پلاستیک Wars: سه Takeaways از مبارزه بر آینده پلاستیک

بزرگنمایی این تصویر یک دیوار از جنس پلاستیک زباله در Garten خدمات سالم ، رهبری به محل های دفن زباله.

توسط MINERALNEWS در 12 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک دیوار از جنس پلاستیک زباله در Garten خدمات سالم ، رهبری به محل های دفن زباله. اکثریت قریب به اتفاق پلاستیک نمی تواند و یا نمی توان بازیافت. لورا سالیوان/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لورا سالیوان/NPR

یادداشت سردبیر: NPR خواهد بود با انتشار داستان از این تحقیقی سری در هفته پیش رو که ما تمرکز فعلی ما پوشش در coronavirus بیماری همه گیر. اما در اینجا نگاهی به برخی از یافته های کلیدی. شما می توانید به تماشای کامل فیلم مستند از این تحقیقات در حال حاضر در سری PBS Frontline.


برای دهه آمریکایی ها شده اند و مرتب سازی زباله خود را باور است که اکثر پلاستیک را می توان بازیافت. اما حقیقت این است که اکثریت قریب به اتفاق تمام پلاستیک های تولید شده نمی تواند و یا نمی توان بازیافت. در 40 سال کمتر از 10 درصد از پلاستیک بوده است بازیافت.

در یک نشست مشترک بررسی NPR و سری PBS Frontline یافت شرکت های نفت و گاز – سازندگان پلاستیک – شناخته شده اند که در تمام طول حتی به عنوان آنها صرف میلیون ها گفتن مردم آمریکا مخالف است.

در اینجا ما takeaways کلیدی از بررسی ما:

NPR and Frontline

این داستان بخشی از یک مشترک بررسی با PBS سری خط مقدم که شامل یک آینده, مستند, پلاستیک جنگکه برای اولین بار در 31 مارس سال 2020 در 10/9c در PBS ایستگاه و آنلاین.

صنعت پلاستیک بود "تردید جدی" بازیافت خواهد همیشه ماندگار

شروع در اواخر 1980s صنعت پلاستیک صرف ده ها میلیون ترویج بازیافت از طریق تبلیغات بازیافت و پروژه های روابط عمومی گفتن مردم پلاستیک می تواند و باید بازیافت.

اما داخلی خود را ثبت قدمت آن به دهه 1970 نشان می دهد صنعت مقامات بلند می دانستند بازیافت پلاستیک در مقیاس بزرگ بود و بعید است که تا کنون بود از لحاظ اقتصادی قابل دوام.

گزارش فرستاده شده به بالای مدیران صنعت در مارس 1973 به نام بازیافت پلاستیک "پر هزینه" "دشوار" و مرتب سازی آن "infeasible" گفت: "با وجود بهبودی از محصولات منسوخ." سند دیگری یک سال بعد بود که پرده وجود دارد: "تردید جدی" گسترده بازیافت پلاستیک "همیشه می تواند قابل دوام در اقتصادی اساس است."

صنعت ترویج بازیافت برای حفظ پلاستیک ممنوعیت در خلیج

با وجود این سه سابق مقامات بالا که هرگز صحبت علنا قبل گفت: ترویج صنعت بازیافت به عنوان یک راه برای ضرب و شتم به یک رشد جزر و مد از نفرت و بیزاری نسبت به پلاستیک در 1980s و 90s. صنعت مواجه شد طرح را ممنوع یا محدود کردن استفاده از پلاستیک. بازیافت از مقامات سابق گفت: NPR و خط مقدمتبدیل به یک راه برای پیشدستی ممنوعیت ها و فروش بیشتر ،

"هرگز وجود مشتاق باور است که بازیافت شد و در نهایت رفتن به کار در یک راه قابل توجهی می گوید:" لو Freeman, معاون رئیس جمهور سابق امور دولتی برای این صنعت لابی گروه های جامعه از صنعت پلاستیک و یا SPI.

یکی دیگر از بالا, رسمی, لری توماس که منجر SPI برای بیش از یک دهه تا سال 2000 می گوید: استراتژی به فشار بازیافت ساده بود:

"احساس صنعت پلاستیک بود زیر آتش ما رو به انجام آنچه در آن طول می کشد برای گرفتن گرما از آنجا که ما می خواهم برای ادامه به محصولات پلاستیکی" توماس می گوید. "اگر فکر می کند که در بازیافت در حال کار است و سپس آنها در حال رفتن به عنوان نگرانی در مورد محیط زیست است."

این اواخر 1980s و صنعت پلاستیک بود زیر آتش به عنوان نگرانی های نصب شده در مورد افزایش مقدار زباله است. اما این صنعت در حال برنامه ریزی — یک راه برای دفع پلاستیک ممنوعیت و حفظ فروش خود را در حال رشد است.

خط مقدم و NPR YouTube

مطلب بازیافت به معنی کمتر سود برای شرکت های نفت و گاز

در مصاحبه های فعلی صنعت پلاستیک مقامات اذعان کرد که بازیافت اکثریت قریب به اتفاق پلاستیک کار نکرده در گذشته است. اما آنها گفت: این صنعت در بودجه فن آوری های جدید آنها بر این باورند خواهد بازیافت پلاستیک به مقیاس. هدف آنها می گویند این است که به بازیافت 100 درصد از پلاستیک آنها را.

"بازیافت برای دریافت بیشتر کارآمد اقتصادی است. ما باید برای انجام بهتر کار جمع آوری زباله مرتب سازی آن می گوید:" جیم بکر شورون فیلیپس Chemical Co.'s, معاون رئیس جمهور از پایداری. "پنج سال پیش این صنعت پاسخ بود کمی بیشتر مبارز. امروز واقعا نه فقط روابط عمومی. ما نمی خواهم به دیدن [زباله در محیط زیست] یا. ما واقعا نمی. ما می خواهیم برای حل این."

اما بیشتر از پلاستیک بازیافتی کمتر پول صنعت را به فروش پلاستیک جدید. و سود آن را تبدیل به طور فزاینده مهم است. شرکت ها باید گفت: سهامداران سود حاصل از استفاده از نفت و گاز برای حمل و نقل هستند انتظار می رود کاهش در سال های آینده با بهره وری سوخت بهتر و افزایش استفاده از اتومبیل های برقی. صنعت تحلیلگران انتظار نفت و گاز مطالبات از صنعت مواد شیمیایی را پیش افتادن تقاضا از سمت حمل و نقل در دهه آینده. تولید پلاستیک به طور کلی در حال حاضر انتظار می رود به سه سال 2050 و یک بار دیگر این صنعت صرف پول در تبلیغات و روابط عمومی برای ترویج پلاستیک و بازیافت.

پلاستیک است که در حال حاضر شایع تر از آن تا به حال بوده است و سخت تر برای بازیافت. قیمت گاز باقی می ماند در پایین تاریخی ساخت پلاستیک جدید ارزان تر از جنس پلاستیک بازیافت شده و این صنعت در حال حاضر تولید بسیاری از متفاوت تر و پیچیده تر — انواع پلاستیک است که کم هزینه تر برای مرتب کردن و در بسیاری از موارد نمی تواند بازیافت در همه. تلاش برای کاهش مصرف پلاستیکی در حال نصب در سراسر کشور, اما هر طرح به سرعت رشد پلاستیکی را به صورت یک صنعت با میلیاردها دلار سود در آینده در خطر است.

"پلاستیک جنگ" مستندی از خط مقدم و, NPR, برای اولین بار Mar. 31 در 10/9c در PBS ایستگاه و آنلاین.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب