پاکستان می یابد 'خطای انسانی" در مرگبار کراچی سقوط هواپیما

اسلام آباد - پاکستان و وزیر حمل و نقل هوایی گفت: "خطای انسانی" در بخشی از خلبان و کمک خلبان و کنترل ترافیک هوا

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399

اسلام آباد - پاکستان و وزیر حمل و نقل هوایی گفت: "خطای انسانی" در بخشی از خلبان و کمک خلبان و کنترل ترافیک هوایی ایجاد می شود ماه گذشته سقوط هواپیما در شهر بندری کراچی که منجر به کشته شدن 97 نفر در هیئت مدیره.

اعلام روشن جدید در این فاجعه پس از پاکستان محققان قبلا فقط گفت که این تصادف منجر به از موتور شکست. آن را نیز نشان داد که قبلا تایید نشده جزئیات — از جمله این که این هواپیما ساخته شده بود یک تلاش ناموفق در فرود که طی آن موتورهای ظاهرا پاک باند باعث آسیب قابل توجهی.

سقوط هواپیما در یک منطقه مسکونی در نزدیکی میدان هوائی بین المللی کراچی در 22 مه تنها چند روز پس از پاکستان لغو محدودیت های اعمال شده بیش از coronavirus همه گیر و از سر پروازهای داخلی جلوتر از عمده مسلمان تعطیلات عید فطر که نشانه پایان اسلامی ماه رمضان.

پاکستان تا به حال شده است در سراسر کشور مستند از اواسط ماه مارس از آنجا که از virus.

زمانی که پروازها از سر گرفته در هر صندلی در هواپیما باقی مانده بود خالی برای ترویج اجتماعی دورى از جمله در محکوم خطوط هوایی بین المللی پاکستان پرواز.

وجود دارد تنها دو بازماندگان سقوط ایرباس A320 که حامل 91 مسافر و هشت خدمه. 13-ساله از محله که در آن هواپیما رفت و شدیدا زخمی در تصادف و بعد در بیمارستان درگذشت.

حمل و نقل هوایی وزیر غلام سرور خان, ارائه یافته های اولیه در پاکستان در اعتراض به تصادف در مجلس گفت: خلبان نادیده گرفته و دستورالعمل از کنترل ترافیک هوایی در حالی که تلاش برای زمین.

با توجه به ضبط صدای کابین خلبان است که بعدها در میان باقی مانده بر روی زمین شد و پس از آن به دست کارشناسان ایرباس — خلبان تا به حال در مورد کوروناویروس در طول پرواز که ظاهرا تحت تاثیر خانواده خود را.

پاکستان ضربههای COVID-19 بیماری ناشی از این ویروس با بیش از 188,000 موارد و 1,346 مرگ و میر ناشی از فوریه هنگامی که آن را در گزارش خود اولین مورد تایید شده.

سقوط گرفت که هواپیما اقدام به زمین برای بار دوم. کنترل ترافیک هوایی گفت: خلبان سه بار که این هواپیما خیلی پایین به زمین اما او حاضر به گوش دادن به گفته او مدیریت خان گفت.

وزیر اضافه شده است که برای بخش کنترل ترافیک هوایی نیست اطلاع رسانی خلبانان در مورد آسیب های ناشی از به موتورهای هواپیما پس از اولین شکست فرود تلاش. "موتورهای هواپیما آسیب دیده بودند زمانی که آنها پاک باند اما کنترل ترافیک هوایی نکردند خلبان," او گفت:.

"بنابراین خلبانان و صبا هر دو به دنبال ندارد پروتکل" خان گفت: مجمع ملی مجلس.

خان اصرار داشت که این هواپیما خدمه سالم بود و ایرباس A320 به طور کامل مناسب برای پرواز و "تا به حال هیچ نقص فنی" قبل از تصادف. گزارش کامل سقوط انتظار می رود که در زمان یک سال.

او گفت: هر دو خلبان و کمک خلبان بسیار با تجربه اما "با توجه به اعتماد بیش از حد و عدم تمرکز" تراژدی گرفت. خان به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از روز چهارشنبه برای توضیح این گزارش به روزنامه نگاران.

فقط چند دقیقه قبل از سقوط خدمه پرواز اعلام اورژانس و اعلام کرد که هر دو موتور شکست خورده بود خان از خواندن این گزارش.

"این هواپیما سقوط کرد و در مورد 1,340 متر از باند فرودگاه" او گفت:.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

گزارش تنویر از مولتان پاکستان است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن