ققنوس عبور ماسک صورت دستور در میان آریزونا Coronavirus افزایش

ققنوس اتحاد پیوست چندین شهر در سراسر آریزونا نیاز ساکنان به پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی به عنوان دولت معتقد ته

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

ققنوس اتحاد پیوست چندین شهر در سراسر آریزونا نیاز ساکنان به پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی به عنوان دولت معتقد تهاجمی سنبله در coronavirus موارد است.

شورای شهر رای دادند جمعه به اجرای اجباری صورت پوشش قانون آن را به اجرا در روز شنبه ساعت 6 صبح

ققنوس پنجمین شهر در ایالات متحده آمریکا با جمعیت نزدیک به 1.7 میلیون نفر در سال 2019, با توجه به U. s. اداره آمار.

تصمیم می آید تنها چند روز پس از رژیم صهیونیستی است. mlb اعطا محلی دولت استقلال خود را به ایجاد ایمنی و بهداشت اقداماتی را برای مبارزه با افزایش COVID-19 موارد است. تا آن زمان مشهور بود به رهبری دولت در پاسخ به این بیماری همه گیر است که در حال حاضر در میان خروش است.

اگر چه او در میان اولین فرمانداران به تصویب اضطراری stay-at-home سفارشات آریزونا بخشی از یک موج متحده که برداشته کسانی که محدودیت در ماه گذشته. پس از آن شده است وجود دارد افزایش در تعداد coronavirus عفونت بستری شدن در بیمارستان هستند و بیشتر مردم در حال مرگ هستند.

ققنوس سیاست شامل همه افراد در محدوده شهرستان بیش از سن 5 "هر زمان که آنها دور از خانه خود را و یا اقامت و ظرف شش پا را از شخص دیگری است که یک عضو از خانواده خود و یا خانواده است."

علاوه بر این هر کسب و کار است که کارکنان در تعامل با مردم باید اجرای حکم. کسب و کار نیز باید حق امتناع از خدمات به هر کسی که نمی مطابق با سفارش.

با این حال اعضای شورا شامل تعدادی از معافیت به قیمومیت از جمله مردم "که اعتقادات مذهبی و جلوگیری از آنها را از پوشیدن چهره و پوشش." همچنین مشتریان رستوران که در حال خوردن یا نوشیدن هر کسی که شرکت در یک تیم ورزشی یا ورزش خارج در حالی که نگه داشتن شش پا فاصله از غیر اعضای خانواده می تواند چشم پوشی ماسک صورت.

مقامات شهرستان گفت: اجرای امر تمرکز بر "آموزش و پرورش و اطلاعات است." اما

NPR عضو ایستگاه KJZZ گزارش ققنوس رئیس پلیس Jeri Wiliams قرار می دهد که خود را ماموران در به چالش کشیدن وضعیت.

ویلیامز گفت: "ما قصد داریم به دست مردمی بروشور و تقریبا به نوبه خود در اطراف و راه رفتن دور. در فاحش شرایطی و در موارد اگر برای برخی از دلایل آن را تبدیل به یک تماس که در آن ما باید به موضوع استناد من به دستور سرپرست بود در حال حاضر به انجام این کار است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب