گرداب قطبی می تواند به نادر ممکن است برف دماهای پایین به ما شرق

بوستون - شمال شرقی این کشور ایالات متحده آمریکا است که در مورد به سرمای زمستان خداحافظی از زمستان بد پسر گرداب

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399

بوستون - شمال شرقی این کشور ایالات متحده آمریکا است که در مورد به سرمای زمستان خداحافظی از زمستان بد پسر گرداب قطبی می تواند به ارمغان بیاورد نادر ممکن است بارش برف و رکورد دماهای پایین به برخی از مناطق در طول روز آخر هفته پیش بینی می گویند.

معمولا گرداب قطبی است دسته ای از هوای سرد است که باقی می ماند به دام افتاده در قطب شمال تمام زمستان اما چند بار در طول فصل از آن سرگردان جنوبی به ارمغان می آورد و استخوان دلسرد کننده سرما و برف به کانادا و بخش هایی از ایالات متحده است. در این سال تاوه قرار داده ماند و غرب بود غیر منتظره ای خفیف فصل سرد.

در اطراف این زمان از سال گرداب قطبی می شکند, اما این فروپاشی کمی متفاوت است گفت: یهودا کوهن یک طوفان زمستانی متخصص جوی محیط زیست, تحقیقات یک شرکت تجاری در خارج از بوستون.

"گرداب قطبی نمی مقدار کل زمستان اما در راه من حدس می زنم آن هم از نوع ارسال یک پیام: فقط به خاطر من نیست خیلی این زمستان نمی فکر می کنم نمی توانم" کوهن " میگوید.

یک کم فشار سیستم سواحل جنوب انگلستان است کشیدن هوای سرد از شمال به پایین آلن Dunham یک هواشناس با خدمات ملی آب و هوا در نورتون ماساچوست گفت: پنج شنبه.

پیش بینی نامیده می شود شاید به اندازه 2 اینچ (5 سانتیمتر) از برف در برکشایر کوه در غرب ماساچوست در روز جمعه به روز شنبه; یک اینچ و یا پوشیده از چمن در مناطق مرکزی ماساچوست نیوهمپشایر جنوبی و غربی کانکتیکات; و باران با چند تکه ممکن است در منطقه بوستون, او گفت:.

ماساچوست نداشته و قابل اندازه گیری برف در ماه مه از سال 2002 زمانی که 2 تا 3 اینچ (5 تا 8 سانتیمتر) کاهش یافت و در Berkshires. شده است وجود ندارد و قابل اندازه گیری ممکن است بارش برف در بوستون پس از سال 1977 Dunham گفت.

شمال ایالت نیویورک می تواند دیدن یک اینچ از برف و بیشتر در شهر نیویورک و رودخانه هادسون دره است که به احتمال زیاد برای دیدن بیشتر باران با توجه به شکارچی Tubbs در خدمات ملی آب و هوا در خاکستری مین.

درجه حرارت ممکن است شاقول به پایین ترین سطح خود ، 9 مه کم سابقه در بوستون 35 درجه نیز در سال 1977. یخ هشدارها در محل قطعات از پنسیلوانیا Tubbs گفت: با یخ ساعت کشش به نیوجرسی و تا آنجا در جنوب مریلند.

"قطعا در زیر درجه حرارت متوسط برای تقریبا تمام سواحل شرق," او گفت:. "آن را به خوبی شیب در جریان جت."

در شمال انگلستان بیشترین شانس را برای بارش برف تجمع این آخر هفته در سراسر ارتفاعات بالاتر در نیوهمپشایر سفید کوه و در Coos County, و در شمال غربی مین Tubbs گفت. یکشنبه درجه حرارت به احتمال زیاد نمی توانید از 30s در شمال با 40s در جای دیگر.

"این قطعا نه بیش از حد معمول به گرفتن برف در این اواخر در این فصل است. اما این خواهد بود که بسیار قابل توجه الگوی shift," او گفت:.

او گفت: سوابق نشان می دهد بارش برف در, ممکن است در, مین, و, New Hampshire فقط چند بار. در پورتلند 5 اینچ (13 سانتی متر) از برف ثبت شده در آوریل 11, 1945.

برخی از بخش هایی از شمال ورمونت شد و انتظار می رود برای به دست آوردن یک مخلوط باران و برف در اوایل صبح روز جمعه. بیشتر قسمتی ابری پیش بینی شد برای جمعه شب و شنبه صبح.

پیش بینی نمی تعجب راشل کین صاحب چندساله لذت مهد کودک در شرق هردویکک که گفت: بارش برف در روز مادر غیر معمول نیست در آن منطقه است.

"در این بخش از دولت این اتفاق افتاده است اغلب به اندازه کافی است که ما هرگز قرار داده تا ما سایه پارچه تا نزدیک شدن به روز یادبود," او گفت:.

زمستان-مانند آب و خبر بد برای ماساچوست دوره های گلف است که اجازه داده شد برای بازگشایی پنج شنبه پس از مجبور بودن بسته توسط دولت به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"همه چیز در برابر ما کاملا" گفت: Therese بری یکی از صاحبان در بونگی بروک باشگاه در بلینگهام.

"ما از یک آب و هوا رانده کسب و کار" او ادامه داد. "اما این اتفاق تا این لحظه ما در حال باز کردن کاملا غیر قابل باور است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

غیر معمول خداحافظی تقسیم, ایالات متحده است. آن خواهید بود خیلی سرد از دریاچه های بزرگ شرق و ضبط گرم از رشته کوه های راکی در غرب کوهن گفت.

___

ست Borenstein در واشنگتن; کتی مک کورمک در کنکورد, New Hampshire; Lisa Rathke در Marshfield, ورمونت; و مایکل کیسی در بوستون کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن