Port Huron, موزه ها اقدام به خرید واگن برقی برای $1 برای تورهای حوادث

PORT HURON, Mich. - به جای پوشیدن فدورا در تاریخی Port Huron, تورهای یک موزه کارمند ممکن است با پوشیدن یک از م

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399

PORT HURON, Mich. - به جای پوشیدن فدورا در تاریخی Port Huron, تورهای یک موزه کارمند ممکن است با پوشیدن یک از مد افتاده برقی راننده یکنواخت به جای.

این امر مطابقت 1992 شانس مربی-24 برقی که پورت هارون موزه ها به دست آورد جولای 8, گفت:, Andrew گذاشت, جامعه, تعامل مدیر.

"من فکر می کنم ما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از استفاده از آن," او گفت: بار هرالد.

چرخ صندلی می تواند 20 نفر و 16 ایستاده در ظرفیت کامل. این یک صندلی چرخدار نقطه در دسترس پشت ایوان و بل مردم می توانند حلقه گذاشت گفت.

David McElroy آبی آب منطقه حمل و نقل معاون مدیر کل و مدیر امور مالی گفت: "تاریخی برقی" دارای بیش از 200 ، 000 مایل بر روی آن و تا به حال ملاقات مفید بودن آن برای سازمان خود هستند.

آنها هنوز هم می خواستم آن را به در جامعه و رسیده به دیدن اگر هر گونه سازمان ها علاقه مند بودند در چرخ. موزه شد آن را مناسب و حمل و نقل به تصویب هیئت مدیره فروش چرخ برای $1 ،

"ما بسیار هیجان زده هستیم آن را به ماندن در منطقه" McElroy گفت.

ورونیکا کمپبل موزه' مدیر اجرایی گفت: اشخاص شده اند در مذاکرات برای معامله از پاییز گذشته. این موزه به تصویب هیئت مدیره خرید در ماه دسامبر و در آن بود آن را برداشت و در جولای 8.

"که رسما ساخته شده از آن ماست" کمپبل گفت:.

قربانی گفت: کارکنان مطمئن نیستند و در عین حال از تمام راه آنها می تواند با استفاده از چرخ به عنوان ایده های جدید می آیند تا در هر روز است.

در میان چیزهایی که کارکنان در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای استفاده از آن را شامل اجاره آن را برای رویدادهای خاص با استفاده از آن برای حمل و نقل مردم و از های مختلف موزه, مکان های سایت و برای انجام تورهای بر اساس گذاشت محبوب Facebook Live, تورهای.

او گفت که او را به فکر انجام سه نوع تور: تجاری صنعت و تور از کسب و کار; مدارس و محلات تورهای; و یک "قتل و ضرب وشتم" تور که شامل همه چیز شما ممکن است پیدا کردن در یک اداره گردشگری بروشور.

از آنجا که این موزه هنوز هم نگران گیر چرخ نیست و در حال حاضر در حال استفاده می گذاشت گفت.

او گفت: کارکنان در حال رفتن به چرخ بازرسی ایمنی و چوب و برنج خوب, لهستانی نهایی در حالی که سیاستهای کلی آن است.

آنها همچنین به دنبال گرفتن تبلیغات برای دو طرف از آن به عنوان تبلیغ برای توماس ادیسون مسافرخانه است "کمی مورخ," او گفت:.

شاید این تابستان با این بیماری همه گیر اما در آینده وجود خواهد داشت بسیاری از گردشگران در پورت هارون و کشتی های کروز ممکن است در نهایت توقف در اینجا. این خواهد بود یک چیز بیشتر برای جذب آنها گذاشت گفت.

"من فکر می کنم آن را به یک ابزار عالی به," او گفت:.

کمپبل گفت: واگن برقی عملیاتی خواهد شد که موزه باز است, آوریل تا اکتبر و از آنها تحقیق دیگر چرخ شرکت های پروتکل های اجاره موافقت نامه ها و فرایند تمیز کردن به آن را عملیاتی قبل از پایان سال است.

"همه چیز در امان خواهد بود و ما خوشحال خواهید بود به آن را دریافت خواهید در پاییز امسال," او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

آنها باید برخی از ایده ها برای ذخیره سازی اما در حال حاضر آنها در حال استفاده از آن به عنوان تبلیغات نشسته در مرکز کارنگی پارکینگ, او گفت:.

قربانی گفت: مردم می توانند کمک گرفتن چرخ رفتن با خرید یک بلیط برای موزه در حال حاضر. بیشتر پایدار موزه است که از نظر مالی هر چه زودتر آنها را می توانید چرخ رفتن.

"من بسیار هیجان زده هستم برای همه, امکانات," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن