پنس به توقف در آریزونا به عنوان دولت بازدید ویروس جدید سوابق

ققنوس - معاون رئیس جمهور مایک پنس در سفر به آریزونا جمعه به عنوان دولت می بیند شاید coronavirus عفونت بيمارستا

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

ققنوس - معاون رئیس جمهور مایک پنس در سفر به آریزونا جمعه به عنوان دولت می بیند شاید coronavirus عفونت بيمارستان آماده شدن برای افزایش بیماران.

پنس برنامه ریزی شده است برای دیدار با رژیم صهیونیستی است. mlb پس از فرود در اواخر صبح در Phoenix Sky Harbor International Airport. پنس و Ducey خواهد شد و سپس پاسخ به پرسش های خبرنگاران.

پنس ندارد رویدادهای عمومی در برنامه های خود را که او بر روی زمین در ققنوس تنها حدود 2 1/2 ساعت قبل از مراجعت به واشنگتن است.

این عجله مرتب ققنوس سفر جایگزینی برای لغو اتفاقاتی که قرار بود به اتفاق می افتد در روز سه شنبه. پنس برنامه ریزی شده بود به آدرس "ایمان در امریکا" کمپین رویداد در توسان و برای دیدار با Ducey در یوما.

سفر خود را به عنوان آریزونا شکست سوابق شنبه در تازه گزارش COVID-19 موارد بستری شدن در بیمارستان, اتاق اورژانس و مرگ و میر. مقامات بهداشتی دولت گزارش 4,878 موارد جدید برای اولین بار در روزانه شکل پیشی گرفته است 4,000.

دیگر نگران اوج جدید شامل 2,876 بستری شدن در بیمارستان و 1,289 ER بازديد مثبت و یا مشکوک به عفونت ویروس. تعداد مرگ و میر گزارش شده در یک روز نیز آمار یک رکورد جدید 88, اما که ممکن است شامل مقامات بهداشت بررسی گواهی مرگ برای لینک به COVID-19.

داده های جدید به ارمغان می آورد تعداد کل COVID-19 موارد در آریزونا به 84,092 و تعداد مرگ و میر ناشی از به 1,720.

در یک پیشنهاد برای جلوگیری از این ویروس گسترش Ducey دستور ورزشگاه و سینما به مدت 30 روز. او همچنین به تعویق افتاد شروع مدرسه تا اواسط ماه اوت است.

رودخانه لوله کسب و کار نیز بسته پس از تصاویر بیش از آخر هفته نشان داد تعداد زیادی از غده در نمک رودخانه بدون ماسک.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب