یک هفته پس از جورج فلوید مرگ ادامه اعتراضات در سراسر کشور

بزرگنمایی این تصویر معترضان دروغ بر روی زمین را با دست خود پشت سر خود را در شهر نیویورک در میدان تای

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

معترضان دروغ بر روی زمین را با دست خود پشت سر خود را در شهر نیویورک در میدان تایمز دوشنبه شب. Timothy A. کلاری/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Timothy A. کلاری/خبرگزاری گتی ایماژ

یک هفته پس از مرگ جورج فلوید در بازداشت, مینیاپولیس, Minn. پلیس تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند ادامه داد: در سراسر ایالات متحده است. بسیاری از شهرستانها تحمیل حکومت و رئیس جمهور تهمت دوباره هشدار داد او را به منظور فعال وظیفه نیروهای نظامی برای برقراری نظم اگر دولت و دولت های محلی خود را در قضاوت به انجام این کار نشد.

در اینجا جزئیات برخی از اعتراضات در سراسر کشور است.

St. Louis, Mo.

چهار افسر پلیس به ضرب گلوله کشته شدند و زخمی ها در طول یک شب دیگر از ناآرامی در سنت لوئیس با توجه به شهرستان رئیس پلیس جان هیدن.

در یک عاطفی اخبار کنفرانس هیدن گفت: افسران صدمه دیده در حادثه مرکز شهر پس از یک روز از تظاهرات مسالمت آمیز به خود جلب کرد که هزاران نفر به خیابانهای شهر.

یک زن و شوهر از صد نفر "با قصد اعتراض و یا انجام هر چیزی سازنده" باقی ماند و در اواخر شب به, او گفت:, غارت, خرابکاری و پرتاب اشیاء در افسران پلیس. درست پس از نیمه شب آتشباری یک خط از افسران قابل توجه دو پا و یک پا و دیگر در بازوی او گفت:.

هایدن گفت: هیچ یک از این صدمات شد زندگی را تهدید.

هیدن به نام جورج فلوید مرگ غم انگیز اما گفت: آنچه اتفاق می افتد در سنت لوئیس "ضرب وشتم."

"آنها در حال پرتاب آتش بازی بر روی ماموران آتش بازی, شدند, انفجار در, افسران," او گفت:. "آنها تا به حال افسران بود که گاز را روی آنها ریخت. و شما سعی می کنید به کشف کردن آنچه در جریان است. چگونه می تواند این باشد؟"

Omaha, Neb.

معترضان با تجمع در مرکز شهر اوماها دوشنبه برای سومین شب متوالی بعد از Douglas County وکیل دونالد Kleine حکم داد که یک بار صاحب که به ضرب گلوله کشته و یک 22 ساله سیاه اوماها (روباز انتخابی) تجمع اعتراضی در روز شنبه در دفاع از خود عمل.

معترضان انجام شده علائم با شعارهایی مانند "Hands up – عکسبرداری نیست" و شعار "Black lives matter" با توجه به مگان Feeney یک روزنامه نگار مستقل گزارش NPR عضو ایستگاه خالص در اوماها (روباز انتخابی).

"بسیاری از رهبران سیاه و سفید شد و گفت:" آیا رفتن به مرکز شهر امشب ما نیاز به تجدید نظر در رویکرد ما فکر می کنم در مورد چگونه ما می توانیم سازماندهی مجدد و می خواهید برای جلوگیری از هر گونه بی فایده خشونت و درد و بالقوه مرگ' " Feeney گفت.

پس از شروع یک 8 بعد از ظهر حکومت نظامی اعتراض منقبض شده بود بطور قابل توجهی با توجه به Feeney و وسایل نقلیه نظامی مسدود خیابان های مجاور به تظاهرات.

"پلیس شروع به پیشرفت و مردم شروع به در حال اجرا است. آنها زد یک کوچه مسدود و برخی در میان جمعیت شروع به پرتاب بطری آب و دیگر اشیاء در حالی که دیگران فریاد زد: برای جلوگیری از" Feeney گفت. "افسران شروع به بسته شدن در از هر چهار جهت و هیچ کس نمی تواند ترک کند."

اوماها (روباز انتخابی) اداره پلیس گزارش دو سلاح گرم بازداشت و همچنین به عنوان یک تعداد نامشخص از دستگیری برای نقض مقررات.

نیویورک

شهر نیویورک تحمیل 11 p. m. به 5 صبح مقررات منع رفت و آمد دوشنبه. شهردار بیل د Blasio اعلام حکومت نظامی آغاز خواهد شد روز سه شنبه در 8 p. m.

تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز هر چند برخی از غارت گزارش شده در چند لوکس خرده فروشان از جمله میسی گل سرسبد فروشگاه در منهتن.

در بوفالو, یک افسر پلیس شهر نیویورک دولت سرباز زده بودند توسط یک SUV طی کردند. ماموران اجرای قانون بودند و نه به طور جدی زخمی شدند. معلوم بود که آیا راننده عمدا زده کردند.

لس آنجلس

در لس آنجلس که در آن برخی از 700 نفر دستگیر شده بودند روز یکشنبه با وجود حضور سنگین پلیس در هالیوود و ون Nuys میان چندین تظاهرات عمدتا مسالمت آمیز.

اما غارت و خرابکاری در برخی از مناطق همراه Van Nuys بلوار درخواست پاسخ از افسران اخراج کیف های باقلا. مقامات همچنین در پاسخ به یک آتش سوزی در یک مرکز نوار با توجه به لس آنجلس تایمز.

اوکلند کالیفرنیا.

پلیس در اوکلند گفت: 40 نفر دستگیر شدند برای نقض 8 بعد از ظهر حکومت نظامی.

حدود 15000 نفر در راهپیمایی مسالمت آمیز در امتداد بزرگراه بین ایالتی 680 در ولنوت کریک با توجه به شرق خلیج تایمز مواجه شد اما توسط پلیس ضد شورش که به آنها دستور داد برای متفرق کردن قبل از تعقیب آنها را با سگ شلیک گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی ، پلیس گفت: برخی از معترضان حال تخریب وسایل نقلیه با توجه به NPR عضو ایستگاه KQED.

بخش آملدا توییتی اواخر روز شنبه که "بیش از 100" مردم دستگیر شدند. "وقت آن است که برای رفتن به خانه" دفتر گفت.

بیش از یک دوجین منطقه خلیج سان فرانسیسکو حوزه های قضایی را اعمال شب حکومت در پی اعتراضات را برانگیخت توسط Floyd مرگ است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب