لهستانی و تلویزیون دولتی به دنبال بی اعتبار کردن رئیس جمهور را کلید رقیب

ورشو, لهستان, لهستانی تلویزیون دولتی رو به افزایش انتقاد شنبه برای منفی آن پوشش اصلی مخالفت نامزد در این ماه ا

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399

ورشو, لهستان, لهستانی تلویزیون دولتی رو به افزایش انتقاد شنبه برای منفی آن پوشش اصلی مخالفت نامزد در این ماه انتخابات ریاست جمهوری با اتهامات از گروه ناظر آن شد با توسل به ضد یهودی و نژاد پرستانه استعارههای.

ورشو شهردار Rafal Trzaskowski است که به چالش کشیدن جناح راست پوپولیستی رئیس جمهور آندره Duda بود به تصویر کشیده شده توسط تلویزیون عمومی در نزدیک به هفت دقیقه پخش اخبار سه شنبه به عنوان کسی که در خدمت منافع یک "خارجی و قدرتمند لابی" و نه از قطب اگر او برنده انتخابات ریاست جمهوری.

TVP است که مالیات دهندگان تامین می شود و نیاز به لحاظ سیاسی خنثی است. اما TVP و دیگر علنا بودجه رسانه ها اخیرا trumpeting دستاوردهای ناسیونالیست حاکم محافظه کار و حزب قانون و عدالت و انتقاد از مخالفان سیاسی.

گزارشگران بدون مرز به نام لهستان را در رسانه های عمومی "دولت تبلیغات رابط" در حالی که بسیاری از قدیمی تر قطب های مهم دولت ها اغلب شبیه فعلی عمل به تبلیغات از دوران کمونیستی.

روز سه شنبه بخش پس از بخش اول از شب جدید پخش تحت سلطه مثبت پوشش Duda که به دنبال انتخاب مجدد در انتخابات در ژوئن 28 برابر نه دیگر نامزدها. Trzaskowski پدید آمده است به عنوان Duda اصلی حریف با نظر سنجی نشان رواناب بین این دو خواهد بود به احتمال زیاد مورد نیاز در جولای 12.

این برنامه اشاره کرد که Trzaskowski که متعلق به میانه رو و طرفدار اتحادیه اروپا مدنی پلت فرم پارتی حال مذاکره لهستان در پذیرش 7,000 پناهندگان در سال 2015. که تصمیم عوض شد توسط ضد مهاجر قانون و عدالت که برنده قدرت در سال 2015.

پخش نشان داد گروه های تیره پوست مردم در شورش های خشونت آمیز در شهرهای غربی گفت که کسانی که این نوع از صحنه های که Trzaskowski و این سیاست را به لهستان.

آندره Krajewski عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه نگاران رسانه ها دیده بان گفت: این برنامه مشخص شده کم جدید برای TVP که او گفت را رها کرده است, روزنامه نگار و استانداردهای انجام شد تبلیغ خالص.

Krajewski گفت: پخش به دنبال بی اعتبار Trzaskowski با آن انتخابی کاربردهای جزئیات در مورد او مانند ارتباط او به جورج سوروس است که درمان به عنوان یک شی از نفرت بسیاری از ملی گرایان در سراسر جهان است. مثلا TVP پخش اشاره کرد که Trzaskowski تا به حال یک بار مورد مطالعه در یک سوروس بورس اما نمی گویند که هزاران نفر دیگر در سراسر مرکزی اروپا -- از جمله مجارستان نخست وزیر ویکتور اوربان -- نیز تا به حال چنین کمک هزینه تحصیلی است.

این برنامه همچنین اشاره کرد که Trzaskowski کرده بود با حضور در جلسه گروه بیلدربرگ یک نشست سالانه با مشخصات بالا شرکت کنندگان از کسب و کار و سیاست است. این سخنگو به این نتیجه رسیدند پخش و گفت: "که منافع خواهد Trzaskowski نمایندگی اگر او برنده انتخابات ریاست جمهوری? که از قطب یا از قدرتمند خارجی لابی?"

Rafal Pankowski سر یک انجمن مانیتور و مبارزه با نژادپرستی هرگز دوباره گفت که این امر می تواند "بسیار واضح است به هر کسی که به تماشای" برنامه در لهستان اشاره به "غنی گروه های که می خواهند به حکومت جهانی" و "خارجی لابی" می تواند به عنوان یک کد برای یهودیان.

او همچنین گفت: آن را بسیار مشکل راه TVP با استفاده از فیلم هایی از جمعیت از مردم سیاه و سفید در راه است که آنها را به نظر می رسد dehumanized خطرناک و تهاجمی است.

"همه که واقعا فاشیستی مانند" Pankowski گفت. "چارچوب جهانی نیز جالب است زیرا زمانی که مردم در سراسر جهان در حال بیدار شدن از خواب به خطرات ناشی از نژاد پرستی, این تصاویر که در بازی خطرناک کلیشه های نژادی."

یک TVP پخش در هفته گذشته به تصویر کشیده Trzaskowski یک کاتولیک به عنوان ضد مسیحی است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ایستگاه های برنامه نویسی دارای جفت و جور میشد با خود دولت حمله Trzaskowski.

به عنوان شهردار ورشو Trzaskowski حمایت کرده است برای دفاع از حقوق همجنسگرایان و موقعیت حزب حاکم نیز کشف و ضبط و به تصویر کشیدن او را به عنوان یک تهدید برای خانواده سنتی در این عمدتا کاتولیک کشور است. هفته گذشته نخست وزیر Mateusz Morawiecki در پارلمان گفت که Trzaskowski طرفدار همجنسگرایان موقعیت به مقدار یک "حمله" در خانواده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب