'داروسازی فرض' مارتین Shkreli محروم از آزادی از زندان به تحقیقات Coronavirus درمان

بزرگنمایی این تصویر مارتین Shkreli سابق دارویی مدیر عامل شرکت به طور گسترده ای خوار و به عنوان "دارو

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مارتین Shkreli سابق دارویی مدیر عامل شرکت به طور گسترده ای خوار و به عنوان "داروسازی فرض' نمی شود منتشر شده اولیه از زندان به منظور توسعه یک coronavirus درمان است. گرگ آلن/گرگ آلن/تالار گفتگو/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
گرگ آلن/گرگ آلن/تالار گفتگو/AP

یک قاضی فدرال را رد کرده است یک درخواست از مارتین Shkreli — سابق دارویی اجرایی خوار و به طور گسترده ای به عنوان "داروسازی bro" — به بود از زندان آزاد شد به طوری که او می تواند کار بر روی یک coronavirus درمان است.

در حکم روز شنبه, ایالات متحده منطقه قاضی Kiyo ماتسوموتو طرفه با مشروط شدن مقامات که توصیف Shkreli اظهار داشت هدف توسعه coronavirus درمان به عنوان نوع "توهم خود aggrandizing رفتار" است که او را حکم او در وهله اول.

"دادگاه را پیدا کند که آزاد آقای Shkreli را محافظت حتی اگر آقای Shkreli به دنبال اهرم تجربه خود را با دارو برای کمک به توسعه یک درمان برای COVID-19 که او ظاهرا ارائه بدون هیچ هزینه" ماتسوموتو نوشت: در نه صفحه ای حاکم است.

قاضی نیز حکم داد که Shkreli تا به حال موفق به نشان دادن کافی زمینه را برای انتشار بر اساس دلسوز دلایل.

"متهم است که سالم و 37 سال با هیچ تاریخ معاصر موجود شرایط پزشکی که جای او را در معرض خطر بالاتر برای COVID-19 و آن را به طور بالقوه تهدید کننده زندگی عوارض جانبی و محدود در یک مرکز که در آن وجود دارد در حال حاضر هیچ مورد از COVID-19," ماتسوموتو به این نتیجه رسیدند.

Shkreli وارد چشم های عمومی در سال 2015 زمانی که به عنوان پس از آن سر از تورینگ داروسازی او خریداری نجات بخش دارو HIV Daraprim و افزایش قیمت از $13.50 یک قرص به $750 — افزایش بیش از 5000%. قیمت-افزایش سرعت بازیگران Shkreli به عنوان یک ترکیب تبه کار و punchline که به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده و دوست نداشتند "داروسازی برو."

دو سال بعد Shkreli داشت به جرم تقلب اوراق بهادار ناشی از مدیریت خود را از دو موسسه مالی و یک جداگانه مواد مخدر شرکت می باشد.

در حکم ماتسوموتو اشاره به تقلب اعتقاد — و Shkreli عمومی رفتار مورد مطالعه مورد — به عنوان یکی از چندین عوامل هدایت عزم خود را.

"با توجه به طبیعت و شرایط خود را جرائم متهم عمدا فریب و دستکاری فردی و عمومی سرمایه گذاران و قبل از صدور حکم ساخته شده از اظهارات تحقیر در مورد دولت و صدور حکم فرایند نشان داد که توجه کمی برای حاکمیت قانون" قاضی گفت.

Shkreli در حال حاضر در حال گذراندن هفت سال حبس خود.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن