PG&E برای پاکسازی بسیاری از هیئت مدیره خود را در خرید اینترنتی از ورشکستگی

برکلی, کالیفرنیا. - PG&E Corp. را جارو کردن سه چهارم از آن هیئت مدیره برای شروع با یک عمدتا تخته سنگ پاک ه

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

برکلی, کالیفرنیا. - PG&E Corp. را جارو کردن سه چهارم از آن هیئت مدیره برای شروع با یک عمدتا تخته سنگ پاک هنگامی که آن را ظهور از یک مورد ورشکستگی باعث مرگبار آتش سوزی مشتعل در شمال کالیفرنیا توسط ابزار غفلت شبکه برق.

این تصمیم اعلام کرد جمعه را ترک خواهد کرد و فقط سه تا از اقیانوس آرام گاز و برق را 14 جاری اعضای هیئت مدیره در محل اگر شرکت سان فرانسیسکو است قادر به برنده شدن در دادگاه ورشکستگی تصویب طرح خود را. این طرح شامل $25.5 میلیارد دلار برای پوشش ضرر و زیان از سال 2017 و 2018 آتش سوزی که ویران قسمت از آن وسیع قلمرو خدمات.

پاکسازی هیات مدیره آن هنوز هم می افتد خجالتی از ملاقات با خواسته های رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom و سر از کالیفرنیا خدمات عمومی کمیسیون PG&E ارشد تنظیم کننده. نه Newsom و نه PUC بلافاصله در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر جمعه.

هیئت مدیره خروج شامل مدیر عامل شرکت بیل جانسون که به تازگی فاش شده طرح خود را به تسلیم شدن کمر تنها پس از 14 ماه در کار است.

هنگامی که جانسون حرکت در این تابستان او را جایگزین سابق AT&T اجرایی لایحه اسمیت یکی از سه نفر اعضای هیئت مدیره فعلی ماندن در. دیگران دو مدیران با تجربه گذشته در بخش انرژی: Cheryl Campbell و جان Woolard.

یکی از عزیمت مدیران Jeffrey L. Bleich سمت چپ از هیئت مدیره جمعه. دیگران را ترک پس از PG&E ظهور از ورشکستگی است که این هدف را به انجام 30 ژوئن به واجد شرایط برای پوشش از کالیفرنیا جدید صندوق بیمه آتش سوزی.

PG&E انتخاب برای آینده خود را در هیئت مدیره خواهد بود از نزدیک مورد بررسی قرار. Newsom, PUC جمهور Marybel Batjer و شرکت منتقدان در حال هل دادن برای مدیران از کالیفرنیا و می خواهید آنها را به ایمنی و تخصص برای کمک به جلوگیری از غفلت گذشته تحت مدیریت و منجر به آتش سوزی که به کشته شدن حدود 130 نفر است. PG&E برنامه به اعتراف به گناه در این ماه 84 فقره قتل نفس غیر ارادی برای یک سال 2018 آتش که به تخریب شهر بهشت.

علاوه بر افشای مدیره لرزش PG&E همچنین اعلام کرد جمعه مالی خود را, نتایج جستجو برای سه ماه اول سال. این شرکت به دست آورده $374 میلیون نفر در طول سه ماهه اول بیش از دو برابر سود خود را از همان زمان در سال گذشته است.

PG&E را ساخته اند و حتی بیشتر پول بیشتر اگر نه برای $219 میلیون دلار در هزینه های ورشکستگی و یکی دیگر از $226 میلیون دلار در هزینه های وابسته به گذشته آتش سوزی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب