پلیس در حال تغییر است در سن اجتماعی فاصله

یکی از معدود نقره لنت به این بیماری همه گیر است که در بسیاری از مکان ها وجود دارد کمتر جرم و جنایت است. "تماس

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

یکی از معدود نقره لنت به این بیماری همه گیر است که در بسیاری از مکان ها وجود دارد کمتر جرم و جنایت است.

"تماس برای خدمات قطعا پایین می گوید:" گروهبان. آدم Plantinga از اداره پلیس سان فرانسیسکو. "بدون باز کردن میله به معنی وجود دارد کمتر اواخر شب brawls و مردم بیشتر خانه تا سارق با داشتن یک زمان سخت تر از آن است."

ادارات پلیس در سراسر کشور در حال مواجهه با یک واقعیت جدید در عصر coronavirus. به عنوان آشنا دسته از جرم محو شدن افسران خواسته شده است که برای رسیدگی ناآشنا و گاهی اوقات ناراحت کننده تکالیف جدید.

در برخی از شهرستانها پلیس خواسته شده برای شروع اجرای اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. بیش از آخر هفته پلیس شیکاگو واقع شده و شکست تا خانه احزاب در حالی که اداره پلیس نیویورک فرستاده 1,000 افسران در "اجتماعی فاصله گشت."

این بیشتر به معنی داشتن افسران راه رفتن را از طریق فضاهای عمومی یادآوری مردم به ماندن 6 فوت از هم جدا. اما وجود داشته اند برخی از شکایات در مورد نابرابر اجرای به خصوص پس از دستگیری مرتبط با اجتماعی فاصله در شرق ایجاد شد و خشونت. NYPD گفت: آن بررسی این حادثه است.

پلیس به طور کلی دوست ندارم اجتماعی فاصله وظیفه. "این آن چیزی نیست که ما رو به این حرفه می گوید:" سروان ، تام شیفر از اوماها اداره پلیس. "من می توانم صحبت می کنند برای همه, نزدیک به هزار قسم خورده مأموران اجرای قانون در اینجا: هیچ کس نمی شد یک پلیس به طوری که آنها می تواند به یک نوار و جلو پنجره و می گویند:" تو 11 نفر در اینجا شما باید برای ارسال یک صفحه.'"

او بیشتر متمرکز نگه داشتن درب ظرف را در افزایش جرم ضرب و جرح و نزدیک به دو برابر از شناسایی اثر شلیک گلوله در یک بالاتر جرم و جنایت بخشی از شهر که همزمان با ماه مارس اجتماعی فاصله گرفتن سفارشات. او فکر می کند که "عنصر جنایی" باید متوجه پلیس انجام شد کمتر ترافیک متوقف می شود به دلیل اقدامات احتیاطی در برابر پتانسیل coronavirus آلودگی.

"این فقط یک قطعه اما من فکر می کنم که که در طول زمان, نیمه مانند 'هی ما رو بهتر شانس را از نقطه A به نقطه B و کشیده," او می گوید.

شیفر می گوید که این وزارت در حال حاضر reassigned بیشتر افسران به اجرای باند و بهبود منابع دنده محافظ او فکر می کند که ماموران در حال تبدیل شدن بیشتر "فعال" دوباره و تعامل بیشتر با مردم است.

در سیاتل ناتاشا مور با این نسخهها کار با جوانان در خطر است و یک عضو از این شهر جامعه پلیس کمیسیون. مردم به او بگویید که آنها در حال دیدن بیشتر گشت هر چند آن را فقط ممکن است به نظر می رسد که راه از آنجا که خیابان ها بسیار خالی است.

"برخی از مردم می خواهم این واقعیت است که بیشتر با پلیس ها," او می گوید: "فقط مطمئن شوید که هیچ مسائل در جریان است."

او می گوید: این کمیسیون دارای لابی برای آرامش بیشتر در اجرای چیزهایی مانند پارکینگ اجرای در طول این بحران است. آن را نیز توسعه وبینار آموزشی برای کمک به پلیس و دیگران بهتر در پاسخ به افرادی که احساس آسیب دیده اند.

"من می توانم فرض کنیم که مردم نه در ذهن حق خود در حال حاضر با همه چیز که در جریان است," او می گوید.

این بیماری همه گیر است و همه چیز سخت تر برای کسانی که سعی در عمل "پلیس جامعه." حداکثر Geron جانباز اداره پلیس دالاس بود که به تازگی به استخدام به عنوان رئیس پلیس دالاس حومه راکوال ، او می گوید اجتماعی فاصله گرفت و فقط به عنوان او شروع کار جدید خود را, و آن را سخت تر برای ایجاد ارتباطات شخصی او معتقد است حیاتی برای موثر اجرای قانون است.

"از آن ساخته شده آن را ملاحظه ای به چالش کشیدن برای کسی مثل من" Geron می گوید. "من می خواهم که به سرعت به تصدی من می خواهم که راه اندازی جلسه جامعه به خارج و لرزش دست وجود دارد تنها تا آنجا که شما می توانید با زوم نشست."

وجود دارد جدید ارتباطات و رفع موانع برای افسران گشت هم Geron می گوید: در قالب این ماسک که آنها و اعضای عمومی هستند ، این مشکل به خصوص زمانی که ماموران در حال تلاش برای مقابله با کسی داشتن یک بحران عاطفی.

"هنگامی که شما به دیدن استفاده می شود و در پاسخ به کسانی که نشانه های غیر کلامی و شما به طور ناگهانی برخی از کسانی که دور" Geron می گوید: "این مانند شما از دست دادن یکی از حواس خود را.

"من واقعا به دنبال به جلو به زمانی که این امیدوارم پشت سر ما" رئیس جدید می گوید. "و در برخی از راه, حتی اگر آن را کمی متفاوت از ما می تواند حداقل به صورت چهره به چهره تعامل انسان."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب