مخالفت احزاب مختلف حمالت به علائم خود را در طول COVID-19 بحران

اتاوا - پابلو رودریگز به نظر می رسد مشتاقانه به زمانی که خود را بزرگترین نگرانی این بود که آیا او می خواهم که

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

اتاوا - پابلو رودریگز به نظر می رسد مشتاقانه به زمانی که خود را بزرگترین نگرانی این بود که آیا او می خواهم که قادر به کررل پشتیبانی از حداقل یک حزب مخالف برای اقلیت لیبرال دولت طرح و کمک به آن را برای اعتماد به نفس, رای.

محاکمات بودن دولت خانه رهبر اقلیت مجلس در حال حاضر در مقایسه با رنگ پریده به چالش حصول اطمینان از تمام احزاب — در واقع هر نماینده در مجلس عوام — را به اتفاق آراء رضایت نیاز به پیگیری سریع میلیاردها دلار کمک مالی برای کمک به کانادایی ها برای زنده ماندن مرگبار COVID-19 بیماری همه گیر.

"من به یاد داشته باشید زمانی که من برای اولین بار این کار را کردم من گفت:" اوه مرد این است که به سختی می شود شما همیشه نیاز به حمایت از یک حزب به تصویب قانون" به یاد می آورد رودریگز که در خانه نقش رهبر پس از پاییز گذشته در انتخابات کاهش می یابد جاستین ترودو لیبرال به یک اقلیت است.

"اما این چیزی بود! امروز من نیاز به پشتیبانی از همیشه-y به دریافت این قانون به تصویب رسید. هر کس."

بی سابقه بحران در تئوری با توجه به تمام احزاب مخالف و حتی سه عضو سبزی که نیست به اندازه کافی بزرگ به رسمیت شناخته شود به عنوان یک حزب رسمی در عوام بی نظیر قدرت به شکل دولت در دستور کار و دوباره نوشتن قانون بیشتر به شهوت و میل خود را.

رودریگز که می گوید: او صرف 15 ساعت در روز را در تلفن جزئیات مذاکره از سه های مختلف کمک های اضطراری حساب خود را با مخالفت با همتایان اصرار دارد که راه آن باید باشد.

"این یک تلاش گروهی است. این در مورد ما نیست, آن را در مورد دولت است. آن را در مورد کانادایی ها."

اما احزاب اپوزیسیون قدرت خو بسیار بزرگی از این بحران است که تعطیل اقتصاد خروج میلیون ها نفر از خارج از کار کانادایی و توقیف کسب و کار از جان گذشته برای کمک فوری به شناور باقی می ماند. هیچ حزب اپوزیسیون می خواهد به جان ایستاده و در این راه به فوریت نیاز به کمک.

به عنوان یک نتیجه محافظه کاران بلوک Quebecois جدید دموکرات ها و سبزها باید همه سعی شده است روش های مختلف و دفاع از علل مختلف در تلاش برای باقی می ماند مربوطه و علامت خود را در قوانین اضطراری بدون در نهایت برگزاری آن است. و آنها باید در سطوح مختلف رضایت در مورد چگونه کار کردن.

محافظه کار خانه رهبر کندیس برگن می گوید حزب با نزدیک شدن مذاکرات در اولین اضطراری لایحه "در ایمان خوب دانستن است که ما تا به حال به انجام به سرعت از کشور است."

اما یک پیش نویس اولیه قانون مشترک با احزاب مخالف شامل "باور نکردنی قدرت گرفتن" — مفاد بودند که بلافاصله گیریم اما که دولت فراگیر قدرت به طور یک جانبه به صرف قرض و تغییر مالیات سطوح بدون موافقت مجلس شورای اسلامی برای 21 ماه — که مجموعه ای از تن برای مذاکرات پس از آن او می گوید:.

هنوز هم محافظه کاران ادعا می کنند اعتبار برای متقاعد کردن دولت برای افزایش اولیه آن 10 درصد یارانه دستمزد به 75 درصد (اعتبار نیز ادعا توسط اشخاص دیگر) و همچنین برای قرار دادن اقدامات به لینک مشاغل موجود با دریافت کنندگان دانشجو اضطراری بهره مند شوند و پیشرفت های دیگر به صورتحساب.

اما آنها موفق به متقاعد کردن دیگر احزاب مخالف بسیار کمتر لیبرال ها نیاز به چندین فرد در نشست عوام هر هفته در طول همه گیر و برگن معتقد است مجلس مانع از انجام کار خود از برگزاری این دولت به حساب.

"من نمی توانم بگویم که" خوب این است که کارت های ما برخورد شده است و این کار را همه حق است.' من واقعا فکر نمی کنم. من فکر می کنم آن می تواند از آن شده اند بهتر است اگر به ما داده شده بیشتر فرصت ما بودند بیشتر و قادر به انجام کار ما به عنوان اپوزیسیون" او می گوید.

"ما واقعا بسته شده اند از مجلس. ما بسته شده اند از آنچه که دولت انجام شده است. آن را خسته کننده است."

اما دیگر احزاب مخالف در حال ساخت بسیاری از دولت تمایل به همکاری و نقطه پیشرفت آنها شده است را به قانون حتی اگر آنها نمی توانید همه چیز را که آنها می خواستند.

"بلوک Quebecois همیشه مذاکره در همکاری با دولت در جهت به دست آوردن سود برای Quebecois می گوید:" آلن Therrien حزب خانه رهبر.

او اعتبار بلوک با تضمین اشتغال مشوق بودند از جمله در کانادا واکنش اضطراری بهره مند شوند و برای هل دادن برای پشتیبانی اضافی برای سالمندان از طریق افزایش سن بازنشستگی. دولت وعده داده است به کمک بیشتر برای سالمندان در راه است اما هنوز تحویل داده است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

NDP خانه رهبر پیتر میلادی اشاره می کند که حزب او شده است هل دادن دولت به ارائه جهانی بهره مند شوند به طوری که همه کانادایی ها که نیاز به کمک به آن را دریافت کنید. لیبرالها "ساخته شده آن را بسیار روشن و تحت هیچ شرایطی آنها را در نظر بگیرید" این ایده چندان جدید دموکرات ها باید رضایت خود را با تلاش برای پر کردن برخی از شکاف ها بیت به بیت.

مثلا Julian می گوید: NDP این هفته را متقاعد دولت برای افزایش سود ماهانه برای دانش آموزان با وابستگان و یا معلولیت به 2000 $از پیشنهاد $1,750.

"ما در حال گرفتن تغییرات و پیشرفت ها و میلیون ها نفر از مردم در حال بهره برداری است که, نیست, بخش, اصلی, دولت, طرح," او می گوید.

جولیان همچنین اعتبارات NDP با هل دادن ایده برگزاری مجازی نشست مجلس عوام با هدف دادن خود یک فروم برای گفتن داستان خود را تشکیل ایم که از سمت چپ از کمک های اضطراری برنامه های تا کنون.

"هنگامی که آن را در مورد مردم آن را در مورد خودتان, شما در حال رفتن به یک مقدار زیادی بیشتر است."

پس از شروع بحران در اواسط ماه مارس الیزابت ممکن است سبز' رهبر پارلمانی می گوید: او هرگز دیده می شود از جمله همکاری یا تمایل به اعتراف اشتباهات و قبول مخالفان توصیه. او می گوید وجود دارد "به تعداد فوق العاده ای از پشت صحنه, تلفن تماس" از جمله روزانه جلسات ارائه به تمام نمایندگان مجلس که در طی آن آنها می توانند سوال مقامات دولتی.

"من فکر می کنم این است که مجلس کار بهتر است زیرا ما مدرج به تعصب و ما به دنبال در صورتحساب قبل از آنها مطرح برای خواندن و سپس به ما گفت: "خوب است که نمی خواهد پرواز'," او می گوید.

"ما در حال ساخت دموکراسی کار تا آنجا که من نگران هستم."

ممکن است bridles ها در حال تلاش احزاب دیگر به ادعای اعتبار برای پیشرفت است که او می گوید: بیشتر از اغلب نمی شد تحت فشار قرار دادند توسط همه احزاب مخالف و همچنین به عنوان توسط بسیاری از backbench لیبرال.

"افرادی که هنوز در تلاش برای امتیاز و حزبی jabs من فکر می کنم ناشنوا تن به شرایط ما و خواهید دید که آنها مفید نیست آنها در راه است."

این گزارش توسط The Canadian Press منتشر گردید آوریل 2 سال 2020 است.

—با فایل های از لورا Osman.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب