پلیس یک 'Avatar آمریکا نژادپرستی' مارشال پروژه روزنامه نگار می گوید

بزرگنمایی این تصویر معترضان برگزاری یک پرتره از جورج فلوید در یک تظاهرات علیه خشونت پلیس در شهر نیوی

توسط MINERALNEWS در 21 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان برگزاری یک پرتره از جورج فلوید در یک تظاهرات علیه خشونت پلیس در شهر نیویورک است. پلیس "نیست همیشه این بزرگ است. نبود همیشه این اداری," روزنامه نگار Jamiles Lartey می گوید. اریک مک گرگور/LightRocket via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک مک گرگور/LightRocket via Getty Images

در پی جورج فلوید مرگ در دست پلیس و معترضان در سراسر این کشور خواستار تغییرات سیستمیک در راه آمریکا نیروهای پلیس کار و تامین می شود.

روزنامه نگار Jamiles Lartey می گوید: بحث و گفتگو در مورد پلیس احساس های مختلف در حال حاضر از آن در گذشته است. "شما در حال شنیدن خیلی کمتر از چند سیب بد' استدلال و خیلی بیشتر از, 'چه چیزی اشتباه است با این سیستم؟' [استدلال]," او می گوید.

Lartey تحریریه برای مارشال, پروژه, غیر انتفاعی, اخبار سازمان را پوشش می دهد که ایالات متحده در سیستم عدالت کیفری. او که قبلا گزارش شده در عدالت کیفری نژاد و پلیس برای نگهبانجایی که او بخشی از یک تیم است که ایجاد یک پایگاه داده آنلاین ردیابی خشونت های پلیس در سال 2015 و 2016.

Lartey اشاره می کند که آمریکا از پلیس این است که پدیده ای جدید: "پلیس همیشه در این راه نمی. آن را همیشه در این تالار. نبود همیشه این بوروکراتیک" او می گوید. "مدرن پلیس — پلیس است که من و شما و شنوندگان تشخیص امروز — است که واقعا یک محصول از قرن 20th."

او می گوید که فلوید مرگ و میر ناشی از سایر مردم سیاه و سفید در بازداشت پلیس — برجسته نیاز به تغییر سیستم های شکسته.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما در حال حاضر درخواست ما برای پاسخ به این که آیا آن یک شکایت از سر و صدا و یا یک ماشین تصادف — که لزوما مناسب به یک دلیل که چرا کسی که نیاز به نشان می دهد تا با یک سلاح مرگبار" Lartey می گوید. "گاهی اوقات به عنوان یک جامعه شما نیاز به تجدید نظر موسسات به ویژه هنگامی که آنها نسبتا جدید به ویژه هنگامی که آنها تغییر زیادی گذشته بیش از 20, 30 یا 40 سال است."


نکات برجسته مصاحبه

در اعمال مخرب اعتراضی مانند غارت و چپاول و آتش سوزی

من فکر می کنم این مهم است که به نگه داشتن در ذهن است که به حدی است که شده است وجود دارد اعمال مخرب از تظاهرات غارت دارد که طیف وسیعی از علل وجود دارد پرشور مردم عصبانی بودند و با شلاق در غم و اندوه و نا امیدی ؟ بله. وجود ضد سرمایه داران که دیدن غارت و تخریب به عنوان یک شکل از انقلابی عمل و با استفاده از این به عنوان یک فرصت ؟ بله. وجود خالص اپورتونيست که می خواهید برای دریافت چیزهای رایگان و با استفاده از هرج و مرج ؟ قطعا. وجود هرج و مرج عوامل که در حال تلاش برای به معترضان بد نام و بالقوه دیدن خشونت علیه آنها ؟ به نظر می رسد که این مورد نیز هست. بنابراین من فکر می کنم این واقعا مهم است که هنگامی که ما در حال تلاش برای تجزیه و تحلیل این لحظات است که ما در حال تقلیل مورد اجتماعی و اقتصادی پدیده مخرب مانند تظاهرات و یا غارت. ...

من فکر می کنم وجود دارد تمایز مهم بین اندازه گیری اثربخشی مبارزه با خشونت و یا مخرب تظاهرات در مقابل اخلاق از آن است. اخلاق آن است که رفتن به شخصی و ذهنی است. بسیاری از ما فکر می کنم لحظات و مکان های که در آن ما پیدا کردن خشونت و یا تخریب مفید و توجیه و لحظات که در آن ما نیست. در حال حاضر اثربخشی آن چیزی است که ما احتمالا می تواند قرار دادن ما سر خود را در اطراف. اما دوباره آن را پیچیده است. اگر نکته این است که توجه و سپس تخریب می کند. اگر نقطه است را به نفع خود قلب و ذهن و مرکز سیاسی و سپس آن را احتمالا نمی کند. و اگر برگزاری مقامات دولتی به گروگان گرفتند و آنها را مجبور به دلجویی از خواسته های خود را نقطه است, آن ممکن است بستگی عمومی رسمی.

من فکر می کنم چیزی که شما می شنوید زیادی ... است که "دو اشتباهات را ندارد حق" است که اخلاقی و معنوی شهود در بسیاری از روایات اما به خصوص آمریکا یکی است. ما کل سیستم عدالت کیفری مبتنی بر این فرض استوار است که دو اشتباهات را یک حق است. Caging انسان و fining مردم فقیر پول آنها مجبور هستند از نظر اخلاقی اشتباه است اما آن را چگونه تعریف کنیم عدالت در اکثر موارد در این کشور است.

در یک مدل از اعتراض های مورد استفاده در 80s و 90s که در آن اعتراض سازمان ملاقات با پلیس از قبل — و به همین دلیل است که مدل کمتر رایج است در حال حاضر

این مذاکره مدیریت مدل در اعتراض به این ایده است که رهبران فکری جامعه خواهد بود جلسه با پلیس است. پیش از اعتراض آنها می گویند: "در اینجا چیزی است که ما قصد داریم دست به اعتراض زدند. در اینجا هنگامی که و که در آن و چگونه. این است چگونه انتظار داریم که این همه به پایین" است. و آنها می آیند تا با یک برنامه ریزی اساسا اجازه دهید مردم ورزش اول خود را اصلاح حقوق در کمال راه ممکن است. و وجود دارد خواهد بود این انتظار می رود در هر دو طرف که پلیس به چوب به برنامه است که با آنها توافق کردند که معترضان را به طرح چوب آنها موافقت کردند که به. در این زمان بسیاری از عدم اطمینان و بی اعتمادی از محاسبه و افرادی مجاز به بیان خودشان هستند. ...

بود که در یک لحظه که در آن همیشه بسیار روشن است که رهبران فکری جامعه بودند و در بسیاری از موارد آنها مردمی هستند که متصل به استقرار ... رهبران کلیسا مردم در کلیسای معنوی رهبران مذهبی. در حال حاضر که لزوما مردمی که منجر Black Lives Matter تظاهرات امروز است. برخی از آنها هستند. برخی از آنها نیست. بنابراین من فکر می کنم وجود دارد بسیاری از دلایل که چرا این مدل کاهش یافته است از نفع. من فکر می کنم آن را تا حد زیادی به انجام با نظامی ایالات متحده ، آن را تا حد زیادی به انجام این کار تنها با تغییر نگرش فرهنگی در مورد چگونه پلیس روش کار خود را. اما آن را نیز برای انجام با این واقعیت است که من فکر می کنم مفهومی و ساختاری در بسیاری از راه های پلیس و مردمی که در حال اعتراض هستند و بیشتر دور از یکدیگر در درون جامعه و در حالی که قبل از آنها بودند و هر دو از اعضای یک نهاد و یک جامعه است.

در یک نرمتر راه پلیس تظاهرات شناخته شده به عنوان "مدیسون مدل"

بزرگنمایی این تصویر

انجمن ملی از روزنامه نگاران به نام Jamiles Lartey the Michael J. Feeney در حال ظهور نگار در سال 2016. Michael Jackson/The Marshall پروژه پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Michael Jackson/The Marshall پروژه

من به صحبت کرد [سابق, Madison, Wis., رئیس پلیس] دیوید کوپر که من می بینم این است که در بسیاری از جد از این نوع نرمتر رویکرد پلیس تظاهرات. ... و آنچه که او توصیف شده ای برای من است که شما نشان می دهد تا به طور منظم در لباس مردم می تواند صورت خود را ببینید. (این بدیهی است که خارج از چارچوب یک بیماری همه گیر.) شما گوش شما مربوط است. شما صحبت کردن با مردم در مورد شکایت. و در مقابل درخواست ماموران را به خود نسبتا آسیب پذیر در این راه شما باید از این بیشتر مجهز پلیس انتظار در جایی نزدیک در مورد همه چیز بد است.

اما دیوید کوپر زمانی که من به او صحبت کرد او گفت: "شما هرگز هرگز هرگز هرگز شروع با نشان دادن زور و قدرت به دلیل آن تق تق کردن همه انتظارات برای خشونت و ... تولید[s] آن است." و دوباره درست زمانی که ما فکر می کنم در مورد تشدید و د-تشدید است که حس می کند. شما نشان می دهد تا با تهاجمی ترین نسخه از چگونه شما می توانید پاسخ به چیزی و آن را تق تق کردن ادراک هر کسی که وجود دارد که در آن این است که برای رفتن. ...

اجرای قانون مقامات سابق و روسای پلیس گفت: من بارها و بارها [که] فقط در نرم لباس به اعتراض پر از مردم عصبانی می کند به خودی خود تضمین صلح آمیز وضوح رضایت بخش. شروع کار قبل از آن. وجود دارد نیاز به برخی از پایه سطح اعتماد بین پلیس و جامعه است که آنها در حال رفتن به انجام آنچه آنها گفت: آنها را به انجام. اگر شما در حال صحبت کردن در مورد یکی از این قبل از مذاکره برنامه ریزی برای یک اعتراض است که آنها در حال رفتن به رعایت آن است. وجود دارد این استعاری بانک اعتماد بین پلیس و جامعه و اغلب آن overdrawn در هر دو جهت وجود دارد و هیچ راهی برای واقعا روش آن را به عنوان چیزی جز یک جنگ است. به عنوان یکی از بازنشسته اجرای قانون مردمی من به صحبت کرد گفت: "زمان برای پیدا کردن دوستان است قبل از اینکه شما به آنها نیاز دارید."

چرا اصلاحات در مینیاپولیس اداره پلیس جلوگیری نمی کند جورج فلوید مرگ

مالکوم ایکس یک بار گفت: "شما نمی توانید در مورد اینکه حسن نیت است." و من فکر می کنم شاید یکی از مهمترین و دقیق سیاسی مشاهدات از زمان ما است. و اگر من می تواند آزادی از تشریح آن من می خواهم بگویم شما نمی توانید تنظیم حسن نیت و یا پیاده سازی آن با رضایت فرمان و یا یک سیاست راهبردی طرح یا. بله, ما می توانیم طرح های خاص در سطح خط اصلاحاتی که وعده داده شده بود و نه اجرا و یا اجرا شده به طور یکنواخت و یا غیرموثر.

بیایید نگاهی به گردن محدودیت برای مثال. بسیاری از گروه ها را انتخاب کرده اند به ممنوعیت آن آشکار است. اما زمانی که مینیاپولیس اداره پلیس به آنها خطاب در سال 2014 آنها تصمیم به ترک این حک کردن جایی که اگر نیروی مرگبار بود و خداوند پس از آن بود بیش از حد این نوع خویشتن داری. شاید حس می کند که اگر شما از نظر قانونی توجیه به تفنگ خود را و ساقه کسی شما نیز توجیه برای خفه کردن آنها. این استدلال که به طور معمول ساخته شده و بسیاری از استفاده از زور در سیاست های آن را. اما با ترک آن حک کردن وجود دارد قابل توجه ابهام وجود دارد در سیاست. شما درخواست افسران در حرارت لحظه ای و یا در گرما از چند لحظه به تمایز مورد اینکه آیا یا نه این وضعیت خاص میدهند یا آن را معقول و منطقی به مهار کسی گردن در این راه است.

اما کنار گذاشتن که مثال خاص تغییرات زیادی ساخته شد. مینیاپولیس بخش به تصویب رسید کشت و تغییرات پس از این داوطلبانه بررسی در سال 2013 توسط وزارت دادگستری ایالات متحده. و آنها خودکار سیستم خود را برای ضعیف مشکل افسران به عنوان وزارت دادگستری توصیه می شود. آنها بازنویسی خود را به استفاده از زور در سیاست با تمرکز بر "حرمت زندگی است." آنها مورد نیاز ماموران به دخالت هنگامی که یک همکار پلیس شد توهین آمیز در مقابل آنها. و همه کسانی که به نظر می رسد اقدامات است که باید کاهش احتمال این که حادثه ای مانند آنچه رخ داده به جورج فلوید اتفاق می افتد. اما آنها نمی. و بنابراین من فکر می کنم که رفتن به خواهش برخی از واقعا سوالات سخت در حال حرکت رو به جلو برای اصلاح طلبان درباره چرا که نه.

و من فکر می کنم آن می آید و به سخنان مالکوم ایکس: اگر فرهنگ در یک سازمان به موجب آن استفاده از زور به بدن معمول است که انتظار. این M. O. شما واقعا نمی تواند تغییر سیاست است که به دور. خبری که از شهرستان قصد دارد به انحلال آن اداره پلیس و نوع عملکرد بیش از شروع دوباره به نظر می رسد به رسمیت شناختن این واقعیت است که این تازه کشف شده محبوبیت گسترده از پال خواستار قطع بودجه دولت و لغو حرکات.

چرا غربالگری برای نژادپرستانه افسران در حال رفتن به رفع مشکل نژادپرستی در ادارات پلیس

من همیشه آن را آموزنده به فکر می کنم از پلیس و پلیس به عنوان این نوع از آواتار آمریکا نژادپرستی است. پلیس در حال نژادپرستی نمایندگان. آنها مردمی که ما استخدام برای انداختن چیزی است که به مراتب بیشتر از راه دور از یک فرد به فرد تعصبات.

من مطمئن هستم که شنوندگان خواهد بود آشنایی با پارک مرکزی حادثه مربوط مسیحی کوپر و امی کوپر [رابطه] چند هفته پشت: یک زن راه رفتن سگ خود را خاموش دسته سه تایی. این مرد مسیحی کوپر از او خواست برای قرار دادن سگ خود را در دسته سه تایی در هر پارک قوانین. و او فورا به نظر می رسید به احساس تهدید و شروع به تماس با پلیس و گفتن آنها را که به او جسمی را تهدید توسط یک مرد سیاه و سفید. این رفت و ویروسی فقط قبل از جورج فلوید کشته شد.

و بخشی از دلیل که امی Coopers جهان احساس می کنم خیلی راحت با استفاده از پلیس به عنوان نوع خود از شخصی نژادپرستی نوکر است چرا که در خط با چگونه آنها به عمل در جامعه ما است. است که می گویند حتی اگر شما یا من یا ما هرگز به نام پلیس در یک فرد سیاه و سفید برای برخی از عمیق unserious دلیل به عنوان یک جامعه ما برون سپاری نگه داشتن نژادی منظور پلیس در هر روز است. ... و این بسیار مهم است: افسران خود را به طور ایدئولوژیک سفید supremacist به انجام آن تابع.

بنابراین ما صرف مقدار زیادی از زمان در این سطح سطح سوال از ما چگونه افسران پلیس به عنوان افراد و یا به عنوان بخش درمان مردم سیاه و سفید بهتر است. اما در مجموع پلیس راه درمان سیاه مردم در امریکا است علامتی از نحوه امریکا احساس می کند در مورد افرادی است که در این حالت مشروط تابعیت غرق در بی اعتمادی و ترس.

امی Salit و ست کلی تولید و ویرایش فایل صوتی این مصاحبه. بریجت Bentz مالی Seavy-Nesper و مگان سالیوان اقتباس آن برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب