داروخانه آنلاین دیدم 'وحشت محور' رونق در تبلیغ مواد مخدر با مغلوب ساختن پیشی جستن

بزرگنمایی این تصویر داروخانه آنلاین HealthWarehouse گفت که از 500,000 قرص درخواست در ماه مارس آن را

توسط MINERALNEWS در 26 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

داروخانه آنلاین HealthWarehouse گفت که از 500,000 قرص درخواست در ماه مارس آن را تنها توزیع حدود 100000 پس از غربالگری. جان Locher/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Locher/AP

در اواسط ماه مارس زمانی که اثبات نشده ایده دادن coronavirus بیماران داروهای ضد مالاریا ظهور در رسانه های اجتماعی و در فاکس نیوز آنلاین داروخانه HealthWarehouse گفت: سفارشات برای هیدروکسی کلروکین شروع به سنبله.

آن را هولناک با درخواست برای مواد مخدر زمانی که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن این باورند بعد از آن ماه است که در ترکیب با یکی دیگر از دارو هیدروکسی کلروکین می تواند "یکی از بزرگترین تعویض بازی در تاریخ پزشکی است." رئیس جمهور پس از آن بارها و بارها دفاع و پشتیبانی مواد مخدر است.

غذا و دارو است و پس از قرار دادن یک هشدار علیه استفاده از آن برای COVID-19. هیدروکسی کلروکین و مرتبط با داروی کلروکين جدی می شود و ریتم غیر طبیعی قلب است که می تواند تهدید کننده زندگی.

یک پانل از کارشناسان برگزار شده توسط موسسه ملی بهداشت همچنین توصیه می شود در ماه آوریل برابر با استفاده از هیدروکسی کلروکین در ترکیب با آنتی بیوتیک آزیترومایسین به عنوان یک درمان برای COVID-19 به دلیل پتانسیل سمیت. این پنل همچنین گفت: به عنوان خوبی است که وجود دارد نه به اندازه کافی شواهد برای حمایت از استفاده از هیدروکسی کلروکین یا کلروکين به تنهایی.

اما در ماه مارس زمانی که شور و شوق برای تایید نشده درمان رو به افزایش بود به فلورانس, Ky.-بر اساس کسب و کار می گوید که ماهانه تقاضا برای هیدروکسی کلروکین رفت از حدود 10000 قرص برای 500,000.

HealthWarehouse سایت یکی از اولین نتایج به نظر می رسد در یک جستجوی "خرید هیدروکسی کلروکین." از آن پایین رفت و در مدت کوتاهی پس از مغلوب ساختن پیشی جستن اول ذکر دارو, شرکت مدیریت کسب و کار راس Goetz می گوید NPR.

"به طور معمول تجویز کنندگان آموزش در مورد چگونه به تجزیه و تحلیل زمانی که شما باید و هنگامی که شما نباید استفاده از دارو برای درمان یک مسئله" گوتز که برای اولین بار صحبت با Cincinnati Enquirer گفت. "بسیار کمی از این منطق استفاده شده در این فرایند است. ... ما تو را دیدم واقعا وحشت-محور رفتار است."

او تخمین زده است که در اوج تقاضای آنها دریافت حدود 300 پست های صوتی هر هفته درخواست برای خرید مواد مخدر.

دو ماه بعد HealthWarehouse است دیدن سفارشات برای هیدروکسی کلروکین پایین آهسته است.

در حال حاضر تقاضا برای مواد مخدر است که معمولا استفاده می شود برای کمک به درمان لوپوس دیگر اختلالات خود ایمنی و آرتریت روماتوئید است که تنها 50 درصد بالاتر از آن را قبل از بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به Goetz. افت تقاضا در می آید به دلیل افزایش نگرانی در مورد پزشکان تجویز دارو اثبات نشده به کروناویروس مبتلا ،

از 500,000 قرص درخواست شده در مارس Goetz گفت HealthWarehouse تنها توزیع حدود 100000 پس از دقت غربالگری درخواست.

"ما بیشتر استدلال از مکالمه" گوتز گفت: "روحیه ما بسیاری شد که داروسازان قرار نیست برای گفتن پزشکان چه باید بکنید."

گوتز گفت: آنها حتی دریافت یک سفارش برای 10,000 قرص از مواد مخدر است.

پزشکان که تا به حال شده است از عمل بسیار که یک دهه را در نسخه و دستورات او گفت:. Podiatrists دندانپزشکان و حتی دامپزشکان در تلاش بودند برای خرید تبلت.

"مورد علاقه من بود این دامپزشک که با نام برای خود ماهی قرمز" گوتز گفت. "او ادعا کرد که آن را به حال آرتریت روماتوئید."

از بسیاری از سفارشات که تکذیب شدند برخی از ابلاغ با HealthWarehouse روشن است که آنها تا به حال شده است مبتلا به یک بیماری هیدروکسی کلروکین تایید شده است به درمان است. اما Goetz گفت که تنها کسری از افرادی که محروم بودند نسخه در پاسخ به روشن کردن که چرا آنها می خواستند مواد مخدر است.

این ماه, کالج آمریکایی پزشکان است که حرفه ای گروه پزشکی داخلی و پزشکان نیز توصیه پزشکان به استفاده از هیدروکسی کلروکین یا کلروکين توسط خود و یا در ترکیب با آزیترومایسین برای درمان و یا جلوگیری از COVID-19 به دلیل "شناخته شده مضرات" و فقدان شواهد برای منافع. گوتز اضافه شده است که با مواد مخدر در حال سقوط از حمایت برخی از تجویز نمی خواهید هر کسی که به می دانم که آنها در تلاش برای به دست آوردن هیدروکسی کلروکین.

"وجود دارد حتی تجویز کنندگان که پرسید:" خوب اگر شما نمی خواهید به پر کردن آن می تواند به شما لطفا حذف هر رکورد که من تا کنون رسیده به شما'" گوتز گفت. "که واقعا چگونه سوابق پزشکی کار می کنند."

بحث بر سر این دارو در حال آمدن است به سر و پنج شنبه به عنوان ریک روشن و شهادت در کاپیتول هیل. روشن مدیر سابق عمده فدرال واکسن آژانس به نام پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار گفت که او reassigned تا حدودی به دلیل شک و تردید خود را بیش از استفاده از این دارو برای درمان coronavirus بیماران.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب