هنگامی که 400 دلار یک شب یک غرب L. A. هتل مسکن افراد بی خانمان در حال فرار coronavirus

آنها trickled در توسط تاکسی chauffeured توسط ون در دوچرخه و پای پیاده. مانند مهمانان در زمان و نه تحت سلطه cor

توسط MINERALNEWS در 19 فروردین 1399

آنها trickled در توسط تاکسی chauffeured توسط ون در دوچرخه و پای پیاده. مانند مهمانان در زمان و نه تحت سلطه coronavirus همه گیر آنها بررسی می شود کیسه های خود را ثبت نام و دریافت کلید اتاق خود را.

اما نبود معمول well-heeled جمعیت که وارد شدند بعد از ظهر دوشنبه در این غرب لس آنجلس هتل که در آن اتاق به طور معمول برای $389 یک شب. مهمانان بودند که از نزدیک پناهگاه و خیابان encampments.

هتل در حومه شهر قرن شروع به مصرف در افراد بی خانمان در روز جمعه. ظهر جمعه آن 130 اتاق شد و بیش از نیمی کامل و مهمانان نگه داشته به آینده فرستاده می شود و گاهی اوقات تحویل — توسط کارگران امدادرسانی شده اند که ترکیب خود را caseloads برای پیدا کردن کسانی که بیشتر در معرض COVID-19 و آنها را به ارائه مسکن.

بار است خودداری هتل به نام دلسرد افرادی که در لیست اشاره مهمان از نمایش. این اولین بار است که چه خواهد شد ده ها تن از هتل ها افتتاح لس آنجلس بی خانمان سازمان خدمات به سالمندان و پزشکی شکننده مردم در خیابان ها و خارج از پناهگاه به سر می برند.

تبلیغات

سارا Dusseault, معاون LAHSA حاکم کمیسیون گفت که امیدوار است به امن 15,000 اتاق های هتل شده اند که idled توسط stay-at-home سفارشات که باید تعطیل بسیاری از دولت است.

این یک بی پروا هدف" او اذعان کرد. "ما در حال کار سخت به آن را به یک واقعیت است."

عامل موافقت نامه در محل با 11 هتل ها در حال حاضر و بیشتر در آثار Dusseault گفت. حدود 1700 در اتاق انتظار می رود تا پایان هفته آینده.

A man pushes a baggage cart through a hotel lobby

عمر با هوش که به طور معمول این نسخهها کار به عنوان L. A. مسکن بازرس هل یک سبد از ساکنان کیف به Westside هتل شده است که تبدیل به مسکن برای بی خانمان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

(Myung J. Chun / لس آنجلس تایمز)

تبلیغات

علاوه بر این هتل در غرب لس آنجلس یک کنگا پارک متل تبدیل شد به یک سرپناه موقت در چند روز گذشته.

هتل برنامه بلند پروازانه است از تلاش های فراوان توسط L. A. شهر و مسئولان شهرستان برای جلوگیری از بالقوه ویرانگر گسترش این رمان coronavirus در میان افراد بی خانمان. شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti شده است تبدیل شهر مراکز تفریحی به پناهگاه است. شانزده در حال حاضر باز با ظرفیت حدود 1100.

این شهرستان در دفتر مدیریت اضطراری نیز امن حدود 900 اتاق در هتل ها و تریلر برای بیماران به استفاده از برای قرنطینه یا انزوا در صورتی که تست مثبت برای این ویروس شده اند و یا در معرض.

در ضمن لس آنجلس را بی خانمان ابتکار و لس آنجلس بی خانمان خدمات اقتدار در حال کار با هم به ارائه امن مسکن با فردی هتل و متل, اتاق نظارت پزشکی و وعده های غذایی برای کسانی که COVID-19 علائم اما آسیب پذیر هستند به آن است.

این یک تعهد پیچیده. مذاکرات در حال انجام به نمایندگی از لس آنجلس توسط دولت کارشناسان املاک و مستغلات. این شهرستان را بی خانمان ابتکار اجرای قرارداد و LAHSA راه اندازی هتل. در مورد هتل در غرب L. A. LAHSA و پیمانکار اصلی این سنت جوزف مرکز در ونیز گرفته اند و مدیریت آن بیش از حد.

روز دوشنبه چمدان جستجوگر عمر با هوش قرار داده شده در هر قطعه از توشه در زنان چادر است که می تواند گرم تا 120 درجه برای کشتن ساس. خود را به طور منظم کار این است که یک مسکن بازرس برای شهر لس آنجلس است.

Two men wearing medical face masks look into a suitcase

ماموران امنیتی نیک Karwani چپ و Abdul نصیر بررسی کیسه از ساکنان غرب L. A. هتل شده است که تبدیل به مسکن برای بی خانمان در طول coronavirus بیماری همه گیر.

(Myung J. Chun / لس آنجلس تایمز)

در یک شمارنده در گاراژ برچسب #1 ثبت نام و قرارداد کارگر Patty Pineda در زمان هر مهمان متوسط و انجام یک پایه سلامت غربالگری.

تبلیغات

در یک جدول مشخص شده #2 ماموران امنیتی جستجو همه کیسه های.

مدیران مورد پوشیدن رنگ سبز پیراهن سنت جوزف مرکز و سپس طلیعه بی خانمان-مردم-تبدیل-هتل-مهمان به لابی برای یک گرایش.

فوری تعهد به آنها ارائه یک خانه برای 90 روز گفت: Ahman چپمن " برای بی خانمان باشند. امید است که آنها قادر خواهد بود به ترک به یک خانه دائمی نیست و بازگشت به خیابان.

"وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ما در حال یادگیری است که جدید هستند" چپمن گفت. "همه مجبور به وفق دهند."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب