مقامات: چینی سفیر اسرائیل مرده در خانه

اورشلیم - چینی سفیر اسرائیل مرده پیدا شد در خانه اش در شمال تل آویو روز یکشنبه اسرائیل وزارت امور خارجه گفت:.س

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

اورشلیم - چینی سفیر اسرائیل مرده پیدا شد در خانه اش در شمال تل آویو روز یکشنبه اسرائیل وزارت امور خارجه گفت:.

سخنگوی پلیس اسراییل میکی روزنفلد گفت: سفیر مرگ شد از علل طبیعی.

Du وی, 58 منصوب شد ایران در ماه فوریه در میان coronavirus بیماری همه گیر. او قبلا به عنوان چین را از سوریه به اوکراین است. او مرده پیدا شد در سفیر رسمی اقامت در Herzliya.

او جان سالم به در با همسر و پسرش هر دو از آنها نه در اسرائیل.

اسرائیل برخوردار روابط خوب با چین است. تجارت دو جانبه رشد کرده است در سال های اخیر به عنوان آمریکایی نگرانی خود را از سرمایه گذاری چین و نگرانی بیش جاسوسی بر روی یکی از متحدان کلیدی منطقه.

سفیر مرگ آمد فقط دو روز پس از محکوم دیدگاه توسط بازدید وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo که محکوم چینی و سرمایه گذاری در اسرائیل و متهم چین پنهان کردن اطلاعات در مورد شیوع کروناویروس.

Pompeo گفت عبری-زبان روزانه Israel Hayom که آمریکا و اسرائیل را یک فرصت برای "ساخت بر روابط ما به جای جامعه چینی, حزب, از این فرصت برای تضعیف آن است."

سفارت چینی منتشر شده op-ed در اورشلیم پست در روز پنج شنبه rebuffing Pompeo ادعا می کند که چین مسئول شیوع و آمریکا نگرانی ها در مورد سرمایه گذاری چین در اسرائیل است.

"ما اطمینان داریم که دوستان یهودی هستند که نه تنها قادر به شکست coronavirus بلکه سیاسی 'ویروس' را انتخاب کنید و این دوره از عمل است که بهترین خدمت آن منافع" سفارت گفت.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن