مقامات بررسی های متعدد COVID-19 مرگ و میر در ماساچوست سربازان خانه

بزرگنمایی این تصویر پرچم ها و تاج های گل اهدا افتخار جانبازان در مارس 28, بر این اساس از سربازان در

توسط MINERALNEWS در 17 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

پرچم ها و تاج های گل اهدا افتخار جانبازان در مارس 28, بر این اساس از سربازان در Holyoke, Mass., که در آن تعدادی از مردم کشته شدند با توجه به کوروناویروس. در حالی که مرگ و میر در کشور-اجرای هولیوک سربازان خانه همچنان به صعود مقامات فدرال در حال بررسی این که آیا ساکنان محروم بودند مراقبت های پزشکی مناسب در حالی که دولت بالا دادستان است تصمیم گیری را به اقدام قانونی. Rodrique Ngowi/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Rodrique Ngowi/AP

یکی از مرگبارترین شیوع کروناویروس شده در هولیوک سربازان, صفحه اصلی, دولت اجرا پرستاری برای جانبازان در غرب ماساچوست. حداقل 71 جانبازان فوت کرده اند از این ویروس در حالی که یکی دیگر از 80 جانبازان و 81 کارکنان باید آزمایش مثبت است.

کارکنان از سربازان خانه می گویند مشکل آغاز شد و در اواسط ماه مارس هنگامی که یک مرد در یکی از حافظه مراقبت از طبقه آغاز شد برگزاری نمایشگاه نشانه های این ویروس است. کارکنان می گویند که آنها خواسته در مورد کنترل عفونت نظر دارد اما این مدیریت نکردن تجهیزات حفاظت شخصی و کمی تلاش برای منزوی کردن مرد از ساکنان دیگر.

به عنوان ویروس همچنان به گسترش از طریق ساخت و ساز بیشتر ساکنان و کارکنان بیمار. کارکنان می گویند تا پایان ماه مارس به سربازان' خانه خیلی کوتاه کارکنان که مدیریت تصمیم به ترکیب دو طبقه از حافظه مراقبت از ساکنان به طوری که کارگران کمتر مورد نیاز هر شیفت.

در روز در محل سردخانه بود که در ظرفیت و کیسه های بدن شروع تا ستون در یک یخچال کامیون پارک شده در خارج از ساختمان.

میزان واقعی شیوع شکست را به آگاهی عمومی در مارس 30; تا آن نقطه سربازان خانه به حال تنها اعلام یک مورد مثبت از ویروس.

ماساچوست رژیم صهیونیستی. چارلی بیکر به نام گارد ملی و قرار دادن سربازان به خانه سرپرست بازنشسته دریایی به نام بنت والش در پرداخت مرخصی اداری.

والش نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر اما گفت: در ماه گذشته که او خواسته مقامات دولتی برای کمک کردم و هیچ پاسخ. آژانس دولتی است که نظارت سربازان به خانه نمی گویند که آن را یاد گرفته در مورد مشکل.

پرسش های بسیاری باقی می ماند در مورد آنچه دقیقا اتفاق افتاده — و اینکه آیا مدیریت در سرباز خانه botched پاسخ و سپس سعی در پوشش آن و شیوع بیماری در حال حاضر این موضوع از چهار جداگانه ایالتی و فدرال تحقیقات.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب