نظرسنجی ها نشان می دهد که تنها یک چهارم از آمریکایی های آفریقایی تبار طرح به کروناویروس واکسن

بزرگنمایی این تصویر دکتر Rhonda فلورس به نظر می رسد در پروتئین نمونه در 20 مارس در Novavax labs در G

توسط MINERALNEWS در 8 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

دکتر Rhonda فلورس به نظر می رسد در پروتئین نمونه در 20 مارس در Novavax labs در Gaithersburg, Md., یکی از آزمایشگاه در حال توسعه یک واکسن برای coronavirus. اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو Caballero-رینولدز/خبرگزاری گتی ایماژ

به عنوان دولت فدرال بهداشت عمومی کارشناسان و دانشمندان فشار به سمت coronavirus واکسن یک بررسی جدید نشان می دهد تنها حدود نیمی از آمریکایی ها می گویند که آنها دریافت خواهد شد هنگامی که آن را در دسترس می شود.

این نظرسنجی توسط آسوشیتد پرس-NORC مرکز عمومی امور تحقیقات نشان می دهد 49 درصد از آمریکایی ها به طور کلی می گویند که آنها برنامه ریزی برای دریافت یک واکسن در حالی که 31 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که آنها مطمئن نیستید اگر آنها را واکسینه کنید. این بررسی نشان داد 20 درصد از پاسخ دهندگان از تخت گفت که نمی خواهد.

زمانی که شکسته سن و نژاد دیگر نابرابری شروع به پدیدار شود.

"قدیمی تر آمریکایی ها و کسانی که نگران هستند که آنها و یا کسی در خانواده خود را می تواند مبتلا به این ویروس هستند بیشتر تمایل به می گویند که آنها خواهد شد coronavirus واکسن هنگامی که آن را در دسترس می شود" محققان گفتند.

"سیاه و سفید آمریکایی ها بیشتر از دیگر نژادها و اقوام به می گویند که آنها انجام طرح به دریافت واکسن اگر آن را در دسترس می شود."

شصت و هفت درصد از آمریکایی ها در سن 60 سالگی و بالاتر می گویند آنها را واکسینه شدن نسبت 40 درصد در میان کسانی که 59 سال و یا تحت.

این بررسی همچنین نشان داد سفید آمریکایی ها منجر به راه تا آنجا که تمایل به دریافت واکسن پیشی سیاه و سفید آمریکایی 56 درصد به 25 درصد. این مطالعه نشان داد 37 درصد از اسپانیایی ها می گویند که آنها دریافت یک واکسن اگر آن را در دسترس است.

به عنوان NPR و دیگر رسانه ها گزارش کرده اند coronavirus است نامتناسب ویران سیاه پوست و لاتین در جوامع است. اوایل فرضیه به همین دلیل است که امتیاز را به مدت طولانی سلامت چالش ها به ویژه در میان آمریکایی های آفریقایی تبار.

"سلامت اختلافات همیشه وجود داشته و برای آفریقایی-آمریکایی جامعه" دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در مصاحبه با NPR در ماه گذشته.

او اضافه کرد که بحران است "درخشان نور در چه غیر قابل قبول است."

نیز وجود دارد یک سابقه بی اعتمادی بین آمریکایی ها و بهداشت عمومی شاید مهمترین آنها پس از تاسکیگی آزمایش از 1930s.

که در آن محققان و دولت فدرال تعطیل صدها نفر از مردان را به فکر آنها دریافت درمان های پزشکی برای "خون بد" که در واقعیت به دانشمندان اجازه می دهد آنها را به مرگ از سفلیس درمان نشده.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اشاره آزمایش شد و قرار است به مدت شش ماه رفتم ولی برای 40 سال.

به طور کلی پاسخ دهندگان که می گویند که آنها نمی خواهد دریافت واکسن 70 درصد افزایش نگرانی در مورد عوارض جانبی و 42 درصد می گویند که ترس از ابتلا به این ویروس از این واکسن استفاده کنند.

این مهم است که توجه داشته باشید که بهترین برآورد برای هر COVID-19 واکسن در دسترس است که هنوز ماه دور تا 1,056 بزرگسالان مورد بررسی در پاسخ به آنچه است که هنوز هم یک سناریو فرضی.

برخی از کارشناسان نشان می دهد هدف برای صدها میلیون دوز احتمالی واکسن به صورت آماده برای توزیع در ایالات متحده در ماه ژانویه سال 2021.

بررسی های انجام شده ممکن است 14-18 و یک حاشیه از نمونه خطا از 4.2 درصد است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن