سازمان کمک می کند, لاتین, مادران و دختران موفق شوند.

AUSTIN تگزاس - در یک مدرسه منشور تربیت بدنی در این شهر به سمت شمال ده ها تن از خانواده های پر حقه به عنوان چها

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

AUSTIN تگزاس - در یک مدرسه منشور تربیت بدنی در این شهر به سمت شمال ده ها تن از خانواده های پر حقه به عنوان چهار جفت لاتین, مادران و دختران صحبت در مورد احساسات بیش از حد اغلب به عنوان تابو در فرهنگ خود.

ساخت قدرت است. داشتن شجاعت است. تشکیل و اوراق قرضه به عنوان پدر و مادر و کودک برای غلبه بر هر گونه مشکلات که ممکن است در راه خود را.

الیزابت رودریگز و دخترش Lizbeth Okumura, نشستن کنار هم, قبل از جمعیت.

برای بیش از هشت سال دو شده اند بخشی از یک سازمان است که با هدف کمک به آمریکای لاتینی موفقیت با تقویت ارتباط بین مادر و دختر.

Lizbeth 20 است و در حال حاضر مجموعه ای فارغ التحصیل از Texas A&M دانشگاه در سال 2022. رودریگز 46 مورد به دست آوردن او مدرک کاردانی. گروه Con Mi Madre, انگیزه هر دو از آنها را برای رسیدن به اهداف خود.

"این بسیار طبیعی است که احساس ترس" خود را به عنوان کودکان رشد می کنند و انواع و اقسام چالش های رودریگز می گوید کسانی که در مخاطب است. او نافذ مشاوره: "با نزدیک ارتباط و حفظ رابطه با او."

رودریگز و Lizbeth فقط دو تا از داستان های موفقیت از یک برنامه به معنای کمک به آمریکای لاتینی شکوفا در مدرسه بلکه در زندگی کاری به ساخت اعتماد به نفس و انعطاف پذیری در میان گروهی از زنان جوان که با آن مواجه منحصر به فرد چالش های بهداشت روانی.

"کاری که ما انجام می دهیم می رود در ریشه یک موضوع می گوید:" یوهانا ملا Fábregas مدیر اجرایی Con Mi Madre که به معنی "با مادرم." "این کمک می کند تا جلوگیری از بسیاری از مشکلات که بسیاری از نوجوانان صورت – مانند احساس ارزش و یا احساس جدا خودکشی – تمام آن چیزهایی است که اگر شما باید یک کار بسیار قوی بنیاد شما کمتر احتمال دارد به مقابله با.

"و یا حتی زمانی که شما در مقابله با آنها شما باید ابزار برای حرکت این مشکلات است."

مقابله با یک شماره بزرگتر

Con Mi Madre طول می کشد یک رویکرد متمایز به پرداختن به یک گرفتاری رو به افراد جوان در سراسر کشور آمریکای لاتینی در خاص است.

مطالعات نشان می دهد که بیشتر جوانان به خصوص دختران – گزارش تجربه افسردگی است. حتی بیشتر نگران: پس از ثابت مانده برای سال ها در این کشور خودکشی جوانان رای افزایش 56% از سال 2007 تا سال 2017 با توجه به آمار فدرال.

برای دهه ها گزارش داده اند که اسپانیایی دختران نوجوان اقدام به خودکشی در یک نرخ بالاتر از سفید و سیاه و سفید دختران نوجوان است.

چنین آماری را صدا زنگ میان سلامت روانی طرفداران و باعث شد پروژه به طور خاص برای آمریکای لاتینی از جمله زندگی با ارزش است در شهر نیویورک فراهم می کند که آموزش هنر درمانی و دیگر خدمات برای بهبود سلامت روانی و ما نامرئی گزارش spotlighting چالش های آمریکای لاتینی در فیلادلفیا در مدرسه و راهبردهای تقویت می کند.

Con Mi Madre آغاز شده و در سال 1992 با هدف – برای افزایش تعداد آمریکای لاتینی که ماندن در دبیرستان و رفتن به کالج. غیر انتفاعی یکی مورد نیاز: دختران باید با پیوستن به مادران خود و یا یکی دیگر از افراد موثر در زندگی خود را.

با همکاری با هم به سوی یک هدف مشترک Con Mi Madre شرکت کنندگان تقویت روابط شخصی ساخت عاطفی انعطاف پذیری و پل فرهنگی و شکاف نسلی است که می تواند ترک های آمریکای لاتینی در تلاش برای پیدا کردن جای خود را در میان همسالان.

"ایجاد اعتماد به نفس و توانمند سازی کسی به آنها دسترسی به قرار گرفتن در معرض محیط های جدید به موقعیت های جدید برای فرصت های جدید است که در غیر این صورت آنها را احساس می کنید که آنها هیچ جایی بودن وجود دارد" ملا Fábregas گفت. "به خصوص اگر شما در حال آمدن از یک پس زمینه که در آن شما نه به حال قرار گرفتن در معرض به یک آرایه از مردم ... آن می تواند بسیار تهدید آمیز است."

لوئیس Zayas دین از استیو هیکس مدرسه مددکاری اجتماعی در دانشگاه تگزاس در آستین در حال مطالعه سلامت روانی آمریکای لاتینی از سال 1980s و نویسنده کتاب "آمریکای لاتینی اقدام به خودکشی: زمانی که فرهنگ خانواده ها و دختران هم برخورد می کنند."

تحقیقات او در بر داشت یک همگرایی از مسائل موثر بر سلامت روان دختران خوشگل و نوجوان.

آنها با همان مبارزات به دختران دیگر به عنوان آنها شروع به تست مرزهای استقلال و خود بیان. اما آمریکای لاتینی به خصوص کسانی که والدین آنها مهاجران اخیر, همچنین باید تعادل سنت های فرهنگی با رشد معاصر در امریکا است.

قوی داشتن روابط خانوادگی یکی از موضوعات مشترک که متصل دختران که بیشتر عاطفی انعطاف پذیر Zayas گفت.

"وجود دارد یکی از منحصر به فرد پیدا کردن" او گفت:. "بهتر است این رابطه به مادرش بود و کمتر احتمال دارد او خواهد بود به تلاش برای خودکشی است."

Zayas که دیده است کار Con Mi Madre دست اول گفت: "این پادزهر."

"آنچه آنها (در حال) انجام است تقویت مادر و دختر رابطه ... آنها را درگیر در اوایل در وسط سال مدرسه – همراه – ساخت اساسا عقد قرارداد با هر یک از دیگر."

هر چند پرداختن به خودکشی و سلامت روانی است نه سازمان هدف اولیه "که یکی از محصولات جانبی" Zayas گفت. "و به همین دلیل Con Mi Madre بسیار قدرتمند در آن اثر است."

"با مادر"

Con Mi Madre استخدام و شروع فصل بهار ترم قبل از دختران را وارد کنید کلاس ششم.

با رسیدن به مدارس ابتدایی است که تغذیه به مدارس اطراف Austin سازمان با مدیران و مشاوران به شناسایی که خواهد بود مناسب برای برنامه. سپس خانواده ها تماس گرفته و به صورت جداگانه.

از طریق آن سه رکن – آمادگی مشارکت و موفقیت – Con Mi Madre راهنماهای آمریکای لاتینی از طریق مدرسه و دبیرستان و دانشگاه. این فعالیت ها شامل دختر-تنها کارگاه های مادران تنها در جلسات و ترکیب حوادث برای همه است.

کارگاه های آموزشی برای دختران با هدف ساخت خود اعتماد به نفس و عزت نفس در حالی که مادران بحث در مورد چگونه برای اتصال بهتر با دختران خود و پل فرهنگی شکاف.

این سازمان که گسترش به فورت ورث و, El Paso, توصیه بیش از 900 جوان آمریکای لاتینی و مادران آنها در هر سال و گزارش می دهد که 100 درصد از سالمندان دبیرستان های درگیر در این برنامه فارغ التحصیل شد و در سال 2019.

Elizabeth Rodriguez, در اصل از مکزیکو سیتی تماس گرفته شد Con Mi Madre زمانی که Lizbeth بود و در کلاس سوم. او تصمیم گرفت برای ثبت نام هر دو دختر خود را به عنوان به زودی به عنوان آنها به واجد شرایط.

رودریگز آموخته نه تنها در مورد اهمیت آموزش و پرورش, اما چگونه برای کمک به کودکان خود را جلوگیری از باندهای ایمن ماندن در جهان آنلاین و درخواست و موفقیت در کالج. او گفت که او آمده است به نظر Con Mi Madre یک شریک در بالا بردن او ،

"این برنامه بسیار حمایت فقط به نگه داشتن خانواده ما متصل است. ... من بسیار سپاسگزار برای دیدن من نمی تواند در موقعیت های خطرناک و یا تصمیم گیری های اشتباه."

رودریگز با دختر بزرگتر در حال حاضر خارج از دانشگاه و Lizbeth در تگزاس A&M گفت که او رشد می کند به او نزدیک تر کودکان در هر روز است.

با وجود آموزش Con Mi Madre Lizbeth اذعان کرد او بود و تمایلی به صحبت با مادرش در مورد برخی از چیزهایی که در مدرسه بالا است. در حال حاضر او باز می شود تا به مراتب بیشتر است.

"ما در حال صحبت کردن در مورد بزرگسالان بیشتر مشکلات بیشتر کارهای شخصی" او گفت:. "در دبیرستان, من می خواستم به نگه داشتن همه چیز به خودم.

"در این معنا," او گفت: از انتقال به کالج "آن را تقویت ما است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

Lizbeth گفت: او مواجه عاطفی مبارزات پس از A&M در ابتدا رد درخواست او را. او با حضور در کالج اما مانند یک شکست احساس بود چند نفر از دوستان و گاهی اوقات فقط می خواستم به خانه بروم.

Con Mi Madre, کالج موفقیت برنامه به او کمک کرد تا از طریق آن زمان است. این برنامه فراهم می کند کمک های مالی کمک, مسکن, خانه بیماری ها و موانع دیگر یا در شخص و یا از طریق اسکایپ متن و یا تلفن; کارگاه دو بار در یک ترم به بحث در مورد دوره ثبت نام در کالج ها و مهارت های زندگی و شبکه های رویدادها.

"به عنوان یک دانش آموز کالج, شما نمی دانید که تفاوت بین" من شما فقط زیاده و یا اگر شما نیاز مبتلا به افسردگی و اضطراب گفت:" Lizbeth که تبدیل به مادر خود را برای مشاوره.

"این فقط یک ماده از هدف است. ... من فکر می کنم این چیزی است که من به دنبال. بسیاری از مردم هنوز هم به دنبال آن است که: آنچه هدف من از انجام این کار ؟ و یا حتی در سطح شخصی: به چه منظور از من ،

"با عبارت" Lizbeth گفت: از مادر "او به من داد هدف است."

"آن را OK به صحبت کردن"

در سال 2001 زمانی که او بود 11 کارن Gonzalez عضو Con Mi Madre – از روی علاقه به نام "Con Mi کارن" توسط کسانی که او را می دانم هست.

او و خانواده اش نقل مکان کرده بود به آمریکا از تولوکا, مکزیک و Gonzalez درگیری با آمریکا همسالان. حال بسیاری از قوانین کمتر به دنبال, و Gonzalez ندارد همان آزادی. او به دنبال کمک از یک مشاور مدرسه که توصیه می شود Con Mi Madre.

"سلامت روانی به طور کلی در فرهنگ ما هنوز هم بسیار کلیشه," گونزالس گفت. "اگر شما صحبت کردن در مورد برخی از این چیزها و افراد دیگر در اطراف خود را در جامعه و یا خانواده خود را بشنود و پس از آن به ارمغان می آورد که شرم به خانواده خود را. این بدان معناست که خانواده خود را در حال انجام است درست است."

Gonzalez مواجه عاطفی نقطه کم او در سال آخر دبیرستان. او به دست آورده full-سوار کمک هزینه تحصیلی به هر موسسه از انتخاب او اما این فرصت ربوده شد پس از بورس تحصیلی سازمان متوجه او نبود یک شهروند ایالات متحده.

او فکر او می خواهم هرگز برای رسیدن به رویاهای خود را از یک دانشگاه, آموزش و پرورش, اما, سابق, مدیر برنامه در Con Mi Madre او متقاعد شده او می تواند.

گونزالس به یاد می آورد آن عبارت از حمایت: "'شما فقط باید به این مراحل را دنبال کنید و آنها را کمی سخت تر اما آنها در حال رفتن به شما به جای حق. شما آنچه در آن طول می کشد.'"

او در ادامه به کسب هر دو لیسانس و فوق لیسانس از دانشگاه ایالتی تگزاس شد یک شهروند و به عنوان Con Mi Madre ارشد برنامه افسر هفت سال گذشته کاری برای کمک به دیگران در گذشته این نوع از موانع فرهنگی او رو به عنوان یک نوجوان.

"برای من" او گفت: "Con Mi Madre واقعا این بود که فضا به درک که آن را خوب به صحبت کردن."

در آریزونا ناتالیا Chimbo-Andrade کند کار مشابه با جامعه و پل و یک مسا غیر انتفاعی فراهم می کند که رفتاری خدمات بهداشتی و درمانی.

او متصل لاتینی و اسپانیایی زبان به فرهنگی صالح سلامت روان درمانی و می داند چقدر سخت می توان آن را در خانواده های لاتین به باز مورد احساسی مبارزات.

"در حال رشد به عنوان کسی که دچار اضطراب و افسردگی است و تا به حال خود من افکار خودکشی واقعا سخت بود برای من برای رفتن به مادرم" Chimbo-Andrade گفت. "من به طور کامل درک که, لاتین, دختر و نه احساس راحت رفتن به پدر و مادر خود را و نگه داشتن احساسات من غوطه ور شده است. آن را به من به ارمغان آورد به یک نقطه کم است."

او امیدوار است که کار هر دو حرفه ای و در خانه کمک می کند تا نسل بعدی آن غلبه بر موانع.

"من نمی خواهم که برای دختر من است."

در Con Mi Madre گونزالس بیش از حد امیدوار است برای به اشتراک گذاشتن برخی از حکمت او آموخته است که با بیشتر و بیشتر جوان آمریکای لاتینی – برای کمک به تغییر آینده خود را به عنوان او خود را یک بار تغییر کرده است.

و یک روز, او, دختر, درد, در کونی, 5, پیوستن به گروه های زیر را در جای پای او را.

"من شماره 1 امید است که او می داند که من وجود دارد, بدون توجه به آنچه ... و هر آنچه در آن است ما آن را کشف کردن و ما باید از این منابع برای انجام این کار" گونزالس گفت. "این یکی دیگر از چیزی است که من یاد گرفتم از طریق Con Mi Madre. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که در خارج وجود دارد که آیا آن برنامه ما و یا دیگر منابع مورد نیاز برای های مختلف سختی.

"آنها وجود دارد," او گفت:. "شما فقط باید بخواهید."

___

این مقاله ارائه شد به آسوشیتد پرس توسط دانشگاه ایالتی آریزونا است Walter Cronkite دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات جمعی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن