همه گیر بازدید هزینه های سخت; 79% فرو رفتن در لباس آگهی فروش یک رکورد شیرجه رفتن

بزرگنمایی این تصویر مردم راه رفتن در نزدیکی مغازه ها بسته در آرام لاس وگاس در میان coronavirus همه گ

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم راه رفتن در نزدیکی مغازه ها بسته در آرام لاس وگاس در میان coronavirus همه گیر در 8 مه. خرده فروشی کاهش یافته و به یک رکورد 16.4% در ماه گذشته. بریجت بنت/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
بریجت بنت/خبرگزاری فرانسه/گتی ایماژ

به روز شده در 9:31 a. m. ET

در یک تاریخی سقوط هزینه های خرده فروشی در ایالات متحده nosedived دوباره در ماه گذشته حذف یک رکورد 16.4 درصد به مردم اجتناب رستوران ها و فروشگاه ها و مراکز در طول coronavirus بیماری همه گیر.

ویرانی در سراسر تقریبا همه بخش های, هدف قرار دادن لباس و مبلمان و فروشگاه ها و رستوران ها و ایستگاه های گاز. آوریل غوطه تقریبا دو برابر رکورد افت 8.3% مجموعه فقط یک ماه قبل است. خرده فروشی — اندازه گیری از جمله هزینه های بنزین, خودروهای, غذا و نوشیدنی — یک بخش عمده ای از اقتصاد است که ضرب و شتم توسط مستندات در سراسر کشور است که منجر به ده ها میلیون نفر از اخراج.

خرده فروشان آنلاین تنها دسته هنوز هم شاهد رشد در ماه آوریل روز جمعه دادهها نشان داد. این بخش در حال رشد اقتصاد در مقایسه با دیگر خرده فروشان که تا به حال به طور موقت به بستن درب شلیک یا furloughing کارکنان و از دست دادن فروش.

احتکار و وحشت خرید در فروشگاه های مواد غذایی کند بود در ماه آوریل در مقایسه با ماه قبل با فروش در حال سقوط توسط 13.2%. به طور کلی با این حال مردم همچنان به پر کردن خود را pantries بیشتر از آنها به طور معمول انجام و هر دو مواد غذایی و دیگر فروشگاه مواد غذایی خرید شد تا در مقایسه با سال گذشته است.

در اینجا چگونه هزینه های قطره تحت تاثیر بخش های مختلف خرده فروشی در ماه آوریل در مقایسه با ماه قبل از آن:

  • آنلاین (nonstore) خرده فروشان: +8.4%
  • فروشگاه های مواد غذایی: -13.2%
  • داروخانه ها و دیگر بهداشت و درمان/مراقبت های شخصی فروشگاه: -15.2%
  • جعبه بزرگ (کلی کالا) فروشگاه: -20.8%
  • ایستگاه های گاز: -28.8%
  • فروشگاه: -28.9%
  • رستوران ها و کافه ها: -29.5%
  • ورزش و موسیقی و دیگر فروشگاه های سرگرمی: -38%
  • فروشگاه مبلمان: -58.7%
  • لباس و لوازم جانبی فروشگاه: -78.8%

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

اقتصاددانان هشدار داده اند که بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی نمی خواهد آن را از طریق همه گیر به خصوص زنجیره ای کوچکتر و شرکت هایی که تا به حال ضعیف مالی وضع قبل از بحران بهداشت و درمان. های اخیر یک نظرسنجی نشان می دهد که یک چهارم از لباس فروشان بدانم که آیا آنها آن را تا تعطیلات.

Preppy, فروشگاه مد, J. Crew و لوکس فروشگاه Neiman Marcus شد دو خرده فروشان عمده به اعلام ورشکستگی در طول همه گیر اوج بیش از آنها قبل از بدهی های موجود. دیگران هستند به احتمال زیاد به پیروی از جمله حومه-مرکز اصلی J. C. Penney.

برخی از غیر ضروری و فروشگاه ها و مراکز شروع به بازگشایی این ماه که بیشتر شهرداران و فرمانداران در حال بلند کردن پناهگاه در خانه محدودیت. مراکز خرید در حال محدود کردن تعداد بازدید کنندگان بسته کردن مناطق بازی و برخی از اتاق پرو, سرمایه گذاری در تصفیه کننده هوا و ضد عفونی کننده دست ایستگاه — حتی تبدیل پارکینگ به درایو در سینما.

اما نرخ بیکاری است که در حال حاضر در 14.7% — بالاترین نرخ پس از رکود بزرگ — و به اوج انتظار می رود بیشتر است. و نظرسنجی ها نشان می دهد که بسیاری از خریداران باقی می ماند leery در مورد رفتن به بازی گاه به گاه mingling و مرور حداقل برای مدتی. مقدار زیادی بستگی به ویروس و تست و همچنین پیشرفت با واکسیناسیون و درمان است.

"اضطراب و ترس بسیار قوی احساسات و رفتار مصرف کننده ممکن است زمان برای تنظیم" جک Kleinhenz اقتصاددان ارشد در فدراسیون ملی خرده فروشی نوشت: در آخرین بازنگری اقتصادی. "اما در پایان خرید بیش از یک معامله. آن است که یک فعالیت اجتماعی است که بخشی از تار و پود زندگی در آمریکا است."

NRF هشدار داده است که این آسیب شدید در اقتصاد ایالات متحده ادامه خواهد داد در داده های اقتصادی در سه ماهه دوم. برای مثال حتی به عنوان کارخانه های چینی و آمریکایی فروشگاه شروع به بازگشایی NRF پرچم ادامه رکود در واردات کالا پس از رسیدن به بنادر ایالات متحده.

همین دلیل است که اقتصاددانان نیز هشدار در مورد یک برنامه به طور بالقوه ویرانگر فصل تعطیلات. فروشگاه ها و برندها به طور معمول شروع به آماده شدن برای همه مهم end-of-the-year فروش در اطراف در حال حاضر. اما همه گیر است و باعث بسیاری از آنها را به تاخیر سفارشات جدید, sock دور برخی از مد بهار و تعجب می کنم که چگونه به جهان نگاه ممکن است ،



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن