پلیس نه درمان گلاسکو دارویی و نقدی به عنوان تروریسم

لندن - پلیس در اسکاتلند می گویند دارویی و نقدی در گلاسکو نیست درمان به عنوان تروریسم است.صحبت کردن در بی بی سی

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

لندن - پلیس در اسکاتلند می گویند دارویی و نقدی در گلاسکو نیست درمان به عنوان تروریسم است.

صحبت کردن در بی بی سی اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon وی با نخست وزیر بوریس جانسون که با ابراز نگرانی و همدردی.

او می گوید: "این وحشتناک بعد از ظهر برای شهر گلاسکو."

این شکستن به روز رسانی اخبار. شانزده وزیر جدید کابینه افغانستان شرح زیر است.

یک مظنون به ضرب گلوله پلیس در حادثه جمعه در گلاسکو هتل که به نظر می رسد تا حد زیادی مسکن پناهندگی پناهجویان و پناهندگان فوت کرده و شش نفر دیگر از جمله یک افسر پلیس در بیمارستان بستری شده است و تحت درمان برای صدمات اسکاتلندی, پلیس گفت:.

یک افسر که به نظر می رسد به چاقو شده در طول حادثه در پارک مسافرخانه هتل در غرب خیابان جورج حدود 1 بعد از ظهر بود و در "بحرانی اما با ثبات وضعیت" پلیس اسکاتلند دستیار ارشد پاسبان استیو جانسون گفت. به نام او بر مردم برای جلوگیری از این منطقه است.

"ما می خواهیم به حدس و گمان در مورد این حادثه و یا به اشتراک گذاری اطلاعات تایید نشده در رسانه های اجتماعی" جانسون اضافه شده است.

پلیس اسکاتلند گفت: این وضعیت شده بود موجود است و هیچ تهدیدی برای عموم مردم. جانسون گفت: پلیس نبودند جستجو برای هر کس دیگری.

اسکاتلند پلیس فدراسیون که نشان دهنده اکثریت اسکاتلندی افسران پلیس گفت: آن را به اطلاع خانواده آسیب دیده افسر.

کریگ Milroy که شاهد پس از نزدیکی یک ساختمان اداری گفت: او را دیدم چهار نفر دور گرفته شده در آمبولانس.

"من تو را دیدم یک مرد دروغ گفتن بر روی زمین آفریقایی تبار بدون کفش در" Milroy گفت. "او بر روی زمین بود با کسی که برگزاری خود طرف. من نمی دانم اگر آن را یک گلوله زخم چاقو, زخم, و یا آنچه در آن بود."

Milroy مرد گفت: یکی از چهار دور گرفته شده توسط امدادگران و اعتقاد او را به یک قربانی.

"ما هنوز ایستاده در خارج. بعد که پلیس آمد, پایین, پلیس ضد شورش و تریاژ تیم گفت: ما برای رفتن به عقب در و قفل درب," او گفت:.

سخنگوی کمپین گروه اقدام مثبت در مسکن گفت: 91-اتاق هتل مسکن پناهجویان برای میرس گروه مسکن اجتماعی و ارائه دهنده مراقبت. که آنها را نقل مکان کرد وجود دارد در طول coronavirus مستند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon گفت: گزارش "واقعا وحشتناک" است و او در حال به روز شد. او همچنین گفت: برخی از اطلاعات در گردش است "تایید نشده" و یا "نادرست است."

نخست وزیر بوریس جانسون گفت که او "عمیقا متاثر شده این حادثه وحشتناک در گلاسکو" و این که افکار خود را با "همه قربانیان و خانواده های آنان است."

آخرین مطالب