افزایش بازدید سایت برای افزایش بازدید

تکنیک های افزایش بازدید سایت در گوگل؛ روش های رایگان + عملی

بیایید فرآیند فکری‌مان را یکبار مهندسی معکوس کنیم؛ شما پیش از هدایت ترافیک به وب‌سایت خود، باید مخاطبان‌تان را بشناسید. برای انجام این کار، وب‌سایت خود را با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند Crazy Egg تحلیل کنید تا ببینید کجا در حال از دست‌‌دادن و جذب بازدیدکننده هستید. با این اطلاعاتی که در اختیار دارید، می‌توانید محتوای مناسبی را برای افزایش بازدید سایت خود تولید کنید. سئو (SEO یا Search Engine Optimization) به مجموعه‌ ای از اقدامات درون و برون سایتی گفته می شود که به بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی گوگل کمک می کند. سئو یک فرآیند یک شبه نیست که به سرعت بتوان از آن نتیجه گرفت، بلکه یک فرایند تدریجی، بلند مدت و مستمر می باشد.

در قدم اول شما باید کیورد ریسرچ کنید و کلمات و عبارات هدف خود را مشخص کنید. اگر فرومی از قبل موجود بود،‌ با یک اکانت X برای آن عبارت یک تاپیک ایجاد کنید و سوالی را بپرسید. سپس با اکانت اصلی خود (که احتمالا در بیوگرافی و اطلاعاتتان لینک سایتتان را هم گذاشتید) به آن سوال یک جواب کامل و جامع بدهید. تولید محتوای با کیفیت و سئو کردن آن به خودی خود می‌تواند رایگان و بدون هزینه باشد،‌ اگر زمان بگذارید و خودتان این کار را انجام دهید! در واقع شاید موثرترین روش برای افزایش بازدید و جذب ورودی و ترافیک رایگان، همین سئو باشد. در این مطلب به اهمیت افزایش بازدید سایت و روش های افزایش بازدید سایت رایگان به صورت کامل پرداختیم.

برای این که کاربران محتوای شما را به اشتراک بگذارند محتوای کاربردی و مفید برای کاربران تولید کنید. یکی از مواردی که نقش پررنگی در افزایش بازدید سایت دارد، تولید محتوای خوشه ای یا کلاستر است. محتوای خوشه ای به این صورت است که شما یک مطلب مادر تولید می کنید و در آن مقاله چندین لینک ایجاد کرده و به مطالب مرتبط پل می زنید. درواقع محتوای خوشه ای، ستون اصلی بوده که می توان چندین محتوای دیگر بر مبنای آن تولید کرد. برای جلب اعتماد کاربران و مخاطبان می توانید عکس ها و فیلم هایی از پشت صحنه یا کارگاه کار خود منتشر کرده که کاربران به شما اعتماد کنند.

می‌توانید محتواها را به‌صورت استوری سریالی هم منتشر کنید که مخاطب را بیشتر درگیر خود می‌کند. خلاصه از تمام امکانات شبکه‌های اجتماعی برای هدایت ترافیک به سایت استفاده کنید. سرعت سایت شما باید زیاد باشد؛ به‌این‌معنا که خیلی سریع، سایت و صفحات آن به کاربر نمایش داده شود؛ این موضوع یکی از پارامترهای مهم برای گوگل و کاربران است. از ابزارهای تست سرعت نظیر GTMetrix و Google PageSpeed برای این موضوع استفاده کنید. این کار را با کاهش حجم و سئو تصاویر، بهبود ساختار صفحه‌ها و کاهش تعداد پلاگین‌های نصب‌شده می‌توانید انجام دهید.

این نوع محتویات در مقابل محتویات ترند یا فصلی قرار دارند که فقط برای مدت کوتاهی جذابیت دارند. عناوین، یکی از مهم‌ترین بخش‌های محتوا هستند، که می‌تواند موجب جذب کاربر شود. حتی اگر بهترین مقاله را نوشته باشید، اگر عنوان مقاله قانع‌کننده و جذاب نباشد، کاربر اصلا توجه‌اش جلب نخواهد شد و بر روی آن کلیک نخواهد کرد.عنوان، باید کاربر را وسوسه کند و کنجکاوی او را برانگیزد. در واقع شما تنها زمانی می‌توانید در ترافیک سایت خود بهبود ایجاد کنید که نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید؛ این ابزارها در شناسایی این نقاط به شما کمک خواهند کرد. بنابراین حوصله به خرج دهید و به جای استفاده از روش‌های غیراصولی و خطرناک، سعی کنید اشکالات کار خود را برطرف کنید.

راه‌های زیادی وجود دارد که مشتریان آیندۀ شما بتوانند برای رسیدن به سایتتان طی کنند؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که بهترین راه را برای کسب‌وکارتان پیدا کنید. ما در این محتوا 20 راهکار رایگان را در اختیارتان قرار دادیم، کافی است یکی از آن‌ها را امتحان کنید تا شاهد افزایش قابل توجه ترافیک باشید. زمانی که محتوای خود را در لینکدین، توییتر یا اینستگرام تبلیغ می‌کنید، از هشتگ‌های مرتبط برای افزایش بازدید آن‌ها استفاده کنید. هشتگ‌ها را کاملاً مختص موضوع پست نگه دارید تا توسط افرادی که احتمالاً محتوای شما را می‌خوانند، به اشتراک می‌گذارند یا به آن پیوند می‌دهند، شناسایی شوید. پست مهمان نشان می‌دهد که شما در حیطه خود فعال هستید و در عین حال می‌توانید به وب‌سایت خودتان هم لینک بدهید. درست مثل سایت‌های اجتماعی سنتی، تبلیغات بیش‌‌از‌حد در این رسانه‌ها هم بازخورد منفی دارد.

به استفاده از این روش‌ها، احتمال به‌اشتراک‌گذاری مطالب افزایش می‌یابد و این موضوع منجر به افزایش بازدید سایت خواهد شد. بهینه‌سازی برای موبایل یا Mobile Optimization یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای گوگل است؛ چرا که امروزه افراد از موبایل خود بیشتر از لپ‌تاپ و سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کنند. اگر سایت برای موبایل بهینه باشد، گوگل رتبه خوبی به آن اختصاص می‌دهد و این موضوع به‌طور مستقیم بر سئو و رتبه سایت تاثیر می‌گذارد. قرار دادن یک پست مهمان در یک سایت معتبر می‌تواند ترافیک وبلاگ به وب‌سایت شما را افزایش دهد، همچنین افزایش اعتبار سایت را هم به دنبال خواهد داشت. توجه داشته باشید که استانداردهای وبلاگ‌نویسی مهمان در طول ماه‌های گذشته با تغییرات زیادی مواجه شده و تاکتیک‌های جدید اسپم می‌توانند مجازات‌های سختی را برای سایت به دنبال داشته باشند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های محتوا، تیترها هستند؛ حتی جامع‌ترین پست‌های سایت هم بدون داشتن تیتر جذاب، نمی‌توانند نظر مخاطبین را جلب کنند.

دقت کنید که این پاسخ‌ها و تعاملات نباید جنبه اسپم یا تبلیغاتی داشته باشند. بنابراین شما با بهینه‌سازی سرعت سایت خود می توانید حرکت کاربران را در سایت آسان و بدون دردسر کنید تا از وب گردی خود لذت ببرند و منجر به افزایش ترافیک سایت شما شوند. در این راستا باید پس از بررسی دلایل بارگزاری کند سایت نسبت به رفع آنها اقدام کنید. از طرفی موتورهای جستجو نیز تمایلی به سایت های کم کار و دارای مطالب قدیمی نشان نمی دهند که همین امر باعث افت رتبه و بازدید سایت خواهد شد. بنابراین دقت داشته باشید که مطالب و محتویات سایت خود را به صورت مستمر و طی یک برنامه مشخص بروزرسانی کنید تا امتیاز ترافیک سایت را از دست ندهید. بنابراین تحقیق کلمات کلیدی، حتما باید اولین کاری باشد که انجام می‌دهید.

یعنی همیشه رضایت و تجربه خوب را برای کاربران در نظر بگیریم و همیشه از تغییرات و استانداردهای جدید گوگل باخبر باشیم. یواست سئو (Yoast SEO) یک افزونه وردپرس است که به عملکرد بهتر سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل کمک می کند. همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای خود را به بهترین استانداردهای سئو و خوانایی برسانید. گوگل سرچ کنسول یا Google Search Console یکی از مهم ترین ابزارهای سئوی حرفه ای سایت است. شما با کمک این ابزار می توانید با گوگل ارتباط برقرار کرده و به درستی یا نادرستی عملکرد خود در مسیر بهینه سازی سایت پی ببرید. بازار تولید پادکست در ایران بیش از سالهای گذشته شده است و در حال حاضر شاهد اختصاص یافتن سایت ها و پلتفرم های متنوعی برای تولید پادکست هستیم.

– بررسی اطلاعات دقیق‌تری مانند نوع دستگاه، نسخه مرورگر، و سیستم‌عامل می‌تواند به تشخیص بازدیدهای رباتیک کمک کند. برخی از ربات‌ها از مرورگرهای قدیمی یا شبیه‌سازی شده استفاده می‌کنند که می‌تواند نشانه‌ای از ترافیک غیرواقعی باشد. – کاربران واقعی معمولاً روی دکمه‌ها و لینک‌ها کلیک می‌کنند و با فرم‌ها تعامل دارند. اگر یک بازدیدکننده صفحات زیادی را باز کند بدون اینکه روی هیچ دکمه یا لینکی کلیک کند، ممکن است ربات باشد. اما وقتی اسم تولید ویدیو برای سایت می آید خیلی از دوستان فکر می کنند که تولید و ساخت ویدیو بسیار کار سخت و دشواری است در صورتی که اصلا اینطور نیست! اگر اصول ویدیو مارکتینگ را کامل یاد بگیرید و پیاده سازی کنید مطمئن باشید می توانید ویدیوهای حرفه‌ای تولید کنید که مخاطبان و کاربران تان را شگفت زده کنید.

هنگامی که شما لینک و مطالب خود را از طریق یک سرویس به اشتراک می گذارید، نه تنها پیوندی برای سایت شما ایجاد می شود، بلکه منجر به افزایش ترافیک سایت شما نیز خواهد شد. در عصر جدید باید طوری عمل کنید که از پلتفرم ‌ها و رسانه ‌های مختلف که مورد استفاده بسیاری از افراد هستند نیز به سمت شما بک لینک ارسال شود تا موجب افزایش ترافیک سایت شما شود. بر همین اساس ترافیک ارجاعی از منظر بازاریابان آنلاین دارای اهمیت بسیار زیادی است، چراکه با این کار می توانند محصولات و خدمات خود را در دید کاربران و مشتریان بیشتر و جدیدی قرار دهند. انتشار مداوم محتوا نشان می ‌دهد که سایت شما از جمله سایت های فعالی است که برای مخاطبین خود ارزش قائل می شود، چراکه دائم در حال تغییرات، ارائه خدمات و مطالب جدید به آنها می باشد. این مسئله برای موتورهای جستجو که به دنبال وب سایت های فعال و بروزی هستند نیز بسیار اهمیت دارد، و باعث بهبود رتبه سایت شما خواهد شد. بلکه باید ایمیل‌ها، کاملا شخصی سازی شده و متناسب با پرسونای مشتری طراحی و ارسال شود.به عنوان مثال، برای مشتریان قدیمی خود ایمیلی دوستانه ارسال کنید و در مورد خدمات یا محصولات جدید، اطلاع رسانی کنید.

Statista گزارش می‌دهد که 77 درصد از کاربران اینترنت 15 تا 35 ساله از YouTube برای مصرف محتوای ویدیویی استفاده می‌کنند. می‌توانید برای استوری‌های اینستاگرام یا فیس‌بوک، ویدیوهای زنده، IGTV، ویدیوهای فید خبری، یوتیوب و... این کار در راستای آگاهی از برند و تعامل بیشتر با مخاطبان بسیار اثربخش است. استفاده از خوانندگان و مشتریان فعلی، یک راه عالی برای افزایش بازدید وب‌سایت شما است. هنگامی که یک وبلاگ جدید ارسال می‌کنید، می‌توانید آن را به دنبال کنندگان یا مشترکین خود برای افزایش سریع ترافیک اطلاع دهید. برای این کار، می‌توانید ایمیل کاربران را دریافت و پس از انتشار محتوا به آن‌ها اطلاع دهید.

مقاله های پربازدید که برای سایتتان مینویسید باید برای کلمات کلیدی اصلی سایت تا نوشته شود. در اولین قدم قبل از نوشتن مقاله پربازدید بر سایتتان باید عبارات و کلمات کلیدی اصلی که جستجوی زیادی در گوگل می شود را پیدا کنید. تا وقتی نتوانید کاری کنید که مخاطبان و کاربران سایت شما را پیدا کنند نمی‌توانید در اینترنت فروش داشته باشید. به هر حال اگر می‌خواهید فروش تان را افزایش بدهید باید به فکر افزایش بازدید سایت و جذب مخاطبان و کاربران هدف تان باشید. افزایش بازدید سایت یکی از مهمترین کارهایی است که بعد از اینکه سایت تان را راه اندازی کردید باید انجام بدهید.

تبلیغات نمایش تصویری یا تبلیغات بنری، یکی از ابزارهای قدرتمند برای افزایش آگاهی از برند و جذب بازدیدکنندگان جدید به سایت است. این نوع تبلیغات معمولا به صورت تصاویر گرافیکی و جذاب در سایت های پر بازدید نمایش داده می شوند و می توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند. تبلیغات بنری با استفاده از عناصر بصری و پیام های کوتاه و موثر، می توانند برند شما را به مخاطبان جدید معرفی کنند و آن ها را به بازدید از سایت شما ترغیب کنند. این دلایل نشان می‌دهند که افزایش بازدید سایت می‌تواند تأثیرات مثبت زیادی بر روی کسب و کار و فعالیت‌های آنلاین شما داشته باشد. برای این کار کافیست که یکی از مقالات سایتتان را که قبلاً نوشته اید را انتخاب کنید و محتوای همان مقاله را به صورت تیتر وار داخل پاورپوینت با اسلایدهای زیبایی طراحی کنید. سپس می توانید با استفاده از نرم افزارهایی که از صفحه دسکتاپ شما فیلم می گیرند همان مقاله ای که نوشته اید را در ویدیو صحبت کنید.

پس سعی کنید عنوانی بنویسید که دقیقا به مشکلات و سوالات مخاطبین اشاره داشته و با کمک آن جذب خوبی کسب کنید. اگر مخاطبان هدفتان در شبکه‌های اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آن‌ها... شما یک لینک مخصوص برای هر همکار ایجاد می‌کنید و در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید. آن‌ها به‌ازای هر فروشی که از طریق لینک آن‌ها اتفاق بیفتد، از شما کمیسیون می‌گیرند. به این مسئله هم توجه کنید حتی اگر کلیک به ترافیک تبدیل شود، تا زمانی مخاطب چیزی نخرد، هزینه نمی‌کنید.

چون الگوریتم های گوگل عاشق محتوای باکیفیت هستند، در نتیجه، اگر محتوای شما را با ارزش می خوانند یا محتوای شما از سوی یک سایت معتبر پیشنهاد شده، آنگاه در نتایج جستجوی گوگل رتبه بالاتری می گیرید. در این روش حتی نیازی ندارید خودتان دنبال سوژه تولید محتوا بگردید و می توانید از نمونه های موفق قبلی نیز به سبک خودتان استفاده کنید. از دیگر روش های افزایش بازدید سایت که اکثر مدیران سایت ها از آن برای افزایش تعداد مشتریان از آن بهره می برند، استفاده از خبرنامه است. این موضوع تاثیر بسزایی بر روی ترافیک سایت داشته و کاربران از طریق ثبت نام در آن می توانند از تازه ترین اخبار و محتواها و مقالات تولید شده بهره کافی ببرند. از همین رو استفاده از خبرنامه روش خوبی به منظور جذب مخاطبان بیشتر به شمار می رود.

بنابراین یکی دیگر از فاکتورهای موردنظر گوگل برای بالا بردن میزان ارجاع به سایت شما وجود تصاویر مناسب در محتوای شما خواهد بود. البته استفاده از شبکه‌های اجتماعی راه را برای فعالیت‌های آنلاین آسان کرده است؛ اما فعالیت در این شبکه‌ها به تنهایی کافی نیست. اما بعد از فراگیر شدن اینترنت بیشتر کسب‌وکارها به دنیای مجازی و غیرملموس اینترنت راه پیدا کردند. با پیشرفت‌های لحظه‌ای تکنولوژی استفاده از قابلیت‌های آنلاین به رایج‌ترین و بهترین راه برای رفع نیازهای انسان‌ها و ایجاد کسب‌وکار منجر شده. بنابراین اگر شما نیز برای ایجاد‌ شغل یا ارائه محصولات، خدمات، هنر و توانمندي‌های خود از این قابلیت‌ها بهره می‌گیرید، حتماً به فکر ساخت فروشگاه اینترنتی باشید. – بررسی نرخ تبدیل می‌تواند به شما کمک کند تا بازدیدهای واقعی را از بازدیدهای رباتیک تفکیک کنید.

در تبلیغات همسان لینک سایت شما به صورت طبیعی در میان دیگر لینک‌های خارجی سایت موردنظر قرار می‌گیرد و حس تبلیغاتی ‌بودن به کاربر نمی‌دهد. این روش بالا بردن بازدید سایت هم می‌تواند ترافیک زیادی برایتان ایجاد کند. البته هزینه آن بر اساس کلیک محاسبه نمی‌شود بلکه در ازای مدت نمایش در سایت مقصد، هزینه‌ای از شما دریافت می‌شود. معمولا سایت‌های خبری قسمتی را به ‌عنوان «لینکدونی» یا «مطالب سایر رسانه‌ها» به تبلیغات همسان اختصاص می‌دهند. سرویس گوگل ادز یکی از رایج‌ترین روش‌های تبلیغاتی در دنیا به شمار می‌آید که هم می‌تواند افزایش بازدید سایت شما را رقم بزند و هم در گسترش شهرت برند شما موثر باشد.

ازآنجاکه کلمات کلیدی منتخب برای نمایش تبلیغ را خودتان انتخاب می‌کنید، این روش می‌تواند مخاطب هدف را به سایت شما برساند. البته توجه داشته باشید که هزینه‌های این روش را باید به صورت دلاری پرداخت کنید. تست A/B یک تست تقسیم است که به شما کمک می‌کند تعیین کنید کدام نسخه از یک کمپین بهترین عملکرد را دارد. این تست‌ها می‌توانند اطلاعات کلیدی در مورد مخاطبانتان به شما بدهند تا بتوانید محتوای مناسب و پیشنهادهایی ایجاد کنید که بازدید سایت شما را افزایش دهد. شما برای افزایش بازدید سایت خود به محتوا نیاز دارید اما شاید ایده‌ای به ذهن‌تان نمی‌رسد. یکی از پست‌هایی را که عملکرد خوبی داشته درنظر بگیرید و آن را به یک ویدیو تبدیل کنید.

هرچقدر هم برای طراحی و ساخت سایت خودتان هزینه کنید و از بهترین متخصصین کمک بگیرید، اگر سایتتان بازدید نداشته باشد، همه هزینه‌ها و تلاش‌هایتان هدر رفته است. تلخ از این جهت که ممکن است همه هزینه‌های سنگینی که انجام داده‌اید، بر باد رفته باشد؛ و شیرین از این جهت که هیچ وقت تلاش برای جذب مخاطب و بالا بردن ترافیک سایت دیر نیست. با این هشدار می‌توانید از همین الان تلاش‌هایتان را با بالا بردن بازدید سایت شروع کنید. به عنوان مثال، وقتی یک نفر در گوگل تایپ می‌کند «بهترین رستوران غذاهای دریایی»، نتایج با توجه به مکانی که کاربر در آن قرار دارد نمایش داده می‌شود. ابزارهایی مثل Google My Business و Moz Local به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا لیست دایرکتوری و سایتیشن خود را مدیریت کنند، به‌طوری که جستجوهای محلی را نمایش دهد.

مطمئن شوید که فقط محتوای با کیفیت بالا و اصیل را بدون لینک‌های اسپم منتشر می‌کنید (تا توسط گوگل جریمه نشوید). همچنین می‌توانید خود شما نیز در سایت‌های دیگر پست مهمان منتشر کنید و به سایت خود لینک بدهید. سئو فنی روی کدهای وب‌سایت شما تمرکز می‌کند تا ببیند چگونه صفحات از نظر فنی تنظیم و سازمان‌دهی شده‌اند. فاکتورهای سئو فنی شامل عناصری مانند سرعت صفحه، خزش، ایندکس صفحات و... این فاکتورها تاثیر بسیار زیادی روی سئو سایت دارند؛ زیرا هم روی تجربه کاربری تمرکز دارند و هم به موتورهای جستجو جهت درک بهتر وب‌سایت شما کمک می‌کنند. این سبک از تبلیغات، امکان استفاده دقیق تر از کلمات کلیدیِ مرتبط با حوزه کاری را به انواع کسب و کارها می دهد.

بنابراین بعد از سرچ این کلمه، مستقیما به سایت شما هدایت می‌شوند و احتمال خرید و تبدیل کاربر به مشتری بالاست. چگونگی افزایش بازدید سایت به عوامل زیادی بستگی دارد؛ اما مهم‌ترین گزینه برای افزایش بازدید سایت به ‌صورت رایگان رعایت کردن قوانین گوگل است. بهتر است همیشه کمیت را فدای کیفیت کنید؛ چراکه با تولید محتوای ارزشمند و کاربردی می‌توانید رضایت بازدیدکنندگان سایت خود را فراهم کنید. معمولاً افرادی که عجول هستند به دنبال روش‌های غیرارگانیک و پرریسک افزایش بازدید سایت می‌روند و از امکانات گوگل غافل می‌شوند. گوگل علاوه بر امکانات سایت، ابزارهای بسیار زیادی در سایر زمنیه‌ها نیز عرضه کرده است که به کمک آن‌ها می‌توانید بسیاری از کارهای همیشگی و طاقت‌فرسای خود مانند تایپ کردن را به راحت‌ترین شیوه ممکن انجام دهید. نکته قابل توجه این است که استفاده از بیشتر این ابزارها نیز کاملاً رایگان است.

پیشنهاد من این است که مقاله «رجکس (Regex) در سرچ کنسول» را بخوانید تا متوجه شوید چگونه می‌توانید به کمک فرمول‌های رجکس، این کوئری‌‌ها را پیدا کنید. همچنین پیشنهاد می‌شود از سیستم CDN یا Content Delivery Network برای هاست وب‌سایت خود استفاده کنید. این سیستم، دسترسی به سایت را بسیار سریع‌تر می‌کند و باعث می‌شود که کاربران شما از هر نقطه از دنیا بتوانند به راحتی وارد سایت شما شوند و با سرعت نسبتا خوبی به بازدید آن بپردازند. بخشی از استراتژی محتوای شما باید مربوط به به‌روزرسانی محتواهای قدیمی سایت باشد. اگر در حوزه‌ای فعالیت می‌کنید که تغییرات زیادی دارد، مانند حوزه‌های فناوری، مالی و ...

ممکن است کیوردهایی برای تبلیغ وجود داشته باشد که تا پیش از این، از آن‌ها استفاده نکرده باشید یا مخاطبان هدفی که قبلاً آن‌ها را هدف نگرفته‌اید. شاید هم تا به‌حال کسی مقاله‌ای با جمع‌آوری نظرات اینفلوئنسرهای صنعت شما ننوشته است و این فرصتی است که شما اولین باشید. این مقالات را کاملاً بازنویسی کنید و از اول محتوایی جامع و کامل بنویسید. محتواهای به‌روزشده را مثل یک محتوای تازه، از کانال‌های مختلف پروموت کنید و برای آن‌ها مخاطب بیاورید. باید کل محتوای صفحه‌ها را مطالعه کنید تا اطلاعات و آماری را که دیگر به‌روز نیست و لینک‌ها، تصاویر و ویدیوهای خراب را پیدا کنید.

البته برای تولید محتوای پربازدید برای سایتتان پیشنهاد می کنم حتما نکات زیر را رعایت کنید. در این مقاله سعی کردم روش هایی را به شما معرفی کنم که بتوانید مخاطبان و کاربران واقعی را جذب کسب و کارتان کنید. تمام نکات و روش هایی که در این مقاله به شما آموزش داده ایم نتیجه چندین سال تجربه ما در زمینه افزایش بازدید سایت است. فقط به این نکته توجه کنید که اگر میخواهید با استفاده از این روش ها مخاطبان و کاربران هدف را جذب سایت تان کنید باید تمام روش های گفته شده را در کسب و کار و سایت تان به صورت دائم پیاده کنید. راه‌اندازی وبلاگ و تولید محتوا مفید برای کاربر، یکی از موثرترین روشهای افزایش بازدید سایت است.

این مدل‌ها می‌توانند الگوهای پیچیده‌ای را شناسایی کنند که ممکن است با روش‌های سنتی قابل تشخیص نباشد. – استفاده از آزمون‌های تأییدی دو مرحله‌ای (2FA) می‌تواند به شناسایی کاربران واقعی از ربات‌ها کمک کند. – کاربران انسانی معمولاً Cookie ها و Session های خود را نگه می‌دارند و از آن‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که بسیاری از ربات‌ها این کار را نمی‌کنند یا از Cookie ها و Session های جدید استفاده می‌کنند. – ربات‌ها ممکن است رفتارهایی نشان دهند که برای کاربران انسانی نامعقول است، مانند بازدیدهای بسیار سریع از صفحات مختلف یا ارسال درخواست‌های متعدد به صورت مکرر و پی‌درپی. برای ضبط ویدیو به تنها ابزار که نیاز دارید یک میکروفون برای ضبط صدای شما است. ‌افزارهای زیادی هستند که به شما این امکان را می‌دهند از هفته دسکتاپ کامپیوترتان فیلم بگیرید.

روش های زیر فهرستی از روش های ارگانیک و روش های تبلیغاتی افزایش سایت است. امروزه به دلیل دسترسی آسان کاربران به اینترنت همراه، بسیاری از کاربران ترجیح می دهند به جای استفاده از لب تاپ یا کامپیوتر از تلفن همراه استفاده کنند. بدین صورت که با کاهش حجم صفحات سایت سرعت بارگذاری سایت را در تلفن همراه کاربران کاهش می دهد. پلتفرم AMP برخی از کدهای سایت را تغییر می دهد، به همین دلیل نیاز است که زمان بررسی ترافیک سایت از ابزار تخصصی AMP Analytics استفاده شود. یکی از چالش های بزرگی که ممکن است بعضی سایت ها را مختل و درگیر کند، این است که برخی از مدیران سایت ها (البته تازه کارها) دسترسی ربات ها را به طور کلی مسدود می کنند تا هیچ رباتی وارد سایت نشود. این کار یک روش اشتباه است و نه تنها تاثیری در بهبود رتبه سایت ندارد، بلکه سایت به طور کلی از لیست بررسی رتبه بندی ها حذف می شود چون ربات های گوگل هم راهی برای وارد شدن به سایت و بررسی کردن سایت ندارند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری