پاپ دود افزایش نیویورک رپر مرده در 20

بزرگنمایی این تصویر پاپ دود یک رپر جوان که به سرعت در حال به دست آورده پس از پس از انتشار آهنگ "خوش

توسط MINERALNEWS در 1 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

پاپ دود یک رپر جوان که به سرعت در حال به دست آورده پس از پس از انتشار آهنگ "خوش آمدید به حزب" سال گذشته درگذشت. پاسکال لو Segretain/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پاسکال لو Segretain/گتی ایماژ

بشار جکسون بهتر شناخته شده به عنوان رپ پاپ دود شده است. او 20 سال است. این خبر تایید شد به NPR در بیانیه ای از جمهوری سوابق برچسب جکسون تا به حال کار کرده ام.

جکسون علت مرگ تایید نشد هر چند در یک کنفرانس مطبوعاتی امروز پلیس لس آنجلس کاپیتان استیو لوری گفت که "در 4:55 صبح امروز" افسران پلیس لس آنجلس یک تماس تلفنی "از بازگشت به شرق" که یک خانه در تپه های هالیوود شکسته شده بود و هنگامی که ماموران در صحنه وارد شدند آنها کشف یک تیراندازی قربانی. قربانی شد و سپس منتقل به Cedars-Sinai در بیمارستان که در آن آنها مرده.

"ما در حال ویران غیر منتظره و غم انگیز از دست دادن پاپ دود" جمهوری سوابق' بیانیه می خواند. "نماز ما و افکار بیرون رفتن خود را به خانواده, دوستان و طرفداران ما به عنوان سوگواری از دست دادن این با هم."

جکسون مطرح شد در Canarsie بروکلین در حال رشد در یک محله و لحظه تعریف تبادل فرهنگی. او مطرح شد در پاناما خانواده او زندگی می کردند در اطراف غرب سرخپوستان او با بازی طبل آفریقایی در کلیسا و عشق اول خود را به عنوان یک هنرمند ضبط شد ضرب و شتم از انگلستان تولید کننده که می رود توسط 808Melo. که ضرب و شتم تبدیل به جکسون برای اولین بار آهنگ "MPR" که او در ماه دسامبر منتشر شد 2018. حتی در آن اوایل کار شما می توانید شنیدن آنچه که میلیون ها نفر بیشتر خواهد نسبت به جذب بیش از سال آینده: Jackson صدای — مواج و فرومایه, سوخته و scarily گردیده است. و گوش خود را برای ضربه بود بر خلاف هر گونه دیگر در حال تولد نیویورک مته صحنه منطقه ای حباب از رپرهای مصرف در propulsive الگوهای درام با ریگ خیابان صحبت کنید. جکسون جرأت به رپ با لهجه بروکلین بیش از دوده-inflected بیت با خطوط باس که صدا مانند انتقال از یک سیاره دیگر است.

YouTube

این lodestar برای نیویورک مته ضربه ممکن است برای همیشه لطفا برای جکسون "خوش آمدید به حزب." این شهر به طور معمول خود را دارد آهنگ از تابستان هر سال و "خوش آمدید به حزب" بود فراری مورد علاقه در 2019. یک bludgeoning نوای بیش از حد تک دریافت کرده است که remixes از Nicki Minaj ASAP Ferg, Meek Mill, و بیشتر — پرتاب جکسون به پله بالا شهر رپ استعداد. یک معامله با جمهوری پرونده پس به زودی پس از, آیا به عنوان اولین بازی خود را mixtape, دیدار با خواستگاریو دوم خود را ملی آمار, "دیور."

با جکسون موفقیت سریع آمد افزایش توجه از NYPD. رپ تا به حال سابقه جرم و جنایت, اما او و دیگران از نیویورک مته صحنه شدند و تلاش برای پاک کردن آنها وارد کانون توجه است. هنوز هم در طول سال 2019 نورد با صدای بلند نیویورک, اولین بار رپ متمرکز جشنواره فرود آمد در این ژانر را در زادگاه NYPD حذف جکسون Sheff G 22Gz و دو بیشتر از مته صحنه را افزایش خواننده های رپ از صف.

به عنوان مته همچنان در حال افزایش محبوبیت Jackson ممکن است به عنوان چهره از صحنه نبرد مداوم با NYPD.

این وضعیت در نورد با صدای بلند نمی کند او را; اگر چیزی به نظر می رسید برای قرار دادن باتری در پشت خود را. دیدار با خواستگاری 2منتشر شد تنها چند هفته پیش در فوریه. 7 یک خطر ناک به روز رسانی برای اولین بار نوار را صدا debuting در شماره 7 در بیلبورد 200 آلبوم نمودار. آن را آسان به می گویند که آن را برای تلفن های موبایل مانند یک رپر تسلط بر فرم خود را اما حقیقت این است که پاپ دود موسیقی بود و مجزا خود هجوم پت طبقه بندی و یا طبقه بندی.

گزارش اضافی توسط اندرو فلاناگان.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن