استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش آگاهی از برند2021-09-03

7 نکته طلایی تبلیغات اینستاگرام که فروش شما را متحول می‌کند

او پس از سال‌ها تجربه در حوزه دیجیتال مارکتینگ (از سال ۱۳۸۴)، با تشکیل تیم‌های تخصصی در رسانه‌های اجتماعی، از سال ۱۳۹۴ فعالیت رسمی خود را به طور گسترده در تلگرام و اینستاگرام آغاز کرد. در حال حاضر، شویراد در زمینه‌های مختلف تبلیغات دیجیتال نیز فعال است و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین آژانس‌های تبلیغاتی در حوزه سوشال مدیای ایران شناخته می‌شود. نوشتن متن در اینستاگرام باید هدفمند باشد و تکنیک های منحصر به فردش را داشته باشد.

لازم است بدانید که هرکدام از این کمپین‌ها برای هدف خاصی طراحی شده‌اند و استراتژی منحصر به‌فردی دارند. برای مثال ممکن است هدف از اجرای یک کمپین تبلیغاتی معرفی یک محصول جدید باشد. شاید این هدف در نگاه اول ساده یا حتی پیش‌پا‌افتاده به نظر برسد، اما اصلا اینطور نیست! فقط صاحبان کسب‌وکارها از سختی‌های رونمایی از محصولات جدید و جذب کردن مخاطبان خبر دارند.

با استفاده از راهکارهای ارائه شده در این مقاله، می‌توانید گامی مؤثر در جهت موفقیت کسب‌وکار خود در این پلتفرم بردارید. استوری اینستاگرام بخش پربازدیدی محسوب می‌شود که روزانه افراد بسیاری با آن درگیر می‌شوند. به دلیل جذابیت‌هایی که می‌توان به محتوای استوری افزود و مهم‌تر از همه لینک وب‌سایت خدمات یا محصولاتتان، این مدل بسیار بازخوردهای خوبی در تبلیغات هدفمند اینستاگرام برای شما خواهد داشت.

  • الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم در حال تغییر است و ممکن است تبلیغاتی که قبلاً موفق بوده‌اند، به دلیل تغییرات الگوریتم عملکرد ضعیفی داشته باشند.
  • {
  • سنگاپور با استفاده مؤثر از ویدئوهای بصری توانسته است هویت خود را به‌عنوان یک شهر طراحی و خلاق تقویت کند و با ترویج تجربیات منحصربه‌فرد، جذب سرمایه‌گذاران و گردشگران را تسهیل نماید.
  • |}
  • به‌عنوان مثال، شهر جنوا در ایتالیا به‌طور مؤثری از رسانه‌های اجتماعی برای تقویت بخش گردشگری خود بهره برده است و داستانی یکپارچه را با همکاری کسب‌وکارهای محلی و نهادهای فرهنگی ایجاد کرده است.
  • میکرو اینفلوئنسرها کسانی هستند که تعداد فالوورهای محدودی دارند؛ اما تاثیر آن‌ها روی مخاطبان زیاد است.
  • {
  • با استفاده از هشتگ‌ها و ترندهای مختلف، برندها می‌توانند به جامعه‌ گسترده‌ای از مخاطبان دسترسی پیدا کنند.
  • |}{
  • در چند قدمِ ساده فروشگاه آنلاین بسازید؛ با استفاده از امکانات فروش و ارسال پادرو راحت‌تر از همیشه محصولاتتان را بفروشید و سریع‌تر از همیشه به دست مشتریان برسانید.
  • |}

در این مطلب قصد داریم تا برند سازی در اینستاگرام را بررسی و چگونگی انجام را آموزش دهیم. آیا تصور می کنید که تنها نوجوانان و جوانانی که عکس سلفی می گیرند، کاربران این پلتفرم هستند؟ واقعیت این است که اینستاگرام به مراتب فراتر از این گروه سنی می باشد. باید بدانید که بیشترین درصد کاربران اینستاگرام بین سنین 18 تا 29 سال قرار دارند که حدود 55 درصد از کل کاربران را تشکیل می دهند؛ اما این همه داستان نیست. بعد از این گروه سنی، کاربران بین 30 تا 49 سال با 28 درصد و سپس سایر گروه های سنی، از جمله افراد مسن تر و جوان تر، به این پلتفرم دائما در حال پیوستنند. در ادامه، به معرفی برخی از مهم‌ترین ابزارها و تکنیک‌های بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام خواهیم پرداخت. شناخت دقیق مخاطب باعث می‌شود که تبلیغات شما به گروه‌هایی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند، نمایش داده شود.

هدف از این ابتکار، ترویج فرهنگ و سبک زندگی ژاپنی از طریق محتواهای ویدئویی جذابی است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد توکیو را به تصویر می‌کشد. رسانه‌های اجتماعی تلاش‌های برندسازی مشارکتی شهری را افزایش می‌دهند و شهروندان می‌توانند ایده‌ها و بازخوردهای خود را در مورد استراتژی‌های برندسازی ارائه دهند. این رویکرد مشارکتی نه‌تنها روند برندسازی را غنی‌تر می‌کند، بلکه موجب افزایش مشارکت و حمایت جامعه از ابتکارات برندسازی می‌شود. ذی‌نفعان می‌توانند به‌طور مشترک محتوایی را ایجاد کنند که منعکس‌کننده هویت شهر باشد و منجر به یک تصویر برند منسجم‌تر شود. این هم‌آفرینی حس مالکیت را در بین ساکنان تقویت می‌کند و پیوند آنها را با برند شهر افزایش می‌دهد. آژانس تبلیغات نکسوس با تیمی متخصص و رویکردی داده‌محور, این اصول را به کار می‌گیرد تا تبلیغاتی متمایز و نتیجه‌گرا برای کسب‌وکارها طراحی و اجرا کند.

جالب است بدانید که این میزان در مقایسه با موارد مشابه مثل تبلیغات در سایت‌ها و تبلیغات در بازی‌های پرطرفدار بسیار بیشتر است و به چندین برابر می‌رسد. تأثیر تبلیغات اینستاگرام بر رشد کسب‌وکارها بسیار گسترده است؛ از افزایش مخاطبان و نرخ کلیک گرفته تا تعامل بیشتر و تقویت شناخت برند. همه این مزایا باعث شده‌ است که اینستاگرام به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات آنلاین تبدیل شود.

تبلیغات پولی در فروش تاثیر بیشتری دارد و سریع‌تر از بازاریابی ارگانیک، نتیجه می‌دهد. تبلیغات در گوگل ادز، تبلیغات در توییتر و تبلیغ در استوری‌های یک بلاگر نمونه‌هایی از این نوع بازاریابی هستند. با محتوای جذاب، تعامل فعال و برنامه‌ریزی هوشمندانه، می‌توانید از شات اینستا به‌عنوان یک سکوی پرتاب برای رشد پیج‌تان استفاده کنید و به هدفتان نزدیک‌تر شوید.

اگر می‌خواهید صفحه‌ای را شات کنید، حتماً از تصاویر یا ویدئوهای باکیفیت و مرتبط استفاده کنید. حتی می‌توانید از یک اسکرین‌شات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید. شهرهای امروزی به‌طور فزاینده‌ای بر ساخت یک هویت برند قوی از طریق رسانه‌های اجتماعی تمرکز کرده‌اند.

تبلیغات موثر در اینستاگرام در ایران به یکی از اساسی‌ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال تبدیل شده است. با توجه به حضور گسترده کاربران ایرانی در اینستاگرام, کسب‌وکارها می‌توانند از ظرفیت‌های تبلیغاتی این پلتفرم برای توسعه برند خود استفاده کنند. انتخاب نوع تبلیغ مناسب می‌تواند تأثیر چشمگیری بر جذب مشتری و افزایش فروش داشته باشد. حال سوال این است که کسب و کار شما چگونه می تواند یک تبلیغات موفق در اینستاگرام را با استفاده از قابلیت های این شبکه اجتماعی بزرگ پایه گذاری کند؟ برای این منظور، آموزش تبلیغ در اینستاگرام ضروری است.

اما در سال ۲۰۱۵ به برندها اجازه داد تبلیغات خود را به طور گسترده در اینستاگرام انجام دهند. پادرو ابزاری هوشمند در حوزه فروش و ارسال سفارش‌های آنلاین است و به فروشگاه‌های اینترنتی و فروشندگان در شبکه‌های اجتماعی، امکان مدیریت و نظارت بر فرآیند فروش و ارسال سفارش‌ها را می‌دهد. نکته دیگری که خیلی‌ها بعد از برگزاری کمپین‌ها، مسابقات و تبلیغات فراموش می‌کنند و باعث دلسردی مخاطبانشان می‌شوند؛ پاسخگویی مناسب و سریع به کامنت‌های آنهاست. بعد از هر کمپین از پیج‌ها گزارش آنالیز پست را بخواهید تا ببینید که این تبلیغ بازدهی مناسب داشته است یا نه. چرا، اما باید به جز تعداد فالوور به مشارکت یا اینگیجمنت این پیج‌ها توجه داشته باشید.

یعنی در واقع میزان گستردگی تبلیغات در اینستاگرام به خود تبلیغ‌کنندگان ارتباط دارد. استفاده از این امکانات برای ارائه محتوای جذاب و خاص به کاربران، احساس اضطرار را در مخاطب ایجاد و نیاز به اقدام سریع را در آن‌ها تقویت می‌کند. استفاده از محتواهای موثر و تعاملی در استوری‌ها می‌تواند اثربخشی تبلیغات را افزایش دهد.

پس از یافتن بازار هدف، می‌توانید با توجه به نکات زیر محتوای مناسبی برای مخاطبان خود ارائه دهید. هنگامی که برای اولین بار در اینستاگرام شروع به فعالیت می‌کنید، دوست دارید هر مطلب جذابی که به ذهن‌تان می‌رسد را با دوستان و سایر کاربران اینستاگرام به اشتراک بگذارید. هرچند برای رسیدن به موفقیت واقعی، به چیزی بیشتر از اشتراک‌گذاری عکس‌های زیبا نیاز خواهید داشت. تبلیغات موضوع بسیار گسترده ای است و روش های زیادی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

مهم ترین آموزش ها

معمولاً در پایان چنین پیامهای تبلیغاتی عملیاتی از جمله تماس ، کلیک یا موارد مشابه انجام می شود. علاوه بر انواع کمپین‌های اینستاگرام و تبلیغات مختلف موجود، که قبل از اقدام به انجام تبلیغات در اینستاگرام، بایستی اهداف کسب و کار خود و پلتفرم مناسب برای توسعه آن را  داشته باشید. از آنجا که اینستاگرام با سیستم تبلیغات فیس بوک مرتبط است، تبلیغ کنندگان می توانند از قابلیت فیس بوک برای جمع آوری اطلاعات تعداد زیاد کاربران و نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف خود استفاده کنند. ما در مقاله راهنمای کاربردی تبلیغات گسترده در اینستاگرام  به طور کامل نحوه انجام تبلیغات در اینستاگرام را شرح دادیم. جریان برحسب نوع کمپین (بازدیدی یا تعرفه‌ای) و نوع محتوای آن (پست یا استوری) به شما گزارشی ارائه می‌دهد. مثلاً تعداد تعامل، تعداد بازدید، نرخ تعامل و تعداد کلیک روی لینک، مواردی هستند که برای یک کمپین بازدیدی-استوری گزارش می‌شود.

شما هم با همکاری جریان می‌توانید به اهداف تبلیغاتی خود دست پیدا کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. اگر به دنبال این هستید که مخاطبان برندتان، شما را با یک یا چند ویژگی خاص بشناسند، باید تلاش کنید تا در تمام پست‌های خود در خصوص آن ویژگی خاص صحبت کنید. به عنوان مثال، اگر شما عکسی از یک سگ را در اینستاگرام مشاهده کنید، هیچ وقت به این موضوع فکر نخواهید کرد که این حساب کاربری فقط در خصوص سگ‌ها محتوا تولید می‌کند. اما اگر پروفایل مذکور به صورت مداوم در حال انتشار محتوایی در خصوص سگ‌ها باشد، شما تقریبا مطمئن می‌شوید که آن برند در زمینه حیوانات خانگی فعالیت می‌کند. اگر در حال حاضر از تبلیغات در اینستاگرام برای توسعه کسب و کار خود استفاده نمی کنید، باید بگویم یک فرصت درآمدزایی با سود کلان را از دست داده اید. تبلیغات این امکان را به وجود می آورد که در هر مرحله از کانال ها و قیف تبدیل کمپین های متناسب با آن مرحله را برگزار کنیم.

نکات مربوط به بودجه و پیشنهاد قیمت:

تبلیغات در اینستاگرام با ویژگی‌های خاص خود می‌تواند تأثیر زیادی بر افزایش آگاهی از برند، جذب مخاطب، و افزایش فروش داشته باشد. در ادامه، به بررسی انواع مختلف تبلیغات در اینستاگرام و چگونگی استفاده مؤثر از آن‌ها خواهیم پرداخت. ابتکار «شهر در باغ» سنگاپور یکی از جنبه‌هایی است که داستان‌سرایی بصری در آن اهمیت دارد. ویدیوهایی که ادغام فضاهای سبز در محیط‌های شهری را نشان می‌دهند، نه‌تنها پایداری را ترویج می‌کنند بلکه بازدیدکنندگان و ساکنان آگاه از محیط زیست را نیز جذب می‌کنند.

این گستردگی فرصتی ارزشمند برای برندهاست تا به‌راحتی پیام خود را به گوش تعداد زیادی از افراد برسانند. الگوریتم اینستاگرام به طور مداوم در حال تغییر است و ممکن است تبلیغاتی که قبلاً موفق بوده‌اند، به دلیل تغییرات الگوریتم عملکرد ضعیفی داشته باشند. با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. استراتژی‌های هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دنده‌اتومات کار را خیلی راحت می‌کنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را...

این ویدئوها تجربیات محلی، محصولات دست‌ساز و سبک زندگی پرجنب‌وجوش شهر را برجسته می‌کنند و تصورات قبلی را به چالش می‌کشند. برند هویت از برندسازی این است که در ذهن مخاطب جایگاهی بدست بیاورد و داستان یک شرکت است که آن را از رقبای فروش محصولات یا خدمات مشابه متمایزمی کند. برندسازی موثر به شرکت ها کمک می کند تا خود را از رقبای خود متمایز کنند و یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کنند.

تبلیغات درپیج‌های بزرگ اینستاگرام، یکی از رایج‌ترین و متداول‌ترین انواع تبلیغات در اینستاگرام است. با شروع پاندمی کرونا و خانه‌نشین خیلی از ما، بیشتر کسب و کارها با رکود شدیدی مواجه شده‌اند. اکثر کسب و کارها در این رکود اقتصادی، به فکر فعال کردن فروش و تبلیغات آنلاین خود در اینستاگرام افتاده‌اند. این نوع تبلیغات شامل چندین تصویر یا ویدئو است که کاربر می‌تواند با اسکرول کردن بین آنها حرکت کند. تبلیغات اسلایدی فرصت خوبی برای نمایش چند محصول مختلف، ویژگی‌های یک محصول خاص یا ارائه داستان کامل‌تر به مخاطب فراهم می‌کنند. شاید گاهی اوقات نیاز باشد لینک سایت یا مجله‌تان را برای مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، اما متاسفانه اینستاگرام امکان درج چندین لینک در بیو اینستا را فراهم نکرده است.

انتخاب سفیر برند که با مخاطبان شما ارتباط قوی دارد، می‌تواند تأثیر زیادی بر روی کمپین شما داشته باشد. اینفلوئنسرها می‌توانند پیام‌های برند شما را به شیوه‌ای معتبر و قابل اعتماد به مخاطبان منتقل کنند. به دلیل ارتباط نزدیک اینستاگرام با فیسبوک، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند از داده‌های فیسبوک برای هدف‌گیری دقیق‌تر مخاطبان خود استفاده کنند. این امکان به شما کمک می‌کند تا تبلیغات خود را به گروه‌های خاصی از کاربران نمایش دهید و بازدهی بیشتری از تبلیغات خود کسب کنید. شاید کلیشه‌ای به نظر برسد، اما اگر محصول شما عالی باشد، خودش تبلیغ خودش را می‌کند. کمپین «هلند، اصالت باحال» با کمک ویدئوهای طنزآمیز و جذاب و با تکیه بر پایداری، خلاقیت و جامعه، فرهنگ منحصربه‌فرد آمستردام را به نمایش می‌گذارد.

کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به شویراد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و بدون رضایت ماست. تصاویر هیجان انگیز و ویدئوی های دیدنی قطعا در جذب مخاطب تاثیر زیادی خواهد داشت. برای پست‌ها هم هزینه از 100 هزار تومان برای پیج‌های عمومی کوچک تا 50 میلیون تومان برای ماکرواینفلوئنسرها، در گردش است. به طور میانگین هزینه استوری از 25 هزار تومان برای پیج‌های عمومی کوچک تا 10 میلیون تومان برای ماکرواینفلوئنسرها متغیر است.

میزان رقابت در صنعت یا نیش‌های تبلیغاتی مورد نظر نیز بر روی هزینه تبلیغات در اینستاگرام اثر می‌گذارد. اگر رقابت برای تبلیغات در حوزه مورد نظر شما زیاد است، هزینه ممکن است بالاتر باشد. آینده تبلیغات در اینستاگرام به طور کلی به سمت پیشرفت‌های فناوری، تعامل بیشتر با کاربران، و ایجاد تجربه‌های شخصی‌سازی‌شده‌تر پیش می‌رود.

این گونه هم نرخ تبدیل افزایش می یابد و هم از منابع به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید. یکی از بزرگ ترین مزایای تبلیغات در اینستاگرام، یکپارچگی آن با تبلیغات فیسبوک است؛ یعنی شما می توانید از قابلیت های پیشرفته فیسبوک برای شناسایی و هدف گذاری مخاطبان خاص استفاده کنید. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی جهت ارتقاء کسب و کارها و جذب مخاطبان هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همکاری با افراد معروف و اینفلوئنسرها از جمله روش‌های گسترده تبلیغاتی در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها با داشتن جمعیت طرفداران بالا، می‌توانند به معرفی برند و تبلیغ محصولات کمک کنند و نتایج قابل توجهی را به دنبال داشته باشند.

با دقت در انتخاب مخاطبان و طراحی کمپین های هدفمند، به نتایج قابل توجهی برسید و کسب و کار خود را به موفقیت برسانید. اینستاگرام، به عنوان بزرگ ترین و فعال ترین رسانه اجتماعی در جهان، با بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه، به پلتفرمی بی نظیر برای ارتباطات اجتماعی و تجاری تبدیل شده. با وجود چنین جامعه بزرگی، تعجب آور نیست که کسب و کارها به طور گسترده ای به دنبال برنامه های تبلیغاتی موفق در اینستاگرام هستند. این پلتفرم به سرعت به یکی از ابزارهای اصلی بازاریابی و بازارسازی برای برندها و کسب و کارها تبدیل شده است.

{

۲. هدف‌گذاری دقیق و بهینه

|}

اینستاگرام با ارائه قابلیت‌های بصری جذاب همچون عکس‌ها، ویدئوها و استوری‌ها، به برندها کمک می‌کند تا به شکلی موثر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند. طراحی محتوای خلاقانه و هماهنگ با هویت برند می‌تواند به افزایش آگاهی از برند کمک کند. کسب و کارها با استفاده از محتوای جذاب و خلاقانه در اینستاگرام، برند خود را معرفی کرده و توجه مخاطبان را جلب می کنند.

از همین جمله می‌توان به‌راحتی فهمید که برای تبلیغات در اینستاگرام، باید به گونه‌ای حرفه‌ای و درست از کمپین‌های تبلیغاتی استفاده کرد تا بتوان تاثیر آن را دید. شاید در گذشته افرادی را دیده‌اید که در اینستاگرام کمپین‌های تبلیغاتی راه انداخته‌اند اما راه به‌جایی نبردند. برندسازی در اینستاگرام به‌واسطه‌های سنتی مانند تبلیغات چاپی یا تبلیغات تلویزیونی نیاز ندارد.

پس، میزان هزینه‌ها تماماً به مدت‌زمان، جزییات و افرادی که در پروسه تبلیغات کمک می‌کنند وابسته است. همچنین می‌توانید در این کمپین از اینفلوئنسرهای محبوب و شناخنته شده برای تبلیغ ومعرفی محصول‌تان کمک بگیرید. اپلیکیشن اینستاگرام، از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در جهان است و در آن کاربرانی از همه اقشار جامعه حضور دارند. در برنامه‌ای که روزانه 300 میلیون کاربر فعال دارد، عجیب نیست که یک تبلیغ درست‌وحسابی بازخورد خوبی دریافت کند. اگر می‌خواهید هزاران هزار مخاطب، صفحه برند شما در اینستاگرام را دنبال کنند، باید استراتژی درست و استمرار داشته باشید.

در عوض، کسب‌وکارها باید با درک عمیق از مخاطبان هدف خود، محتوایی جذاب و ارزشمند تولید کنند، از ابزارهای مختلف اینستاگرام به درستی استفاده کنند و با مخاطبان خود تعامل سازنده داشته باشند. این روزها  نرخ هزینه تبلیغات در اینستاگرام افزایش یافته و خیلی از افراد به دلیل محدذودیت بودجه نمیتوانند هزینه مستمر و زیادی برای تبلیغات پرداخت کنند اگ در همچین شرایطی هستید. تلاش کنید از پیج هایی که در زمکینه های مختلفی تولید محتوا انجام میدهند یا از میکروبلاگرها حداقل فصلی یکبار برای تبلیغات کسب و کارتان استفاده کنید.

مثلا اینکه می‌خواهید مسابقه برگزار کنید یا از اینفلوئنسرها برای تبلیغات کمک بگیرید؟ هرکدام از این روش‌ها که بیشتر به دردتان می‌خورد را انتخاب کنید. هر کسی می‌توانند با استفاده از خلاقیت خود، مسابقه‌ای طراحی و محصولات یا برند خود را تبلیغ و عرضه کند. اگر شما هم به دنبال رونق کسب‌وکارتان هستید، باید خود را با دنیایی که اینستاگرام در آن حرف اول می‌زند وفق دهید و ترفندهای لازم برای دیده شدن در این پلتفرم را یاد بگیرید. در کانون تبلیغاتی ایران نوین با راهکارهای خلاق و استفاده از تیمی متخصص و خبره به شما کمک می‌کنیم تا داستان خاص خود را در اینستاگرام روایت کنید. در این فرایند همه سرویس‌ها با استانداردهای روز دنیای دیجیتال مارکتینگ انجام می‌گیرد. مهم‌ترین کار برای ساختن برندی موفق در اینستاگرام، استواری و تعهد به وعده‌هایی است که می‌دهید.

اگر می‌خواهید بلاگری را در شبکه‌های اجتماعی داخلی شروع کنید، روبیکا بهترین گزینهٔ شماست؛ چون هم محبوب است، هم امکانات... در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. برای افزایش کارایی، می‌توانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
تبلیغات اینستاگرامی