از صفر تا صد آموزش تبلیغات هدفمند اینستاگرام2024-06-08
راهنمای جامع دیجیتال مارکتینگ در اینستاگرام: از صفر تا صد
امروزه رسانههای اجتماعی به بخشی ضروری از زندگی ما تبدیل شدهاند. شبکههای اجتماعی همچنین ابزاری قدرتمند برای افزایش رونق کسبوکارها در هر اندازهای به شمار میروند. اینستاگرام به علت بستر جذابی که برای نمایش محصولات و خدمات فراهم میکند میتواند در جذب مشتریان بالقوه نقش موثری را ایفا کند. با توجه به اهمیت فراوان این موضوع برای کسب و کارهای مختلف، در این مقاله به آموزش صفر تا صد اینستاگرام مارکتینگ خواهیم پرداخت. برای موفقیت در اینستاگرام، علاوه بر تولید محتوای جذاب، درک عملکرد الگوریتم این شبکه اجتماعی نیز ضروری است.
در این بخش از مقاله آموزش اینستاگرام توضیح میدهیم که چطور میتوانید یک رنگ ثابت به عنوان پسزمینه استوری خود تعبیه کنید، رنگ پسزمینه را تغییر دهید یا از یک الگو و تصویر بهره ببرید. برای پاسخ دادن به پیام با یک تصویر یا ویدیو، روی Camera در باکس پیام بزنید. حالا یک تصویر یا ویدیو ثبت کرده و گزینه Send را بزنید. برای ارسال همان تصویر یا ویدیو به سایر مخاطبان اینستاگرامی، به سراغ گزینه Send to Others بروید. دسترسی یافتن به اینباکس پیامهای دایرکت از صفحه اصلی اینستاگرام بسیار آسان است، یعنی همان صفحهای که آخرین پستهای افراد و کسبوکارهایی که فالو کردهاید را به نمایش در میآورد.
هنگام تنظیم یک پخش زنده، کاربران میتوانند تنظیماتی را برای فیلتر کردن یا تعدیل زبانی که در چت روم استفاده میشود انجام دهند. این را میتوان از طریق «تنظیمات» در حساب کاربری فرد در دسترس قرار داد. مانند طرفداران ورزش که ستاره فوتبال یا تنیس مورد علاقه خود را تماشا میکنند، بینندگان Twitch نیز بازیکنان مورد علاقه خود را دنبال میکنند. مشخص کردن هدف، درک مخاطبان، تولید محتوای باکیفیت، ثبات قدم و تعامل با مخاطبان مهمترین اصول اینستاگرام مارکتینگ به شمار میروند. اینستاگرام تنها اجازه نمایش عکس پروفایل با ابعاد 110×110 پیکسل را میدهد.
در این پکیج های آموزشی به هیچ وجه درباره روش های فیک، غیراصولی یا کوتاه مدت افزایش فالوور حرفی زده نمی شود. چون قرار نیست با کمک رباتها شاهد افزایش فالوورهای خود باشیم. بلکه هدف مدرسان این دوره ها این است که به دانش پذیران خود یاد بدهند تا برای کسب درآمد از اینستاگرام یک استراتژی درست داشته باشند، محتوای مناسب تولید کنند و با استفاده از تبلیغات واقعی، جذب فالوور کنند. اینفلوئنسر (Influencer) به فردی گفته میشود که در یک یا چند حوزه خاص، توانایی تأثیرگذاری بر نظرات، تصمیمات و رفتارهای دیگران را داشته باشد. این افراد معمولاً در شبکههای اجتماعی یا رسانههای دیجیتال فعالیت میکنند و به واسطهی محتوای تولیدی خود، طرفداران و دنبالکنندگان زیادی را جذب کردهاند.
در حال حاضر که این مقاله نوشته میشود، Close Friends تنها روی استوریها در دسترس است و با دیگر ویژگیهای اینستاگرام مثل پستها و پیامهای دایرکت سازگاری ندارد. آموزش مخفیکردن لایکها در اینستاگرام یکی از ویژگیهای مفید این اپلیکیشن است که به کاربران این امکان را میدهد تا تعداد لایکهای پستهای خود را از دید دیگران پنهان کنند. این ویژگی میتواند در کاهش تأکید بر جنبههای رقابتی و فشارهای اجتماعی که گاهی از طریق تعداد لایکها به وجود میآید، کمک کند. بهویژه برای کسانی که نمیخواهند تعداد لایکهای پستهایشان مقایسه شود یا برای کسانی که تمایل دارند محتوایشان بر اساس کیفیت و ارزش آن ارزیابی شود نه بر اساس تعداد لایکها، این امکان مفید است. با استفاده از این قابلیت، میتوانید کامنتها را بر اساس کلمات کلیدی خاص فیلتر کنید، بهطوریکه کامنتهایی که حاوی این کلمات هستند بهطور خودکار از نمایش پست شما حذف میشوند. این کار به شما کمک میکند تا از محتوای توهینآمیز، اسپم یا نظرات منفی که میتوانند به محیط اینستاگرام آسیب برسانند، جلوگیری کنید.
شما نیازی به تجربه قبلی در زمینه بازاریابی دیجیتال یا اینستاگرام مارکتینگ ندارید؛ تنها چیزی که نیاز است، اشتیاق به یادگیری و بهرهبرداری از این ابزار قدرتمند برای رشد کسب و کارتان است. عدم استفاده از اینستاگرام مارکتینگ میتواند به معنای از دست دادن فرصتهای ارزشمند برای جذب مخاطبان هدف، افزایش آگاهی از برند و در نهایت کاهش فروش باشد. در حالی که رقبای شما از این تکنیکها بهره میبرند، عدم آگاهی و اجرای استراتژیهای موثر در اینستاگرام میتواند به معنای عقب ماندن از بازار و کمبود تعامل با مخاطبان باشد. یکی از مهمترین بخشهای شات کردن در اینستاگرام، تگ کردن صفحه مورد نظر است.
بنابراین باید مطمئن شوید که حساب خود را تغییر دادهاید. این به شما امکان میدهد اطلاعات اضافی درباره کسبوکار خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود برجسته کنید. این شامل جزئیات مهم مانند صنعت، مکان و اطلاعات تماس شما میشود. آدرس ایمیل تجاری خود را وارد کرده و یک رمز عبور انتخاب کنید. تا زمانی که به پروفایل جدید خود برسید، دستورالعملها را دنبال کنید. اینستاگرام فقط به شما اجازه میدهد ابتدا یک حساب شخصی ایجاد کنید که باید آن را به یک پروفایل تجاری تبدیل کنید.
اگر شما می خواهید در اینستاگرام کسب و کار خود را راه اندازی کنید، بهتر است مشخصات فروشگاه خود را بنویسید. از جملاتی استفاده کنید که مخاطب خود را ترغیب به فالو کردن و خرید کنید. میتوان دوره آموزش اینستاگرام احمد کلاته را بهترین پکیج آموزشی اینستا در ایران نامید. دوره کسب درآمد از اینستاگرام علی حاجی محمدی در رده بعدی قرار دارد. در پایان مجموعه ایران فاندر از شما درخواست دارد که تجربه شرکت در دوره آموزش اینستاگرام اساتید فوق را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین چنانچه مدرس قابلی را می شناسید که در موردش صحبت نشد، در بخش نظرات به سایر عزیزان معرفی کنید تا با این کار بتوانیم به یکدیگر در جهت انتخاب صحیح بهترین مربی اینستاگرام کمک کنیم.
جالب است بدانید که در سال 2023، بیش از 50 درصد از کسب و کارها در سراسر جهان از اینستاگرام برای تبلیغات استفاده کردند و این روند همچنان در حال افزایش است. در این میان، همراستا با تمام کشورهای دنیا، اینستاگرام، گسترش بسیار زیادی در ایران داشته است و تقریباً اکثر کسب و کارها، انسان های شناخته شده و معروف و همچنین عموم مردم، در آن فعال هستند. بعد از شات شدن، اولین چیزی که بازدیدکنندگان جدید میبینند، محتوای شماست. اگر پستها و استوریهای شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقهای به فالو کردن شما پیدا نکنند.
اولین و مهمترین دلیلش آن است که این دوره، جامعترین…تأکید میکنیم، جامعترین دورهای است که میتوانید پیدا کنید. ما ادعا میکنیم که در این دوره حتی یک واو هم جا نیافتاده است. برای دانستن زمان دقیق شروع این دوره لطفا به تقویم آموزشی مراجعه کنید. برای اینکه مطمئن شوید که ظرفیت دوره تکمیل نشود، میتوانید زودتر در دوره پیش ثبت نام کنید. همچنین میتوانید به صورت کلاس خصوصی نیز در این دوره ثبت نام کنید.
روی مرورگر کامپیوتر یا موبایل هوشمند خود به وبسایت اینستاگرام (+) بروید. وقتی لینک را برای شرکتکنندگان فرستادید، گزینه Join Room on Messenger را بزنید. سپس به مسنجر روم خود هدایت خواهید شد و میتوانید منتظر مشارکتکنندگان باشید. زمانی که آماده بودید، روی گزینه Start بزنید تا چت ویدیویی آغاز شود. برای حذف کردن کسی از چت ویدیویی، گزینه بازگشت روی کیبورد را و سپس روی علامت X در کنار نام او بزنید. برای افزودن هرکس به چت ویدیویی، روی نام او بزنید (در نهایت قادر به دعوت نهایتا شش نفر خواهید بود).
- به این ترتیب نه تنها مخاطبان Goal Zero این تصویر را میبینند؛ بلکه بیش از 500 هزار فالوور الکس نیز این تصویر را دیده و با Goal Zero آشنا میشوند. {
- سایت آموزشی استاد دیجیتال یک دوره کامل و جامع برای پیشرفت و درآمدزایی شما عزیزان آماده کرده است. |}
- آنها باید روشهای کار با الگوریتمهای اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند. {
- بعد از ارسال پستها، کاربران میتوانند آنها را حذف، آرشیو یا ویرایش کنند. |}
- مبلغی که برای این دوره در نظر گرفته شده است، کمتر از دوره های مشابه است اما کیفیت این دوره در حد مطلوب و بالایی تهیه شده است. {
- اما اگر یک استوری را به Highlights خود اضافه کنید، هرکسی که از پروفایل شما بازدید میکند قادر به مشاهده آن در آیکن دایرهای شکل بالای فید خواهد بود، حتی بعد از ناپدید شدن استوری از فید مخصوص استوریها. |}
برای تبلیغ در اپلیکیشن اینستاگرام نیازی به داشتن سایت شرکتی یا تجاری نیست. اینستاگرام این قابلیت را دارد که تا سقف پنج اکانت را میتوانید در اینستاگرام خود داشته باشید. عکس پروفایل پیج کاری با پیج شخصی، متفاوت است و بهتر است طوری انتخاب شود که مخاطب با یک نگاه آن را بشناسد.
امروزه اینستاگرام به یکی از مهمترین ابزارهای بازاریابی و ارتباطی در دنیای دیجیتال تبدیل شده است. اگرچه در ابتدا بهعنوان یک شبکه اجتماعی برای به اشتراکگذاری عکسها شناخته میشد، اما حالا پلتفرمی است که کسبوکارها، افراد خلاق و برندهای بزرگ برای جذب مخاطب از آن استفاده میکنند. در این مقاله قصد داریم راهنمای کاملی از صفر تا صد آموزش اینستاگرام به صورت حرفهای ارائه دهیم و شما را با روشهای حرفهای مدیریت و رشد پیج آشنا کنیم. اینفلوئنسرها برای تبلیغات برندها و محصولات یا خدمات نیاز به آموزشهای تخصصی دارند. آنها باید روشهای کار با الگوریتمهای اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و مؤثر، جذب فالوورهای واقعی و تعامل با مخاطبان را بیاموزند.
افراد علاقمند به شبکهسازی و رشد شخصی:
یعنی اینکه حساب خود را شارژ میکنید و اینستاگرام در ازای آن، پست شما را برای افراد بیشتری نمایش میدهد. البته در حال حاضر استفاده از این نوع تبلیغ، برای کاربران ایرانی غیرفعال است، آن هم به دلیل تحریم بودنمان، اما هستند شرکتهایی که بهصورت واسطه اینکار را انجام میدهند. سعی میکنم در مقالهای جدا، بهطور کامل تبلیغات اسپانسری را بررسی کنم.
عکس ها و ویدیو هایی که شما با دیگران به اشتراک میگذارید را پست می گویند. یعنی دنبال کننده های آن پیج نه لایک میکنند، نه کامنت میگذارند و در واقع حالت روح دارند. البته فالور فیک برای پیج و تعامل آن اصلا مفید نیست و توصیه نمیشود. شاهد پیامی خواهید بود که میگوید اکانت مورد نظر بلاک شده.
اگر میخواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دورههای ادمینی دیدوگرام استفاده کنید. با استفاده از این دورهها شما تبدیل به یک ادمین همه فن حریف میشوید. هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.
اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده و مرحله احراز هویت را پشت سر گذاشته باشید، حساب کاربری شما فعال شده است. اینستاگرام تایید میکند که حساب کاربری شما به شکلی موقتی غیر فعال شده. برای فعالسازی دوباره، درون وبسایت اینستاگرام لاگین کنید.
مراحل ثبتنام ساده طراحی شده و چند دقیقه زمان میبرد. خوشبختانه بعد از نصب اینستاگرام و راهاندازی اولیه برنامه، راهنمای سریع برای ثبت نام در این اپلیکیشن وجود دارد. در اینستاگرام قابلیتی به نام Close Friends یا همان دوستان صمیمی وجود دارد. با کلیک روی این گزینه، دوستان نزدیک خودتان را از بقیه جدا کنید. بعد از این کار زمانی که خواستید استوریها را فقط دوستان نزدیک ببینند، در مرحله آپلود کردن استوری روی گزینه Close Friends کلیک کنید. برای اینکه مشخص کنید چه کسانی در کلوز فرند یا همان حلقه سبز رنگ معروف قرار داشته باشند، کافی است تا وارد قسمت مدیریت پیج خود شوید.
معرفی بخشهای مختلف منوی تنظیمات اینستاگرام- آموزش اینستاگرام از صفر تا صد ( آموزش آپدیت اینستاگرام )
اما همه شما باید بدانید که اول باید یک هدف برای خود مشخص کنید. اینکه میخواهید در کدام زمینه در اینستاگرام فعالیت کنید. (طنز ، انگیزشی ، فروشگاه آنلاین ، کارشناس اینستاگرام ، ادمین اینستاگرام ، فروش آموزش و...).بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید حالا باید آموزش اینستاگرام حرفه ای استاد دیجیتال را مشاهده کنید. بعضی از افراد به دیدن آموزش علاقه ای ندارند و تصور میکنند با آزمون و خطا میتوانند این مهارت را یاد بگیرند. چون برای یادگیری اینستاگرام باید هزینه و زمان زیادی صرف کنند.
{طعنه تند زیدآبادی به رسایی: اگر مذاکره با ترامپ بیشرفی باشد، مذاکره با شما که حکم غلیظتری پیدا میکند
|}مقاله راهنماییهای خاصتری در مورد ایجاد محتوای خوب ارائه میدهد. عبارت هشتگ با نماد # نشان داده شده و در قسمت زیر پست مشاهده و به کار برده میشود که به رنگ آبی است و با کلیک بر روی آن میتوانید پستهای مربوط به کلمههای هشتگ را مشاهده کنید. با توجه به به اینکه این اپلیکیشن همواره در حال بروز رسانی شدن است، آموزش آپدیت اینستاگرام مسئله مهمی است. شما میتوانید در استوری اکانت دیگر افراد را نیز تگ کنید که یک راه عالی برای ارتباط بیشتر با دیگر کسب و کارها و فالوورهایتان است. برای این کار @ را وارد کرده و سپس آیدی شخص مورد نظرتان را منشن کنید.
اگر گیمر هستید پس حتما علاقهمندید که پلتفرمهای دیگر بازی را هم امتحان کنید. پیشنهاد میکنم نحوه ساخت اکانت استیم یا Steam را هم نگاهی بیندازید. تاکنون با خود فکر کردهاید که برخی از شرکتها چه کاری انجام میدهند که باعث ایجاد وفاداری در مشتریانشان... برنامه اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود دانلود کنید.
اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل هوشمند خود باز کرده و آیکن Messenger را در گوشه بالا سمت راست بزنید. به صورت پیشفرض، پستهای برتر، یعنی پستهایی که بیشترین لایک و کامنت را دریافت کردهاند، در بالای نتایج جستجوی وبسایت یا اپلیکیشن اینستاگرام قرار میگیرند. اما کافی است که به Recent در اپلیکیشن بروید تا آخرین پستهای حاوی تگ را مشاهده کنید و در وبسایت هم با عبور از ۹ پست نخست، به همین پستهای اخیر میرسید. در منوی پایینی، گزینه Explore یافت میشود که شما را به صفحهای با همین نام برده و پستهای متعلق به اکانتهایی که شاید به آنها علاقهمند باشید را نمایش میدهد. بعد از دانلود و نصب، نوبت به ساخت حساب کاربری میرسد و در ادامه این فرآیند را به صورت گام به گام تشریح کردهایم.
در نهایت بدانید در این دوره جامع اینستاگرام چیزی از قلم نیفتاده و تمام جزییات اینستاگرام آموزش داده شده است. اگر بخواهید سفر خود را در این مسیر شروع کنید، باید بدانید که ما از ابتدا تا انتهای این مسیر، همسفر شماییم. شاید شما ندانید که پشت هر پیج این جاده، چه چیزی در انتظارتان است. اما، ما در این دوره، با کولهباری از تجربه، راه درست را به شما نشان میدهیم.
شما میتوانید با پرداخت هزینه، برای خود بازدیدکننده خریداری کنید. اما پیشنهاد می شود از این روش استفاده نکنید تا به پیج خود آسیب نزنید. در این بخش باید شماره موبایل خود را وارد کنید و کد ارسالشده به آن را در اینستاگرام وارد کنید؛ شماره موبایل هم مانند ایمیل به شما برای تغییر رمزعبور کمک میکند. برای اینکه پروفایل و اطلاعات پروفایل را کامل کنید، باید به صفحه پروفایل و بخش ویرایش پروفایل، Edit profile بروید. هایلایت اینستا بخشی از آموزش اینستاگرام حرفه ایی می باشد که قرار شد به شما آموزش دهیم از طریق آرشیو هایلایت قرار دهید. در این بخش استوری هایی که بعد 24 ساعت پاک شده اند را می توانید مجدد ببینید.
بعد از انتخاب فایل مورد نظر، شما میتوانید با افکت ظاهر جذاب تری به پست خود دهید و یا حتی عکس ها و ویدیو های خود را طبق سلیقه خودتان ادیت کنید. میتوانید منطقه مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و در زیر پست خود، متن دلخواه خود را اضافه کنید. بعد از اشتراک گذاری پست، میتوانید تعداد لایک ها و بازدید ها و همچنان، نظرات کاربران را ببینید.
شما باید مخاطبانی را هدف قرار دهید که احساس میکنید میتوانید به آنها خدمات یا محصولاتی را ارائه دهید یا اینکه آنها احتمال دارد پیج شما را دنبال کنند. چرا باید کسب و کاری که بعضاً چندمیلیون تومان، تنها برای ۱ روز تبلیغ خود صرف میکند، محتوای باکیفیتی را ارائه ندهد؟ منظورم از محتوای باکیفیت، ویدیو یا عکسی است که به عنوان تبلیغ قرار داده میشود. بارها دیدهام که تصاویر بیکیفیت و نه چندان جذابی را به عنوان تبلیغ قرار دادهاند. البته در مورد شماره ۳ از بخش زیر، بیشتر به این مورد میپردازم. بهتر است ابتدا بررسی کنید که آیا مخاطبان پیجی که میخواهید در آن تبلیغ کنید، میتوانند جزء مخاطبان شما هم باشند یا خیر. مثلاً اگر موضوع پیج یا تبلیغ شما ورزشی است، طبیعتاً تبلیغ کردن در پیجی که محتوای آن روانشناسی است کار معقولی نیست.
بخش پروفایل اینستاگرام به کاربران اجازه میدهد اطلاعات شخصی مانند نام، عکس، توضیحات کوتاه و لینکهای خارجی را تغییر دهند. این ویژگی به شخصیسازی صفحه و ایجاد هویت بصری منحصربهفرد کمک میکند. کاربران دیگر، به محض ورود به صفحهی کاربری شما، میتوانند اطلاعات پروفایل را مشاهده کنند.
برای اینکه راههای کسب درآمد در توییچ و بازیهای ویدئویی را آموزش ببینید این مقاله را در سایت از دست ندهید. گفتن داستان خود، استفاده از لینک در بیو، ساختن میمها و گرافیکهای قابل اشتراک گذاری و داشتن ستونهای محتوا مهمترین نکات بازاریابی در اینستاگرام به شمار میروند. اگرچه آنها به راحتی قابل چشمپوشی هستند، اما خلاقیتهای برند شما برای استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما جداییناپذیر هستند. اکنون که توضیح دادیم چرا باید در اینستاگرام بازاریابی کنید و چگونه یک پروفایل تجاری ایجاد کنید، بیایید به کار ایجاد یک استراتژی اینستاگرام بپردازیم. در بحث تبلیغات در اینستاگرام همانقدر که مهم است که بدانیم در چه پیجهایی تبلیغ کنیم، به همان اندازه هم مهم است که پیجهایی که برای تبلیغ مناسب نیستند را تشخیص دهیم. در اینجا، من ۴ نوع پیجی که برای تبلیغ در اینستاگرام مناسب نیستند را معرفی میکنم.
با شرکت در این دوره، از الف تا ی فروش و درآمدزایی از اینستاگرام را از اساتید حرفه ای یاد می گیرید. نت کالج برتر، بهترین مکان برای یادگیری و توسعه مهارتهای شما در حوزههای شبکه و امنیت، برنامه نویسی و طراحی وب سایت، معماری و عمران، گرافیک و انیمیشن، حسابداری، مکانیک و برق است. با داشتن تیمی از اساتید مجرب و متخصص، ما به شما امکان قرارگیری در مسیر پیشرفت و موفقیت میدهیم.
بعد از انتخاب استوریهای مد نظر خود، گزینه Next را بزنید. استوریها میتوانند حاوی لحظات به یادماندنی زندگی شما و یا معنایی داشته باشند که میخواهید برای همیشه آنها را در قالب هایلایت به پروفایل خود اضافه کنید. هرکسی که به پروفایل شما سر میزند هایلایتها را خواهد دید و اساسا با استوریهای محبوب شما آشنا خواهد شد. برای آنبلاک کردن اکانت به همان صفحه بازگردید و ضمن دنبال کردن مراحل بالا، گزینه Unblock را بزنید. روی یک مرورگر به وبسایت اینستاگرام (+) مراجعه و پروفایل شخص مورد نظر را باز کنید. پستها را با روشن کردن گزینه Posts بیصدا کنید و استوریها را با روشن کردن گزینه Stories.
اینستاگرام یکی از بهترین ابزارهایی است که میتواند به افزایش شناخت برند، افزایش فروش و سودآوری کسب و کارهای مختلف کمک کند. اما اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پیچیده است و انجام موفق اینستاگرام مارکتینگ مستلزم برخوردای از تخصص و تجربه فراوان در این زمینه است. دایرکت اینستاگرام راه ارتباطی خوبی برای فروش و تعامل با کاربران و مشتریهاست و دایرکتر اینستاگرام و همچنین ادمین اینستاگرام با توجه به این راه ارتباطی سعی در بازاریابی و افزایش فروش دارند. برای انتخاب دسته بندی در ذخیره پستهای بعدی نیز با انتخاب آیکون پرچم و نگه داشتن انگشت بر روی آن به مدت چند ثانیه دسته بندی موجود برایتان نمایش داده خواهد شد. در اینستاگرام مارکتینگ، از ویژگیهای متنوع این پلتفرم مانند پستها، استوریها، IGTV، و حتی تبلیغات پولی، برای جذب مشتریان جدید و افزایش تعامل با کاربران استفاده میشود. این روش بازاریابی به شما کمک میکند تا فروشگاه اینستاگرامی خود را به شکلی خلاقانه و متناسب با سلیقه مخاطبان ارائه دهید.
از دکمه منوی همبرگر (آیکن سه خط افقی) برای ورود به تنظیمات استفاده کنید. اگر هنوز این المان تصویری را نمیبینید، روی علامت X زده و اندکی بیشتر منتظر بمانید تا فالوئرها استوری شما را تماشا کنید. درون منوی عمودی پیش رو، گزینه Close Friends را بزنید. اپلیکیشن از شما میپرسد که آیا علاقهای به دریافت اعلانات دارید یا خیر. به دلخواه خود روی Allow (موافقت) یا Don't Allow (عدم موافقت) بزنید.
قبل از شات کردن، مطمئن شوید که مخاطبان صفحهای که معرفی میکنید، با مخاطبان شما همخوانی دارند. اگر شما پیجی درباره آشپزی دارید و یک صفحه ورزشی را شات کنید، احتمالاً نتیجه خاصی نمیگیرید. مخاطب هدف باید با علاقهمندیهای هر دو طرف مرتبط باشد.
در ادامه چند پیشنهاد برای بهتر کردن عکاسی با موبایل به شما خواهیم داد. بر خلاف دیگر شبکههای اجتماعی؛ فضای ساده اینستاگرام باعث میشود که مجبور شوید بر روی کیفیت محتوا تمرکز کنید و نه کمیت آن. با چرخی در اینستاگرام متوجه میشوید که ایدههای بسیار زیادی برای پست کردن وجود دارند. یادداشت بردارید و ایدههای مختلف را با روح برند خود ترکیب کرده و خلاق باشید.
در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر میکنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن مینویسید. پارتنر و افیلیت، انواع خاصی از حسابهای توییچ هستند که اساسا امکان کسب درآمد از استریمها را فراهم میکنند. هزاران کاربر در Twitch از طریق برنامههای Partner و Affiliates توییچ درآمد کسب میکنند. هرکسی میتواند پارتنر یا افیلیت توییچ شود، اما قبل از درخواست، باید شرایط خاصی را رعایت کند.
برای دور زدن این محدودیت لازم است به سراغ یک اپلیکیشن شخص ثالث بروید. خوشبختانه در حال حاضر انبوهی از اپلیکیشنهای مناسب این کار روی دو پلتفرم iOS و اندروید یافت میشوند و اکثرا به صورت رایگان در دسترس قرار گرفتهاند. در این بخش از آموزش اینستاگرام به این ابزارهای خواهیم پرداخت. اگر یک ویدیو چت بزرگتر با حضور افراد بیشتر میخواهید، میتوانید به سراغ یک Messenger Room بروید.
در این روش شما با تلاش و رفتن مسیر درست میتوانید برند شوید و تبلیغ کسب و کارهای بزرگ و معتبر را انجام دهید. مثلا آنباکسینگ محصولات ، رفتن به فروشگاه و شرکت آنها . با اینکار تبلیغ پیج آنها را میکنید و درآمد بالایی هم میتوانید کسب کنید. اطلاعات کاربری شما و پست هایی ک میگذارید در اینجا قرار میگیرند. پست ها و ریلز هایی که میگذارید را میتوانید از این قسمت مدیریت کنید.
این امکان میتواند برای کسبوکارها و ادمینها بسیار مفید باشد، زیرا بهراحتی میتوانند اخبار جدید یا تغییرات فوری را بهطور مستقیم به مخاطبان منتقل کنند. فروشگاه اینستاگرام یک ابزار ایدهآل برای کسبوکارهاست. کاربران میتوانند محصولات خود را به نمایش گذاشته و مستقیماً از طریق اینستاگرام به فروش برسانند.
تبلیغات هدفمند در اینستاگرام