Pelosi نیاز به ماسک برای قانونگذاران برای خانه جلسات

واشنگتن - سخنران نانسی پلوسی است و نیاز است که خانه اعضای پوشیدن ماسک در هنگام حضور در جلسات کمیته, یک حکم می

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

واشنگتن - سخنران نانسی پلوسی است و نیاز است که خانه اعضای پوشیدن ماسک در هنگام حضور در جلسات کمیته, یک حکم می آید که در میان خونتان COVID-19 مورد در بسیاری از کشورهای. نتایج مخلوط شد چهارشنبه.

نیاز نیست اعمال به کف خانه که در آن یک جمهوریخواه مجلس که تست مثبت برای coronavirus اخیرا دیده می شود بدون پوشش چهره. پلوسی D-کالیفرنیا می پوشد یک ماسک هنگام ساخت راه خود را درباره کاپیتول اما آن را حذف هنگامی که صحبت کردن.

محکم کردن, ماسک, قوانین و آمد به خانه قضائیه پنل انجام یک پیش نویس در جلسه روز شنبه در پلیس لایحه, اولین جلسه برگزار شد تحت قوانین جدید اجازه حضور از راه دور. در جلسه هفته گذشته چندین توافق قانونگذاران از جمله رهبر اقلیت کوین مک کارتی کالیفرنیا کاهش یافته است به پوشیدن ماسک که در نظر گرفته آسان, راه های موثر برای مبارزه با گسترش ویروس.

در روز چهارشنبه بالا قضائیه پنل جمهوری خواه جیم اردن از اوهایو کاهش یافته است به پوشیدن ماسک برای خیلی از جلسه کالیفرنیا " تام مک کلینتوک اوراق با رئیس Jerrold Nadler, D-n. y. که اعلام کرد او نمی خواهد بر قانونگذاران بودند که عدم شد ماسک.

Nadler گفت: "من یک وظیفه و مسئولیت حفظ نظم و ادب ما در مجموعه مقالات که شامل مطمئن شوید که ما انجام کسب و کار ما به عنوان امن به شیوه ای."

مشاوره با پزشک متخصص برایان موناهان گفت که برای اعضای خانه "در یک محدود فضای محصور مانند یک جلسه کمیته اتاق را برای بیشتر از 15 دقیقه صورت پوشش مورد نیاز است." آن گفت: در صورت پوشش ارائه خواهد شد برای کسانی که می رسند بدون صورت را پوشش می دهد.

کنگره پزشک ارشاد "به نقل از مطالعات جدید صحبت می کنند که به گسترده اجماع علمی در اثر ماسک-پوشیدن برای جلوگیری از گسترش COVID-19," دموکراتیک دستیار گفت: در همراه بیانیه اضافه کرد که گروهبان اسلحه را انکار ورود به قانونگذاران که نمی پوشیدن ماسک و کمیته صندلی می تواند امتناع از به رسمیت شناختن آنها.

پلوسی است که نیاز به قانونگذاران را مطابق راهنمایی با توجه به مشورتی به نمایندگان مجلس مشترک توسط ارشد دموکرات دستیار خواست نامش فاش نشود.

کنگره پیچیده است که به طور معمول شلوغ در این زمان از سال است اما مجلس با 431 عضو رای گیری در حال حاضر شده است بیشتر وجود ندارد و رای گیری اخیرا در اواخر ماه گذشته. برخی از اعضای, اغلب کسانی که خود را سیاسی نشانه از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن — که نمی پوشیدن ماسک — به سادگی کاهش یافته است به پوشیدن یک و همچنین.

سنا بیشتر قابل کنترل با 100 عضو شده و رای گیری به طور منظم و اکثر اعضای منظم در مورد پوشیدن ماسک.

خانه پانل های ramping تا خود را قانونی کار در میان همه گیر آماده سازی پیش نویس سالانه دفاع و اندازه گیری, و سالانه هزینه های صورتحساب. چهارشنبه قضائیه جلسه اول کمیته تهیه پیش نویس جلسه پس از coronavirus تعطیل کنگره آمریکا در ماه مارس است.

بسیاری از ایالت ها به دنبال بازگشایی شدت و ماسک استفاده ناهموار است در بهترین حالت به عنوان کشور وارد تابستان است.

Rep. تام برنج R-S. C. اوایل این هفته اعلام شد که او قرارداد بسته اند COVID-19 اما بهبود است. او در کف خانه به تازگی بدون ماسک.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن