در خیابان های خالی توسط coronavirus L. A. مقامات سرکوب سرعت
با میلیون ها نفر از جنوب کالیفرنیا hunkering پایین در ترافیک شده است خوش نور — نادر مثبت در زمان بیماری و مرگ بیکاری و انزوا.
اما در عصر coronavirus مردم هنوز هم سرمایه گذاری به سوپر مارکت و یا برای کمک به بستگان سالمند. و برخی از در حال تسلیم شدن به وسوسه باز جاده ها.
سرعت تا حد 30 درصد در برخی از لس آنجلس خیابان با توجه به تجزیه و تحلیل مقدماتی توسط این شهرستان در بخش حمل و نقل است که اندازه گیری ترافیک در زیر مجموعه ای از مکان های.
پس از اقامت در خانه سفارش از شهرستان و دولت در زمان اثر در اواسط ماه مارس رانندگان به طور کلی قرار بود حدود 12 درصد سریعتر در روزهای هفته و 6 ٪ سریعتر در تعطیلات آخر هفته, تجزیه و تحلیل یافت.
تبلیغات
افزایش سرعت در طرز مرموزی خیابان های خالی است که "نگران" گفت: پلیس لس آنجلس رئیس میشل مور که در حال همکاری با شهر مقامات حمل و نقل در راه حل از جمله تنظیم سیگنال های ترافیک و استقرار ماموران پلیس در مشکل امتداد.
پدال به فلز رانندگی می آید در همان زمان که به هم بزنید-crazy ساکنان در حال پیاده روی و دوچرخه سواری بیشتر اوقات متقاطع خیابان چندین بار برای جلوگیری از گذراندن نزدیک به یک دیگر.
مور ذکر اخیر با سرعت بالا تصادف در خیابان کوهستانی است که دو زندگی می کند.
"آنچه من می خواهم درخواست و التماس بر این است که آنها آهسته است که آنها با احترام به قوانین از جاده است که آنها تشخیص دهند که ترافیک عابر پیاده افزایش یافته است که وجود دارد بسیاری از واکر و دوچرخه سواران است که امروز وجود دارد" مور گفت: در پلیس جلسه کمیسیون انجام شده از راه دور در هفته گذشته.
تبلیغات
به سرعت مشکل تر است, حمل و نقل, مقامات ترک اکثریت این شهر 5,000 چراغ های ترافیک در شب تنظیمات.
در طول روز چراغ سبز به طور معمول همزمان پس رانندگان می توانند از طریق یک سری از تقاطع بدون توقف در یک به اصطلاح موج سبز.
اما زمانی که خیابان ها خالی هستند که همزمانی ایجاد شرایط مناسب برای بالا بردن سرعت, به ویژه هنگامی که رانندگان مسابقه را از طریق چراغ زرد گفت: Seleta رینولدز وزارت حمل و نقل مدیر کل.
در شب تنظیمات هر چرخه نور به صورت جداگانه از طریق زرد و سبز.
اگر شما را مدیریت برای به دست آوردن جلوتر از موج سبز, شما می توانید واقعا سریع همراه هر راهرو" رینولدز گفت.
برای کمک به عبور و مرور شهر خودکار بیش از 400 راه رفتن سیگنال در وستلیک, چینی, مرکز شهر, هالیوود, و Koreatown تا مردم را به خطر سرایت با فشار دادن دکمه. تغییرات مشابه در نظر گرفته شده برای دیگر محلات با بسیاری از عابران از جمله کسانی که با پزشکی ساختمان.
سرعت نیز در کالیفرنیا, بزرگراه, به خصوص کسانی که امتداد معمولا حمایت کردن با مسافران.
در بدنام مسدود 405 آزادراه در نزدیکی مرکز گتی میانگین سرعت شد تا نزدیک به 7 مایل در ساعت از اقامت در خانه, سفارشات, با توجه به مطالعه انجام شده توسط فریزر شیلینگ و دیوید Waetjen از UC Davis.
تبلیغات
اما اوج سرعت تعریف شده به عنوان صدک 95 تمام رانندگان تنها افزایش 3 مایل در ساعت.
در بین 5 نزدیک به 14 آزادراه تبادل میانگین سرعت شد تا با بیش از 9 مایل در ساعت در حالی که اوج سرعت بدون تغییر بودند.
این مطالعه همچنین مستند عظیم کاهش حجم ترافیک در بزرگراه کالیفرنیا و 50 درصد کاهش در برخورد.
رانندگان در حال حاضر قادر به رفتن در یک سرعت معمولی به جای یک راش-ساعت خزیدن و در بیشتر قسمت ها نیست ratcheting تا به سرعت های افراطی گفت شیلینگ مدیر شرکت UC Davis' جاده, محیط زیست, مرکز که به روز رسانی مطالعه این هفته شامل اطلاعات با سرعت.
"جاده ها باز نمی شوند پیشرو به مردم رفتن 90 [mph] به جای آن از 65 به 70," او گفت:.
با این حال تعداد کمی از مردم با استفاده از وسعت گسترده ای به رانندگی خطرناکی سریع. گشت بزرگراه شده است و نوشتن مطلب تقدیر نامه برای سرعت بیش از 100 مایل در ساعت و حتی با بسیاری از اتومبیل کمتر در بزرگراه ها و افت کلی داد.
بین ماه های مارس 19 مارس 29, CHP افسران نوشت: 543 بلیط برای چنین سرعت های افراطی در مقایسه با 418 سال گذشته است.
در San Fernando Valley, سروان. اندی Neiman از پلیس لس آنجلس ترافیک گروه گفت: ماموران پلیس در مواجهه با رانندگان در یک عجله به خطر می اندازد که زندگی می کند در زمانی که اورژانس پزشکی منابع کشیده نازک با شیوع کروناویروس.
در میان همه فشار توسط پلیس لس آنجلس برای قرار دادن بیشتر افسران گشت Neiman گفت: ترافیک مشروط باقی مانده است تقریبا در قدرت کامل است.
تبلیغات
"بسیاری از مردم خارج وجود دارد وجود دارد فکر می کنم یک مجوز به درایو سریع تر به دلیل coronavirus وضعیت" Neiman گفت. "زندگی در حال تهدید این رانندگان است. در حالی که ما همه نگران ویروس, آنها در حال رفتن برای کشتن کسی."
با اتومبیل کمتر در جاده, تعدادی از برخورد به پایین بود در L. A., از 2,195 فتح کرد گرفته شد در دو هفته اول ماه مارس به 896 در دو هفته بعد از اقامت در خانه سفارشات با توجه به لس آنجلس.
درصد از تصادفات طبقه بندی شده به عنوان "شدید" افزایش کمی و به 3% از 2% هر چند مطلق تعداد پایین بود با 29 شدید برخورد در مقایسه با 54 سال پیش.
حتی با این کاهش حقوق خود و مضطرب به سرکوب سرعت که عامل اصلی در 17 درصد از برخورد شدید پس از 15 مارس.
روزانه coronavirus اخبار جلسه هفته گذشته شهردار اریک Garcetti خواست Angelenos به کم کردن سرعت.
"فقط به این دلیل وجود ندارد ترافیک که نه بهانه ای برای شکستن محدودیت سرعت," او گفت:.
tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im