است.

"من آشنا نیست با هر درخت دیگر وجود دارد که در ایالات متحده است که می توانید آن را ردیابی منشأ بودن جوانه زده در یک اردوگاه در طول جنگ" پاکارد می گوید. درخت بود و در نهایت به دست آورد یکی از Furuzawa آموزان که اهدا آن به موزه در اوایل 1990s.

بزرگنمایی این تصویر

این silverberry ایجاد شده توسط یک زن بونسای هنرمند Kiyoko Hatanaka در سال 1946. زن بونسای هنرمندان بودند که در طول تاریخ کمتر شایع تر از مردان هستند, که باعث می شود این درخت نادر است. آن را به سرقت رفته بود روز یکشنبه از یک موزه فقط در خارج از سیاتل. حسن نیت ارائه میدهد از اقیانوس آرام بونسای موزه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از اقیانوس آرام بونسای موزه

این silverberry کشت شده توسط Kiyoko Hatanaka ابتدا در سال 1946. او و همسرش شد بونسای علاقه مندان در جنوب کالیفرنیا. Silverberry مشترک گونه های بونسای است اما کمتر شایع در ایالات متحده به دلیل آن است که بیشتر از یک گونه پاکارد می گوید.

اما آنچه در این خصوص قابل توجه در مورد silverberry است که آن را کشت توسط یک زن بونسای هنرمند.

"بونسای را عمدتا شده است یک نر فعالیت حداقل در فرهنگ ژاپنی که در آن ikebana, ژاپنی هنر از گل بود مرتب کردن بر اساس آنچه زنان خواهد عمل. و بنابراین برای یک زن به انجام بونسای در اواخر 40s یا اواسط'40s است همچنین نادر" پاکارد می گوید.

بسیاری از بونسای در ایالات متحده در تاریخ به 1940s و 1950s. بونسای فرهنگ در ایالات متحده قبل از جنگ جهانی دوم بود که تنها تمرین توسط آمریکایی ها; بعدها که غیر ژاپنی شروع به پرورش آنها, او می گوید.

که دو درخت جان سالم به بیش از 70 سال در حال حاضر است یک عهد به تعهد از نسل بونسای هنرمندان. مراقبت از درختان نیاز به توجه روزانه بسیار شبیه به یک حیوان خانگی پاکارد می گوید. "که قوام مراقبت بنابراین ضروری است برای نگه داشتن آنها را سالم و در حدود 75 سال است." برخی از درختان بونسای در گذشته از طریق نسل از یک خانواده است و می تواند زندگی را برای صدها سال.

موزه نیست گفت: چقدر خاص این درختان با ارزش تنها که آنها به ارزش هزاران دلار است. موزه کارکنان می گویند که آنها نمی خواهد سوال بپرسید اگر کسی می تواند کمک به پیدا کردن درختان و درخواست های عمومی برای تماس با آنها را با هر آگهی. درختان می میرند و در عرض یک هفته اگر به درستی برای مراقبت.

"شما سقوط در عشق با این درختان آنها تبدیل به بخشی از خانواده خود و آنها در گذشته از نسل به نسل از معلم به دانش آموز می گوید:" McCabe. "و به طوری که آنها به این معنی است که آن را فراتر از ارزش پولی."

NPR نوح کالدول النا شوارتز و جاستین Kenin تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب