پنتاگون می گوید: در حال حاضر 50 سرباز — نه 34 — دچار آسیب های مغزی در ایران اعتصاب

بزرگنمایی این تصویر ایران حملات موشکی در اوایل این ماه باعث آسیب گسترده در العین در سوریه پایگاه هوا

توسط MINERALNEWS در 9 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

ایران حملات موشکی در اوایل این ماه باعث آسیب گسترده در العین در سوریه پایگاه هوایی در شمال بغداد — همانطور که مشهود است در این عکس گرفته شده Jan. 13 حدود یک هفته پس از حملات. پنتاگون می گوید حداقل 50 ایالات متحده خدمات اعضای العین در سوریه و ایران را از دیگر اهداف تشخیص داده شده است با صدمه به مغز. Ayman حنا/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ayman حنا/خبرگزاری گتی ایماژ

تعدادی از ایالات متحده خدمات اعضای مبتلا به آسیب مغزی تروماتیک (TBI) پس از ایران حملات موشکی در اوایل این ماه افزایش یافته است به 50 تا از 34 هفته گذشته گزارش. پنتاگون اعلام کرد که افزایش پنج شنبه شب اشاره کرد که 32 از کسانی که 50 عضو سرویس در حال حاضر دریافت درمان و بازگشت به وظیفه در عراق ،

باقی مانده 18 ارسال شد به آلمان برای ارزیابی بیشتر.

"گروه متعهد به ارائه برنامه ها و خدمات در نظر گرفته شده منجر به بهترین نتایج ممکن است برای ما خدمات اعضا که رنج می برند از هر گونه آسیب" سرهنگ سرهنگ توماس کمپبل یک سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای گفت:. "همانطور که قبلا اعلام شده این است که یک ضربه محکم و ناگهانی شات در زمان و اعداد می تواند تغییر کند."

این چشم انداز مثبت در گزارش صدمات می آید حدود سه هفته پس از ایران حمله که هدف حداقل دو ارتش عراق پایگاه های مسکن در ایالات متحده پرسنل. حمله خود را تلافی برای ایالات متحده در پی کشته شدن یک فرمانده برجسته ایرانی نابود عصری حداقل یکی از این پایگاه های — العین اسد پایگاه هوایی در شمال بغداد — اما هیچ متحده آمریکا و یا عراق خدمات اعضای کشته شدند.

در واقع ساعت پس از حمله به رئیس جمهور تهمت اعلام کرد که "هیچ آمریکایی ها آسیب دیده اند."

"همه ما سربازان امن هستند," او گفت: در طول یک آدرس در کاخ سفید "و با حداقل آسیب پایدار بود در ما پایگاه های نظامی."

این بیانیه معلوم شد نادرست است. بنابراین رئیس جمهور نظرات در هفته گذشته طی یک کنفرانس خبری در مجمع جهانی اقتصاد در داووس سوئیس که در آن او به عنوان خدمات اعضا و جراحات به عنوان "سردرد."

"نه من نمی آنها را در نظر بگیرید صدمات بسیار جدی نسبت به آسیب های دیگر است که من دیده ام" رئیس جمهور به خبرنگاران گفت: مقایسه آنها به آنچه او در نظر گرفته می شود "واقعا بد صدمات" — اثرات بمب های کنار جاده ای. "من دیده ام افراد با و بدون اسلحه. من افرادی را دیده ام که به طرز وحشیانه ای, طرز وحشیانه ای مجروح در آن منطقه است."

که ارزیابی belies تغییر در سال های اخیر در راه نظامی پزشکان و دانشمندان نیز به عنوان برگ برنده خود در دولت مشاهده TBI و اثرات آن است. محققان در وزارت امور سربازان سابق در ارتباط اند TBI با تغییرات دراز مدت به عملکرد مغز است که ممکن است در نتیجه سریعتر پیری و مشکلات برقراری ارتباط و مشکلات با هماهنگی.

و می گوید بیش از 408,000 TBIs گزارش شده میان آمریکا و اعضای سرویس بین 2000 و اوایل 2019. در پی پنتاگون اولیه اعلام هفته گذشته سربازان جنگ های خارجی درخواست عذرخواهی از رئیس جمهور است.

"TBI یک آسیب جدی و یکی که نمی توان به آرامی گرفته" ویلیام "Doc" Schmitz ملی فرمانده غیر انتفاعی جانبازان خدمات سازمان در بیانیه ای گفت: جمعه گذشته است. "TBI شناخته شده است به علت افسردگی و از دست دادن حافظه, شدید سردرد و سرگیجه و خستگی — همه صدمات است که با هر دو کوتاه مدت و دراز مدت اثرات."

کاخ سفید هنوز اظهار نظر علنی در آخرین پنتاگون اعداد.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن