پنس: "من باید پوشیده, ماسک,' هنگام بازدید از کلینیک مایو

بزرگنمایی این تصویر معاون رئیس جمهور پنس بازديد با کروناویروس بازمانده دنیس نلسون در کلینیک مایو در

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

معاون رئیس جمهور پنس بازديد با کروناویروس بازمانده دنیس نلسون در کلینیک مایو در روچستر, Minn., در طول یک تور از امکانات حمایت از COVID-19 پژوهش و درمان در روز سه شنبه. جیم Mone/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم Mone/AP

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: در طول یک سخنرانی تلویزیونی تاون هال پنج است که او باید پوشیده, ماسک, در حالی که بازدید از کلینیک مایو در مینه سوتا در هفته گذشته در یک نقض آشکار مشهور مرکز بهداشت اظهار داشت: سیاست.

پنس تصمیم به رفتن بدون پوشش چهره در روز سه شنبه مواجه شد با ملامت به خصوص که دیگران از دیدن او ملبس به ماسک. کلینیک توییتی — و پس از آن حذف شده — یک پیام گفت: آن را به حال مطلع پنس "از پوشش سیاست قبل از ورود او امروز است." کلینیک وب سایت می گوید: "تمام بیماران مبتلا به بازدید کنندگان و کارکنان ملزم به پوشیدن یک ماسک به کاهش خطر ابتلا به COVID-19 قرار گرفتن در معرض."

پس از سفر پنس به خبرنگاران گفت که او می تواند بدون ماسک زیرا او آزمایش به طور منظم برای coronavirus: "و از آنجا که من نمی باید coronavirus من فکر کردم این امر می تواند یک فرصت خوب برای من به اینجا قادر به صحبت می کنند به این محققان این باور نکردنی مراقبت های بهداشتی پرسنل و نگاه آنها را در چشم و می گویند" متشکرم.""

این بیانیه جلب بیشتر انتقاد از معمولی ماسک را پوشش نمی دهد یک چشم بود.

دو روز بعد پنس عینک, ماسک, در حالی که بازدید از جنرال موتورز کارخانه در ایندیانا که تولید هواکش.

روز یکشنبه طی یک Fox News Channel تاون هال کنار رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن پنس تصریح کرد که او آزمایش اغلب و نه COVID-19.

"من فکر نمی کنم لازم بود اما من باید پوشیده ماسک در کلینیک مایو" پنس اضافه شده است.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در طول یک Fox News Channel مجازی تاون هال از یادبود لینکلن در روز یکشنبه. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

تاون هال ویژه ویدیو سوال از بینندگان و محل در یک محیط منحصر به فرد: یادبود لینکلن در زیر نشسته مجسمه رئیس جمهور 16.

بسیاری از سوالات کارگردانی شد در مغلوب ساختن پیشی جستن که نشان داد که فدرال و قانونگذاران تصویب اضافی کمک های اقتصادی برای تلاش آمریکایی ها برای مقابله با اثرات این بیماری همه گیر.

"بیشتر وجود دارد کمک به آینده" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در پاسخ به سوال از یک مادر تنها در آلاباما که گفت که او خود را از دست داده اما هنوز موفق به دریافت مزایای بیکاری دولت و یا خود فرد پرداخت نقدی شامل زودتر نجات بسته است. "ما در حال رفتن به انجام بیشتر" رئیس جمهور اضافه شده است.

یکشنبه شب واقعه می آید به عنوان رهبران کنگره و کاخ سفید پخش کردن رقیب خود را سند چشم انداز برای اضافی coronavirus امداد بسته است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول شهر است که این امر باید شامل حقوق و دستمزد و مالیات را کاهش دهد. دموکرات ها به دنبال کمک به دولت های ایالتی و محلی در میان سایر مقررات.

آمریکا تنظیم شده است برای بازگشت به پایتخت در روز دوشنبه, هر چند مجلس تاخیر آن بازده مورد انتظار با توجه به نگرانی مداوم در مورد خطرات بهداشتی از آوردن صدها نفر از قانونگذاران و کارکنان خود به واشنگتن است.

در نادر بیانیه مشترک منتشر شده در شنبه دموکرات مجلس نانسی پلوسی و جمهوری خواه رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل شد کاخ سفید ارائه سریع تست برای قانونگذاران پس از آن گزارش شد که کنگره را حضور پزشک گفت که او نمی خواهد بود قادر به تست تمام 100 سناتور آینده را برای کسب و کار.

در تاون هال تهمت بود صعودی در توسعه سریع یک coronavirus واکسن گفت که او فکر می کند "ما در حال رفتن به یک واکسن تا پایان این سال" -- یک جدول زمانی سریع تر از بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی گذاشته اند که قابل قبول است.

مغلوب ساختن پیشی جستن که عمدتا محدود به کاخ سفید در هفته های اخیر با توجه به همه گیر شد و در کمپ دیوید در ایالت مریلند در این آخر هفته و او قصد دارد به بازدید از یک شرکت Honeywell تسهیلات در ققنوس, Ariz., در روز سه شنبه است که ساخت N95 ماسک ماسک.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب