فشارها به عنوان قبایل به دنبال زمان بیشتری در حفاری طرح

ALBUQUERQUE, N. M. - پس از بیش از یک دهه برنامه ریزی و تظاهرات ایالات متحده در زمین مدیران باید گردد, یک پیشنه

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

ALBUQUERQUE, N. M. - پس از بیش از یک دهه برنامه ریزی و تظاهرات ایالات متحده در زمین مدیران باید گردد, یک پیشنهاد برای نحوه مدیریت نفت و گاز توسعه در سراسر نوار گسترده ای از شمال غربی مکزیک جدید که شامل یک پارک ملی و مناطق برگزار شد مقدس توسط قبایل بومی آمریکا.

ساعت شروع به تیک تاک در ماه فوریه زمانی که اداره مدیریت زمین به مردم در 90 روز به بررسی پیشنهاد و ارائه نظرات.

پس از آن همه گیر.

در هفته های اخیر زندگی برای بسیاری گرفته شده به نوبه خود غیر منتظره — به خصوص برای جوامع قبیله ای شده اند که بیشترین تاثیر شیوع کروناویروس. Pueblos در نیومکزیکو را به اعمال حکومت در حالی که ملت ناواهو تصمیم گرفتند برای سختی و محدودیت های آخر هفته مستندات امید ناشی از افزایش coronavirus موارد است.

"ما در هیچ موقعیتی برای تغییر توجه ما" گفت: J. Michael Chavarria, فرماندار شهرستان سانتا کلارا پوبلو و رئیس همه پوبلو شورای حکام.

او جمعه هشدار داد که اولویت این است که بحران بهداشت و درمان و این امر می تواند غیر ممکن است به محوری و شروع به بررسی دفتر مدیریت زمین را دقیق اسناد و مدارک اگر قبایل می خواستم به تدوین معنی دار بازخورد در مورد آنچه برنامه ریزی شده برای زمین های اطراف Chaco در فرهنگ ملی و تاریخی پارک.

او پیوست به گزارش ایسنا ، تام Udall جدید مکزیک ملت ناواهو شورای نماینده دانیل Tso, New Mexico بالا انرژی رسمی و دیگران در تجدید فراخوان دولت فدرال برای گسترش دوره نظر عمومی توسط 120 روز.

مهلت است 28 مه و اداره مدیریت زمین ساکت مانده و با وجود دریافت درخواست رسمی در کنگره سربرگ و سراسیمگی از ایمیل ها و تماس های تلفنی از محیط زیست و دیگران در طول ماه گذشته.

به گزارش ایسنا ، مارتین هاینریش جدید دیگر مکزیک دموکرات صحبت با وزیر کشور ایالات متحده دیوید برنارد این هفته است. برنارد را خاموش ساخت یک اطلاعیه که برخی تفسیر به عنوان یک نشانه آن است که مقامات فدرال ممکن است با توجه به زمان داده شده سختی که ناشی از شیوع بیماری است.

اداره مدیریت زمین در حال برنامه ریزی برای میزبانی یک سری از جلسات مجازی به پیشنهاد اما رهبران قبیله ای گفت: علاوه بر چالش های مربوط به شیوع بسیاری از ساکنان را خارج از روند چرا که آنها زندگی می کنند در مناطق روستایی که فاقد پهنای باند مورد نیاز برای جریان مانند یک رویداد است.

حتی به عنوان رهبران جامعه در هر سطح در حال برنامه ریزی برای بازگشایی, New Mexico انرژی و مواد معدنی و منابع طبیعی اتاق سارا Cottrell Propst روز جمعه گفت که تمام جنبه های زندگی مختل شده است با توجه به این ویروس و دولت با پشتیبانی مردم با دادن زمان بیشتر به وزن در.

"ما راه عادی از زندگی است که واقعا دور از بازگشت و این واقعیت باید در نظر گرفته شود هنگامی که ما در حال انجام جلسات عمومی و نظر دوره و برنامه ریزی برای آینده ما," او گفت:.

حتی با جلسات مجازی برنامه ریزی شده برای اواسط ماه مه, او گفت که امر ترک زمان کمی برای جذب اطلاعات و تدوین نظرات.

یک سایت میراث جهانی Chaco در پارک و مناطق اطراف آن شده اند در مرکز از یک دهه مبارزه با بیش از حفاری در شمال غربی مکزیک جدید.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در حالی که حفاری است که خارج از محدوده در Chaco در مرزهای نگرانی را گسترش فراتر از اثرات زیست محیطی برای حفاظت از نشانه های فرهنگی. قبایل محیط زیست و باستان شناسان همه هشدار می دهند که توسعه بدون کنترل می تواند به سازش قابل توجهی در نقاط خارج از پارک.

جایگزین در نظر گرفته شده توسط دولت فدرال پوشش هزاران مایل مربع از زمین فدرال اموال متعلق به ملت ناواهو و سهمیه متعلق به فردی Navajos. این منطقه شامل San Juan Basin — یک ملت قدیمی ترین و نفت و گاز بوده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب