انتاریو پزشکان و ماماها خوش آمدید به روز شده در دستورالعمل برای زنان زایمان در طول همه گیر

انتاریو متخصصان زنان و ماماها دست و پنجه نرم کردن با قطعیت از COVID-19 استقبال جدید استانی دستورالعمل که با هد

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

انتاریو متخصصان زنان و ماماها دست و پنجه نرم کردن با قطعیت از COVID-19 استقبال جدید استانی دستورالعمل که با هدف نگه داشتن مادران و نوزادان امن در طول بیماری همه گیر.

منتشر شده جمعه توسط یک استانی وظیفه نیروی دستورالعمل آدرس بسیاری از جنبه های کار و زايمان و پس از زايمان مراقبت و شامل پروتکل های غربالگری برای زایمان مادران استفاده مناسب از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) توسط مراقبت های بهداشتی کارکنان و بیماران و — مهمتر برای نگران خانواده — توصیه برای یک فرد پشتیبانی از زايمان و تولد.

آنها همچنین ارائه راهنمایی در مورد مراقبت از زنان باردار و مادران جدید با یا مشکوک و یا آزمایشگاه-مورد تایید شده از COVID-19. این شامل مشاوره است که مادران با این ویروس می تواند با اقدامات احتیاطی مناسب با خیال راحت شیر نوزادان خود را.

هدف این است که برای کاهش متضاد پیام به مراقبت های بهداشتی پزشکان و ارائه آنها را با راهنمایی در مورد زایمان و مراقبت از نوزاد در طول همه گیر گفت: دکتر مارک واکر روسای استانی مادری-نوزادی COVID-19 نیروی کار و رئیس زنان و زايمان و مراقبت از نوزاد در بیمارستان اتاوا. همچنین او اضافه کرد: این دستورالعمل باید اطمینان زنان باردار و خانواده های آنها که تصمیم گیری مراقبت های ساخته شده با بهترین و شواهد موجود.

Dr. Mark Walker, co-chair of the Maternal-Neonatal COVID-19 Task Force and chief of obstetrics, gynecology and newborn care at The Ottawa Hospital.

"بزرگترین چالش برای همه ما وجود دارد این است که هیچ راهکار برای این ویروس گفت:" واکر استاد و رئیس بخش زنان و زایمان در دانشگاه اتاوا. "در هر چیز دیگری ما آموزش دیده برای ما شواهد کتاب های درسی و مقالات منتشر شده. برای اولین بار در زندگی ما ما رو به یک وضعیت که در آن پاسخ نیست همیشه شناخته شده است."

در صورت عدم وجود استانی دستورالعمل های فردی بیمارستان ها و مامایی شیوه شده اند تعیین کننده خود را از پروتکل های برای زایمان و مراقبت از نوزاد بر اساس انواع منابع اعم از جنوب انتاریو زایمان شبکه به سازمان بهداشت جهانی است. این ایجاد کرده متضاد پیام برای مراقبت های بهداشتی پزشکان و در برخی موارد افزایش اضطراب مادران و خانواده گفت: دکتر جان بارت co-صندلی از نیروی کار و سر از مادر و جنین در تورنتو Sunnybrook علوم سلامت مرکز.

Dr. Jon Barrett, head of maternal fetal medicine at Toronto’s Sunnybrook Health Sciences Center.

در تورنتو برای مثال برخی از بیمارستان ها تا به حال مجموعه ای متفاوت از تولد دستورالعمل از همسایه بیمارستان موجب ایجاد سردرگمی برای خانواده ها و ارائه دهندگان مراقبت گفت: برت استاد زنان و زايمان در دانشگاه تورنتو است.

همچنین وجود داشته است گزارش ها از خانواده های "خرید" برای یک بیمارستان با کمترین محدودیت در حمایت از همکاران که بدان معنی است که آنها ممکن است ارائه کودک خود را در یک بیمارستان است که سوابق پزشکی خود را در دست منجر به افزایش خطر سلامت برای مادر و نوزاد بارت گفت.

دستورالعمل دولت یک تولد مادر ممکن است یک واحد پشتیبانی شریک در طول اقامت خود را تا زمانی که شریک اكران منفی برای COVID-19 بیمارستان اجازه می دهد تا زیرساخت های مناسب فیزیکی فاصله بین بیماران و به اندازه کافی PPE برای حمایت از فرد است.

دکتر کارن گروناو, سایت ارشد زنان و زایمان در برامپتون بیمارستان مدنی استقبال دستورالعمل و گفت: آنها به ارمغان خواهد آورد ثبات در سراسر موسسات کمک بزرگی برای هر دو ارائه دهندگان و بیماران.

"بيماران شنیدن شایعات زیادی و گفت:" این بیمارستان در حال انجام است و این که در بیمارستان انجام شده است که, و آن را بسیار دشوار است به عنوان یک ارائه دهنده خدمات به دانستن آنچه که به مردم بگویید," او گفت:. "من فقط می دانستم که آنچه ما انجام شد در نهاد ما.

"این فوق العاده است برای اطمینان بخشیدن به بیماران است که ما باید این دستورالعمل ها مبتنی بر شواهد بر اساس چند سال تجربه محلی و چند ماه از بین المللی تحقیقات و مشاهدات در طول بیماری همه گیر."

گروناو گفت: این دستورالعمل برای مراقبت از نوزاد خواهد بود به خصوص اطمینان بخش برای مادران به این دلیل که بهترین شواهد موجود نشان می دهد وجود دارد کم خطر انتقال عمودی ویروس بین مادر و نوزاد.

"هر کس نگران است در مورد گرفتن COVID-19 اما زنان باردار باید علاوه بر اضطراب در مورد آن — قبل از آنها نوزاد خود را و پس از زايمان نگرانی آنها ممکن است با تصویب آن (ویروس) به کودک خود را."

جاسمین Tecson یک ثبت نام ماما با تورنتو مبتنی بر نسل هفتم و ماماها رئیس جمهور منتخب از انجمن انتاریو ماماها نیز استقبال دستورالعمل و گفت: در یک ایمیل آنها را به حساب دو اولویت های کلیدی: "برای سالم نگه داشتن بیماران در خارج از بیمارستان را انتخاب کرده اند که برای دریافت مراقبت در جامعه با خود به ماما و برای حفاظت از خوب بودن از مراقبت های بهداشتی کارگران در خط مقدم."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

رمی Ejiwunmi یک ثبت نام ماما در ماماها از Mississauga با امتیازات در Trillium همکاران بهداشت گفت: دستورالعمل های بیمار محور و اطمینان از تصمیم گیری که در آن یک مادر را تحویل نوزاد خود را بر اساس تصویر بالینی و نه در قوانین سفت و سخت.

Remi Ejiwunmi, registered midwife at Midwives of Mississauga.

برای مثال یک COVID مثبت مادر است که در پریشانی را باید در بیمارستان گفت: Ejiwunmi که در مادری-نوزادی COVID-19 نیروی کار. اما مادر که تا به حال این ویروس در اوایل بارداری, اما روشن است از COVID-19 زمانی که او ارائه خواهد شد و دارای یک حاملگی کم خطر با خیال راحت می توانید انتخاب کردن برای تولد — اگر این چیزی است که او بخواهد, او گفت:.

این دستورالعمل همچنین آن را روشن ماماها که برای مراقبت از بیماران در خانه و در جامعه نیاز به PPE مناسب چیزی است که ماماها شده اند دفاع اما اتفاق افتاده است به طور مداوم در سراسر استان با برخی از ماماها نیاز به استفاده از ماسک های خانگی و لباسهای او گفت:.

"امید ما این است که این سند نشان می دهد PPE باید برای همه در دسترس در هر محیط" Ejiwunmi گفت. "خواهد شد که انتظار می رود."

مادری-نوزادی COVID-19 نیروی کار ساخته شده است تا از بیش از یک دوجین از کارشناسان از جمله ماماها, بیماری های عفونی پزشکان و پزشکان خانواده و شامل دیدگاه های روستایی, جامعه علمی و بیمارستان ها و شیوه های مامایی.

دستورالعمل های ساخته شده از 13 تا توصیه های و شامل در میان دیگران:

  • مادرانی که COVID مثبت, علائم این ویروس شده اند و یا در تماس نزدیک با یک COVID مثبت فرد را می پوشند فولاد ماسک در طول تمام مراحل کار است.
  • نوزادان متولد می شوند به COVID مثبت مادران باید آزمایش این ویروس در عرض 24 ساعت اول پس از زایمان, حتی اگر آنها علائم.
  • مادرانی که COVID مثبت با خیال راحت می توانید انجام دهید پوست به پوست مادر با نوزاد و شیر نوزاد خود را با استفاده از اقدامات احتیاطی مناسب که شامل پوشیدن فولاد ماسک و شستن سینه, قفسه سینه و دست ها را قبل از تغذیه با شیر مادر و یا پمپاژ شیر شیر است.

نوزادان متولد شده به COVID مثبت مادران در حال پیگیری توسط متولد انتاریو یا بهتر نتایج رجیستری و شبکه. تا کنون بین 10 و 20 COVID مثبت مادران باید تحویل نوزادان در این استان گفت: واکر, شبکه علمی و مدیر.

تولد و نوزاد توصیه های به روز خواهد شد و تصفیه شده به عنوان داده جمع آوری شده است در انتاریو کانادا و بین المللی ثبت واکر گفت.

"برای یک فرد مهم ترین چیز این است که آگاه باشید که آن را (زایمان) در حال رفتن به یک تجربه متفاوت از آنها انتظار زمانی که آنها برای اولین بار باردار شدم قبل از همه گیر."

Megan Ogilvie


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب