بیش از 1.5 میلیارد دلار در سطح جهان گفت: برای ماندن در خانه برای جلوگیری از ویروس

نیویورک - با ماسک هواکش سیاسی و حسن نیت در به شدت کوتاه عرضه بیش از یک پنجم از جمعیت جهان دستور داده شد یا خوا

توسط MINERALNEWS در 5 فروردین 1399

نیویورک - با ماسک هواکش سیاسی و حسن نیت در به شدت کوتاه عرضه بیش از یک پنجم از جمعیت جهان دستور داده شد یا خواست به ماندن در خانه های خود را روز شنبه در آغاز چه چیزی می تواند محوری هفته در نبرد برای جلوگیری از کروناویروس در آمریکا و اروپا است.

حزبی بخش متوقف شده به پاس زحمات عظیم بسته کمک در کنگره و بازارهای سهام کاهش یافت و دوباره در وال استریت حتی پس از فدرال رزرو گفت: آن را به من قرض بدهید به کوچک و بزرگ کسب و کار و دولت های محلی برای کمک به آنها را از طریق بحران است. میانگین صنعتی داو جونز از دست رفته بیش از 580 امتیاز یا 3 درصد است.

هشدار داد که شیوع این بیماری همچنان به شتاب سر از سازمان بهداشت جهانی به نام در کشور را قوی هماهنگ عمل است.

"ما درمانده تماشاگران," Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت و اشاره کرد که در آن زمان 67 روز برای رسیدن به 100,000 موارد در سراسر جهان اما فقط چهار روز برای رفتن از 200,000 تا 300,000. "ما می توانیم تغییر مسیر از این بیماری همه گیر."

تقلا برای مارشال بهداشت عمومی و سیاسی منابع شدت در نیویورک که در آن یک ایالت مستند زمان اثر وجود نگرانی شهرستان از 8.4 میلیون در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین نقاط. بیش از 12000 نفر تست مثبت در شهر و تقریبا 100 فوت کرده اند.

فرماندار اعلام کرد قصد دارد برای تبدیل یک ماموت شهر نیویورک مرکز کنوانسیون به یک بیمارستان با 1000 تخت. شهردار هشدار داد که این شهر بیمارستان فقط 10 روز دور از کمبود در منابع اولیه مورد نیاز برای حفاظت از کارکنان مراقبت های بهداشتی و بیماران به طور یکسان.

"این است که رفتن به بسیار بدتر قبل از آن بهتر می شود. ما هنوز در نسبی آرامش قبل از طوفان" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت: در Jacob K. Javits مرکز کنوانسیون.

در ایتالیا سخت ترین-آمار کشور از کاهش در موارد جدید و مرگ و میر برای دومین روز متوالی ارائه یک ضعف روشنایی ضعیف تابیدن از امید, هر چند از آن است که بیش از حد به زودی به می گویند که آیا این بحران درست کردن.

خبر داد و گفت: این ویروس تا به حال ادعا کرد که بیش از 600 زندگی بیشتر از 793 دو روز زودتر. تمام گفته شیوع کشته شدن بیش از 6000 ایتالیایی ها بیشترین تلفات از هر کشور و تحت فشار قرار دادند نظام سلامت به نقطه شکستن وجود دارد و در اسپانیا.

خطر ابتلا به پزشکان و پرستاران و دیگران در خط مقدم تبدیل شده است ساده: ایتالیا دیده است حداقل 18 پزشکان با کروناویروس می میرند. اسپانیا گزارش داد که بیش از 3,900 مراقبت های بهداشتی کارگران تبدیل شده اند آلوده حسابداری برای حدود 12 درصد از این کشور در مجموع موارد.

انگلیسی, سلامت کارگران التماس برای بیشتر دنده گفت: آنها احساس مانند "گوشت دم توپ." در فرانسه پزشکان scrounged ماسک از کارگران ساختمانی, کارخانه کف یک معمار.

"وجود دارد یک مسابقه برای دریافت فولاد ماسک" فرانسوا Blanchecott یک زیست شناس در خط مقدم از تست گفت France Inter رادیو. "ما در حال درخواست از شهرداران' دفاتر و صنایع و هر شرکت که ممکن است یک فروشگاه از ماسک است."

راه مقامات ایالات متحده در پاسخ به فشار شدید در بیمارستان ها — و مردم تمایل به نگه داشتن فاصله خود از دیگران — را به اثبات بحرانی در روزهای آینده کارشناسان بهداشت عمومی گفت.

"اقدامات صورت گرفته در حال حاضر خواهد شد که تاثیر بسیار زیادی در این دوره از این بیماری همه گیر در ایالات متحده گفت:" جاش ميشود دانشیار مدیر بهداشت جهانی با سیاست قیصر بنیاد خانواده در واشنگتن است. "این لحظه ای مهم."

بحران ادامه داد: برای سهولت در چین است. شهر ووهان که در آن شیوع اول ظهور در اواخر سال گذشته گفت: آن است که اجازه می دهد ساکنان جنبش محدود به آن مستند است که به تدریج آرام است. چین در حال حاضر ارسال planeloads از دنده محافظ و پزشکان به اروپا است.

"ایالات متحده به طور کامل به هدر رفتن وقت با ارزش است که چین برنده برای جهان" گفت: Geng Shuang چینی ها سخنگوی وزارت امور خارجه.

Dr. Anthony Fauci دولت ایالات متحده را بالا عفونی-بیماری کارشناس وعده داده است که تجهیزات پزشکی در حال شروع به ریختن در و خواهد بود "به وضوح کارگردانی برای کسانی که نقاط داغ که به آن نیاز دارید."

در ضمن در کاپیتول هیل سنا رای دادند در برابر پیشبرد نزدیک به 2 تریلیون دلار طرح که سرپا نگه داشتن کسب و کار و ارسال چک به خانواده های آمریکایی. دموکرات استدلال آن را کج و به سمت شرکت به جای کارگران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی. یکی دیگر از رای بود و انتظار می رود روز شنبه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد کرد که راه حل برای مبارزه با این بیماری همه گیر ممکن است بیشتر و مضر تر از شیوع خود و قول داد به ارزیابی مجدد محدودیت دولت پس از ایالات متحده آمریکا shutdown می رسد 15-بعد علامت.

"ما نمی توانیم اجازه درمان بود بدتر از این مشکل به خودی خود" او است.

حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن با انتقاد از تهمت عدم استفاده از نیروی کامل از فدرال قدرت به مبارزه با ویروس.

"مغلوب ساختن پیشی جستن نگه می دارد گفت: او در زمان جنگ رئیس جمهور" جو بایدن گفت: در یک آنلاین آدرس. "خوب, شروع بازیگری مانند یک."

در سراسر جهان بیش از 350000 نفر آلوده شده اند و 15000 نفر از این ویروس با توجه به یک چوب خط حساب کردن در حال اجرا نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. بیش از 1.5 میلیارد نفر در سراسر جهان دستور داده شده است که به ماندن در خانه های خود.

تنها پس از چند هفته در ایالات متحده بیش از 35,000 موارد و بیش از 400 نفر از مرگ توسط دانشگاه جانز هاپکینز' تعداد. ایندیانا و میشیگان و غرب ویرجینیا پیوست ایالت از جمله کالیفرنیا و ایلینویز و نیویورک در درخواست یا سفارش خود را به ساکنان خانه ماندن و نگه داشتن کسب و کار بسته — بخشنامه که در حال حاضر پوشش بیش از یک سوم از جمعیت ایالات متحده.

صنایع بزرگ و کوچک ادامه داد: به تعطیل. بوئینگ اعلام کرد این تعلیق تولید در منطقه سیاتل که در آن دو ماموت هواپیما گیاهان به کارگیری حدود 42,000 مردم است.

U. N. دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ برقراری فوری آتش بس در درگیری در سراسر جهان برای مقابله با این بیماری همه گیر.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

"وقت آن است که برای قرار دادن درگیری های مسلحانه در قفل کردن و تمرکز هم در مبارزه واقعی از زندگی ما," او گفت:.

سابق استودیو هالیوود, رئیس, Harvey Weinstein آزمایش مثبت در زندان در نیویورک جایی که او در حال گذراندن 23 سال حبس برای تجاوز به عنف و تجاوز جنسی سر از نگهبانان اتحادیه گفت. آنگلا مرکل صدراعظم آلمان آزمایش منفی پس از قرار دادن خودش در قرنطینه به گفته یک سخنگوی. ایالت مینه سوتا ctq سابق ریاست جمهوری نامزد فاش کرد که همسرش در بیمارستان بستری شده است با ویروس.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث تنها خفیف یا متوسط علائم مانند تب یا سرفه. اما برای برخی از افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه. بیش از 100 ، 000 نفر بهبود یافته اند عمدتا در چین است.

مقامات نگه داشته تا خود را از فشار به مردم به در خانه بمانند اما برخی از آنها به وضوح به گوش دادن نیست.

سایت های رسانه های اجتماعی نشان داد عکس از بسته بندی های زیرزمینی لندن قطار. انگلیسی, وزیر بهداشت مت Hancock شرح آن نادیده گرفتن دولت اجتماعی فاصله توصیه به عنوان "بسیار خودخواه" و هشدار داد که قوانین سختگیرانه تر ممکن است به زودی.

در نیویورک کومو نیز fumed بیش از تجمعات از افراد جوان در نقض نظم خود را که هر کس اقامت 6 فوت از هم جدا کرد و گفت: "آن را بی پروا و آن را ناقض مدنی خود را روح و وظیفه به عنوان یک شهروند تا آنجا که من نگران هستم."

در یک شهر که در آن بسیاری از مردم زندگی می کنند در ساختمان با آسانسور 21-داستان بالا در چلسی محله نوشته شده توجه کنید در لابی هشدار است که باید وجود داشته باشد فقط یک نفر در هر آسانسور و کسانی که رفتن به اتاق رختشویی نباید با استفاده از یک ماشین لباسشویی در کنار یک دیگر در حال استفاده است.

"مردم واقعا تنها برای گرفتن غذا و رفتن به عقب. این چیزی است که ما نیاز به گفت:" مت ستاره دنباله دار, ساخت مختصری داش به نزدیک به خیابان های خالی از محله منهتن را انتخاب کنید تا یک carryout وعده غذایی.

"من خوب به یک کتاب و تماشای تلویزیون به صورت کمی, اما اگر آن را همچنان به صورت یک ماه دیگر یکی دیگر از دو ماه از آن می تواند بسیار دیوانه است."

هند در زمان فوق العاده ای گام از خاموش کردن این کشور پهناور سیستم راه آهن این است که نیروی حیاتی کشور از 1.3 میلیارد نفر است.

نخست وزیر ژاپن اعلام کرد اذعان کرد که به تعویق انداختن این سال بازی های المپیک تابستانی در توکیو می تواند اجتناب ناپذیر است. کمیته بین المللی المپیک گفت: از آن خواهد شد به بررسی وضعیت بیش از چند هفته آینده.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

آسوشیتد پرس دریافت پشتیبانی برای بهداشت و علوم از پوشش Howard Hughes Medical Institute وزارت علوم و آموزش و پرورش. AP تنها مسئول همه مطالب.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن