مقامات: ماشین وام دهنده به پرداخت $550M در چند دولت حل و فصل

ساکرامنتو, کالیفرنیا. - سی و چهار به طور کلی وکیل دلار اعلام 550 میلیون دلار حل و فصل سهشنبه با وام خودرو تامی

توسط MINERALNEWS در 30 اردیبهشت 1399

ساکرامنتو, کالیفرنیا. - سی و چهار به طور کلی وکیل دلار اعلام 550 میلیون دلار حل و فصل سهشنبه با وام خودرو تامین مالی شرکت سانتاندر بیش اتهامات را آگاهانه و هدفمند مصرف کنندگان بودند که به احتمال زیاد به طور پیش فرض بر روی وام خود را.

مصرف کنندگان که قصور در وام های خود را از این شرکت که از سال گذشته خواهد بود و مجاز به نگه داشتن ماشین خود را اگر از آن شده است محرومان و آنها واجد شرایط برای چشم پوشی برای تعادل بدون مزد, با توجه به حل و فصل.

در کالیفرنیا سانتاندر خواهد پرداخت 99 دلار میلیون نفر به هزاران نفر از مصرف کنندگان است که باید خود را بالا هزینه وام خودرو دادستان کل خاویر بکررا گفت. بکررا ادعا سانتاندر نقض قانون دولت برای توزیع وام که بیش از 70 درصد احتمال زیاد به طور پیش فرض.

"سانتاندر سود تصویب بالا-هزینه وام به محروم خودرو خریداران بودند که از آغاز محکوم," بکررا در بیانیه ای گفت. "این راه حل باید یک هشدار به صنعت است که ما متعهد به محافظت از مصرف کنندگان از سوء استفاده از شیوه های کسب و کار."

سانتاندر مصرف کننده ایالات متحده آمریکا, Inc. بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر ساخته شده از طریق وب سایت خود را.

به عنوان بخشی از توافق سانتاندر است که نیاز به بررسی توانایی فرد برای پرداخت وام قبل از صدور یک. آن را نیز با میله های این شرکت از گسترش وام هنگامی که یک مصرف کننده خواهد بود بعید است که پول در سمت چپ پس از پرداخت های ماهانه برای اتومبیل ها و خانه ها و بدهی های دیگر.

ایلینوی دادستان کل Kwame رائول باز چند بررسی دولت در سال 2015 است. یک بیانیه مشترک مدعی این شرکت با هدف مصرف کنندگان آن می دانستم که به احتمال زیاد به طور پیش فرض بر روی آن گران وام بر اساس نمره های اعتباری است. وام دهنده پس از ترک مصرف کنندگان با "بالا پرداخت-به-نسبت درآمد" آن را می گوید.

همچنین بخشی از این ائتلاف بودند مریلند, New Jersey, اورگان, واشنگتن, آریزونا, آرکانزاس, کانکتیکات, Florida Georgia, هاوایی, ایندیانا, آیووا, کانزاس, کنتاکی, لوئیزیانا, مین, میشیگان, مینه سوتا, نبراسکا, New Hampshire, New Mexico, New York, کارولینای شمالی, پنسیلوانیا, Rhode Island, South Carolina, تنسی, یوتا, ویرجینیا و ویرجینیای غربی و وایومینگ و ناحیه کلمبیا.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب