ققنوس به تغییر " Robert E. Lee,' 'اسکو اوج نام خیابان

ققنوس مقامات تنظیم شده برای شروع فرایند تغییر نام خیابان های یک دیده می شود به عنوان تحقیرآمیز به بومی بومی آم

توسط MINERALNEWS در 15 تیر 1399

ققنوس مقامات تنظیم شده برای شروع فرایند تغییر نام خیابان های یک دیده می شود به عنوان تحقیرآمیز به بومی بومی آمریکایی و دیگر ستایش کنفدراسیون.

ققنوس شورای شهر رای دادند و به اتفاق آرا این هفته به نام اسکو اوج درایو و Robert E. Lee خیابان. در نامه ای به شهرستان manager ماه گذشته شهردار کیت Gallego و Councilwoman Thelda ویلیامز نوشت: اسکو یک "توهین آمیز و تحقیر آمیز کلمه است." در ضمن لی نشان دهنده تاریخی موسسات نژادپرستی و برده داری آنها گفت.

Patti Hibbeler, مدیر عامل شرکت ققنوس هند مرکز گفت: "s-کلمه" بسیار دیر شده برای حذف.

"S-کلمه در ادامه به یکی که بسیار موهن و از طبیعت جنسی به زنان در هند و یکی است که همچنان به عنوان یک منفی ابزار به عنوان یک سلاح ما را کمتر از انسان" Hibbeler گفت.

ابتکار عمل برای تغییر نام اسکو اوج درایو جاری شده موضوع برای سال. برخی از ساکنان مخالف تغییر گفت: آنها را مجبور به تغییر آدرس در سربرگ اسکناس و اسناد مهم دیگر است. اما در سال 2017 به تصویب شورای اندازه گیری است که به شهرستان حق re-name موهن خیابان نام بدون دستياران رضایت.

عضو شورای Sal DiCiccio که رای برابر در سال 2017, سیاست, گفت نمی, مخالفت با این, خیابان نام, تغییر, اما این شهر باید پوشش هزینه های برای ساکنان تحت تاثیر قرار.

"من فکر نمی کنم آن کسی گسل که در همسایگی و یا در آن خیابان است که این اتفاق افتاده به آنها" DiCiccio گفت. "و من فکر نمی کنم آن را عادلانه برای شهرستان به درخواست آنها را به پرداخت هزینه برای هر گونه تغییر و یا هر چیز دیگری شبیه به آن."

شهر برنامه ریزی و توسعه بخش را در حال حاضر جمع آوری نظر از ایالات متحده خدمات پستی شهرستان و بخش مانند خیابان و حمل و نقل و پلیس و آتش. این بخش نیز باید ایمیل رسمی برای اولین بار توجه به تاثیر ساکنان و صاحبان املاک در هفته سه بعدی.

وجود خواهد داشت حداقل چهار مجازی نظر عمومی جلسات دو مربوط به هر یک از خیابان. رسمی حرکت به تغییر می تواند در در دستور کار شورای اوایل اکتبر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب