Parry Sound جراح متهم به اذیت و آزار پرستاران ساخت خام حرکات با قطع انگشتان پا, هشدار برای 'غیر حرفه ای رفتار'

یک Parry Sound جراح متهم به اذیت و آزار پرستاران و ساخت خام حرکات با قطع انگشتان در اتاق عمل بوده است هشدار دا

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399

یک Parry Sound جراح متهم به اذیت و آزار پرستاران و ساخت خام حرکات با قطع انگشتان در اتاق عمل بوده است هشدار داد توسط انتاریو پزشکی watchdog برای "رفتار غیر حرفه ای."

دکتر بیل Smyth بود که رئیس از عمل جراحی در بیمارستان محلی تا زمانی که اتهامات ظاهر گفت کالج پزشکان و جراحان انتاریو (CPSO) او مرتکب اشتباه شده و در حال حاضر می داند که چگونه "نامناسب" برخی از رفتار شد با توجه به CPSO تصمیم گیری در مورد او.

از CPSO کارگردانی کرده است این جراح ارتوپدی به نظر می رسد در فرد برای دریافت احتیاط خود را. از CPSO است گفت: زمانی که این اتفاق خواهد افتاد.

"(دکتر Smyth) اذعان کرد که او موفق به برقراری ارتباط و همچنین او باید به خصوص با دو پرستار که او استفاده می شود به نگه قطع رقم بین انگشتان خود را به عنوان یک شوخی ژست" می خواند اخیر CPSO تصمیم در بلند مدت در حال اجرا مورد.

پرستاران که شکایت به بیمارستان و CPSO ناراحت هستند که این تصمیم نه بیشتر. "در اینجا ما فقط یک ضربه در صورت به زنانی که صحبت کردن گفت:" یک پرستار (ستاره نیست شناسایی شاکیان به عنوان آنها ترس خود را برای امنیت شغلی). "اگر یک زن و یا یک زن, دکتر, انجام, این, از جمله با استفاده از قطع بشر رقم در یک جنسی به شیوه ای آنها خواهد بود به حالت تعلیق بلافاصله."

این مورد یکی از oddest تا قبل از پزشکی تنظیم کننده. از یک طرف: مجموعه ای از عجیب و غریب اتهامات مربوط به یک دکتر است که غیر معمول رفتار شبیه به antics از برخی از پزشکان نظامی در داستانی 1970 نشان می دهد تلویزیون M*A*S*H (یک واحد پزشکی در جنگ کره بود که زمینه برای سری طولانی در حال اجرا) که خود را ایمیل "drbonebanger." در دیگر: یک دکتر که لیست مشتریان خود را در وب سایت اعتبار شمالی پزشک برای صرفه جویی در زندگی کار می کنند. "ما سپاسگزار هستند و فقط ما خوشحال به اشتراک گذاری این سیاره با چنین انسانی می گوید:" یکی unsigned گواهی نامه.

این موتور سیکلت-رانندگی Smyth یک نگاه آشنا در Parry Sound جامعه در گرجستان خلیج شناخته شده به عنوان یک مرکز برای cottagers شکارچیان و به عنوان شهر بوستون برونز' بزرگ بابی Orr. Smyth که می پوشد لباس های رنگارنگ و workboots در اتاق عمل نیز به اجرا در یک کلینیک جراحی ارتوپدی در بیمارستان با همسر خود.

رسیده تورنتو استار روز شنبه, Smyth آویزان کردن گوشی قبل از پاسخ به هر گونه سوال.

تورنتو استار داستان آورده مسائل Smyth رفتار به نور در دسامبر 2017. در آن زمان Smyth شد رئیس جراحی در غرب Parry Sound مرکز بهداشت. دو تحقیقات راه اندازی شد یکی توسط بیمارستان های استان های پزشکی دیده بان.

در میان شکایت آورده به جلو توسط پرستاران بودند اتهام تهدید و "قلدری" و پس از یک عمل جراحی برای قطع یک بیمار پا او ساخته شده نفت خام حرکت با پا چسبیده بین انگشتان خود را. یک پرستار توصیف آن به عنوان یک "f--- شما" ژست.

پرستاران در مصاحبه با ستاره — که او نیز ساخته شده شکایت به محققان — گفت Smyth شناخته شده بود به "بوق برای تلفن های موبایل را با دست خود به سمت اسکراب پرستار سینه" در حالی که او به او کمک کرد تا در یک قرار استریل لباس شب. آن را نیز ادعا Smyth "خواهد رسید پرستاران در پشت سر و یا پا زدن آنها را به عنوان او راه می رفت" در بیمارستان است.

در یکی دیگر از شکایت بررسی توسط CPSO یک پرستار گفت: او احساس ناامنی که در حالی که او به تنهایی در یک اتاق راه می رفت و خیره شد در سکوت. هنگامی که او سردرپیش پرستار ادعا Smyth به نام دکتر دیگری و خندید و اشاره کرد که چگونه او تا به حال ساخته شده, پرستار "سرخ برای بابا بزرگ."

پرستار دیگر شکایت از Smyth اقدامات در این عملیات یک زن بیمار که تحت بيهوشی عمومی در انتظار جراحی تعویض مفصل لگن Smyth متهم به ارسال یک پرستار جوان به یک اتاق دیگر برای آنچه که او به نام "pedonga دیلاتور" یک دستگاه است که وجود ندارد. زمانی که پرستار بازگشت دست خالی پزشکان خنده شد از جمله Smyth, با توجه به شکایت. در مصاحبه با پرستاران گفت: ستاره Smyth با استفاده از کلمه "pedonga" به زبان عامیانه برای مهبل (واژن). پرستار دیگر شکایت کرده بود Smyth "خوار" او را در یک اتاق عمل به نقطه او پشت سر هم به اشک.

"این افتضاح رفتار. آن را OK" گفت: یک پرستار ارشد در مصاحبه با ستاره. "اگر ما را کشت به این باور آن را خوب است برای انجام شبیه به این, پس از آن مردم خواهد بود قادر به انجام آنچه آنها می خواهند."

این بیمارستان در ابتدا انجام شده خود را با استفاده از پروب مستقل محقق و در مارس 2018 بیمارستان مدیر عامل دونالد Sanderson گفت: "نتایج حاصل از این تحقیقات به این نتیجه رسیده اند که دکتر Smyth درگیر در رفتار که داشت غیر حرفه ای, بی احترامی و اذیت و آزار در رابطه با این شکایت."

بیمارستان در خواست و دریافت Smyth استعفای به عنوان رئیس عمل جراحی است. او اجازه داده شد برای حفظ امتیازات خود را به عنوان یک جراح در بیمارستان. Smyth نیز مورد نیاز برای تکمیل یک "اخلاق و مرزهای" برنامه و به موضوع نوشته شده عذرخواهی به هر کسی که شکایت علیه او "اثبات" این بیمارستان گفت: ستاره.

جدا از بیمارستان تحقیقات پزشکی استان دیده بان راه اندازی شد. که منجر به یک بررسی طولانی مدت با نتایج به ارمغان آورد این فوریه در مقابل یک ویژه جراحی کمیته CPSO (پزشکان با عمل جراحی پس زمینه ها در کمیته).

با توجه به خلاصه ای از این کمیته نهایی گزارش Smyth "را تکذیب کرد بسیاری از ادعاهای ساخته شده در برابر او. او به تفصیل خاص شاهد اطلاعات رد اکثر اتهامات و قرار دادن دیگران را در چارچوب" کمیته گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"اما این کمیته هنوز هم یافت می شود وجود دارد در مورد اطلاعات نشان می دهد که (Smyth) درگیر در برخی از رفتار نامناسب در یا (اتاق عمل)."

در پاسخ به پرس و جو از CPSO کمیته Smyth اذعان عادت خود را از "شوخی" حرکات با قطع انگشتان پا, کمیته گزارش. پرستاران گفت: ستاره Smyth بود نشان داد در اتاق عمل این "مراسم" او انجام داده بود برای سال بعد از از بین بردن یک پا (برای دیابت, سرمازدگی و یا دیگر نگرانی های بهداشتی).

به عنوان بخشی از CPSO روش کمیته شنیده از بیمارستان ارشد پرستاری مسئول و مدیر مراقبت از بیمار که نشان داد Smyth را "رفتار است که به خوبی نظارت و همچنان رضایت بخش است." هیچ شکایت جدید ساخته شده اند پس از او خود را به اتمام مرزی دوره در سال 2018 است.

از CPSO کمیته تصمیم گرفت به منظور Smyth به نظر می رسد در فرد برای احتیاط از آنجا که آن را "باقی مانده است نگران او غیر حرفه ای, ارتباطات و شیوه ای که او در آن رفتار در یا."

پری صدا بیمارستان را تایید کرد و گفت Smyth هیچ نقش مدیریت در بیمارستان اما حفظ "مناسب فولاد امتیازات." بیمارستان سخنگوی جیم هانا گفت: بیمارستان "همچنان به تمرکز بر روی پرورش و حفظ یک فرهنگ اختصاص داده شده به احترام کار تیمی در یک محیط کار ایمن و متعهد به تحویل امن کیفیت مراقبت."

این است Smyth اولین اجرا با اتهامات نادرست و رفتار است. او آمد به Parry Sound پس از یک داور مرور زمان خود را در پرت و Smiths Falls, بیمارستان منطقه یافت می شود در سال 2008 "عود مخل و رفتار پرخاشگرانه توسط دکتر Smyth بیش از یک دوره طولانی از زمان."

با توجه به اطلاعات عمومی ساخته شده در دادگاه هنگامی که Smyth اعتراض به آنچه وی توافق خواهد بود اتصال داوری پرت بیمارستان بود و برای سال ها در برخورد با اتهامات رفتار قلدری توسط جراح. Smyth فرستاده شده به حل تعارض برنامه ساخته شده و برای حضور در "مدیریت خشم ارزیابی است." علاوه بر اقدامات او نسبت به دیگران به داور اشاره کرد که Smyth گفته نمی خواهد کامل نمودار بیمار یا ارائه "در تماس خدمات" به بیمارستان.

پزشکان را مجبور به اعمال سالانه برای "امتیازات" به کار در یک بیمارستان و در سال 2007 به درخواست او رد شد با پرت مدیران بیمارستان که منجر به داوری.

داور گزارش یافت می شود وجود دارد یک سابقه قدمت آن به سال 1999 از Smyth را "تهاجمی و مخرب رفتار." بیشتر داور اشاره کرد "دکتر Smyth رفتار شده است قلدری انسدادی و دستکاری" و این که او به نظر می رسید که هیچ درک درستی از تاثیر رفتار خود بر همکاران.

"روشن است که دکتر Smyth رفتار تا به حال تاثیر عمیقی بر همکاران خود داشتن به طور دائم آسیب دیده و حرفه ای روابط و اعتماد میان بسیاری از دوستان و همکاران خود را. رفتار خود را ایجاد کرده مسموم محیط زیست است که فراتر از کادر پزشکی شامل (بیمارستان) هیئت مدیره و جامعه" داور دکتر پیتر مک لافلین حکومت.

ارائه یک فرصت برای ترک بیمارستان Smyth تصمیم به مبارزه در دادگاه, به, Ontario, دادگاه تجدید نظر, تلاش بود که در نهایت ناموفق بود و او به Parry Sound. دادگاه Smyth مجبور به پرداخت پرت بیمارستان مشاوره پزشکی کمیته $25,000 به پوشش هزینه های خود را از مبارزه با تجدید نظر شود.

Kevin Donovan


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب