رسمی: لیبی طرابلس نیروهای کلیدی پایه از رقبای

قاهره - نیروهای متفقین با ارتش لیبی در سازمان ملل حمایت دولت گفت: آنها wrested کنترل از یک کلید پایگاه نظامی د

توسط MINERALNEWS در 29 اردیبهشت 1399

قاهره - نیروهای متفقین با ارتش لیبی در سازمان ملل حمایت دولت گفت: آنها wrested کنترل از یک کلید پایگاه نظامی در حومه پایتخت این کشور از رقبای خود در تلاش برای تصرف طرابلس.

توسعه یک شکست سنگین برای غرب مبتنی بر نیروهای تحت فرماندهی خلیفه Hifter است که راه انداختن یک کمپین برای بیش از یک سال را به طرابلس از آرایه ای از شبه نظامیان در غرب آزادانه مرتبط به دولت در پایتخت.

سرهنگ محمد Gnounou سخنگوی طرابلس-نیروهای متفقین گفت: آنها بطوریکه al-Waitya هوایی این شهر در جنوب غربی کویر می رسد. او گفت که آنها اسیر یک Pantsir surface-to-air missile system واقع در پایه.

طرابلس مبتنی بر نخست وزیر دولت توافق ملی Fayez Sarraj عهد "آزادسازی همه شهرها و مناطق" در لیبی است.

"امروز پیروزی است نه پایان جنگ" او در بیانیه ای گفت.

Hifter را خودخوانده لیبی عرب نیروهای مسلح به دنبال تطهیر خود را از دست دادن پایگاه, گفت این بود: "عقبنشینی تاکتیکی" است و بسیاری از نیروهای خود و سلاح در امان بودند.

به طرابلس-نیروهای متفقین در تلاش بوده اند که برای هفته ها به پایگاه پله تا حملات ترکی-عرضه هواپیماهای بدون سرنشین است. در ضمن Hifter نیروهای پایدار تلفات سنگین به تازگی در ماه آوریل در طرابلس-نیروهای متفقین کنترل ضبط از شهر Sabrata و شهر Sorman غرب لیبی سرمایه است.

"این GNA پیشرفت فعال شد گسترده ارتش ترکیه در حمایت از, که LAAF و حامیان آن هنوز به جواب" گفت: Hamish کینر یک تحلیلگر در خطر جهانی مشاوره Verisk Maplecroft.

به طرابلس-نیروهای متفقین به احتمال زیاد تلاش برای home را فشار داده و نفع خود را با هل دادن به جلو به سمت غربی شهر ترهونه که ضروری است لینک در LAAF تامین خطوط به مواضع خود در طرابلس گفت. این طرابلس نیروهای بارها و بارها مورد حمله قرار ترهونه یک دژ محکم برای Hifter در هفته های اخیر.

تشدید در جنگ می آید با وجود افزایش فشار بین المللی بر هر دو طرف برای بازگشت به مذاکره حل و فصل سیاسی و توقف خشونت بیش از نگرانی در مورد گسترش coronavirus. لیبی گزارش کرده است حداقل 65 مورد از این ویروس از جمله سه مرگ و میر. همه گیر می تواند با ارسال یک قبر چالش برای جنگ زده لیبی که یک دهه جنگ ویران کلید زیرساخت ها و ایجاد وخیم پزشکی کمبود.

Hifter فشار در طرابلس عمدتا stalemated اما آشفتگی در این کشور به طور پیوسته بدتر شده به عنوان حامیان خارجی به طور فزاینده مداخله — با وجود وعده به خلاف در بالا مشخصات صلح نشست در برلین در اوایل این سال است.

ترکیه فرستاده است زره پوش هواپیماهای بدون سرنشین دفاع هوایی و اخیرا سوریه شبه نظامیان با لینک کلیک کنید برای گروه های افراطی برای سرپا نگه داشتن بحرانزده طرابلس دولت است. روسیه در همین حال اعزام شده صدها نفر از مزدوران برای افزایش Hifter حمله به. امارات متحده عربی و مصر نیز پشت Hifter.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

سفارت آمریکا در لیبی در روز دوشنبه به نام از همه احزاب و جامعه بین المللی برای حمایت از U. N. رهبری, روند, به نقل از دبیر کل ناتو ینس استولتنبرگ بیانیه آمده است که "هیچ راه حل نظامی برای بحران در لیبی است."

در یک تماس تلفنی با Sarraj در شنبه Stoltenberg ابراز "نگرانی عمیق" بیش اخیر تشدید و تأکید کرد که کنفرانس برلین بود "گذاشته روشن سیاسی راه رو به جلو است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب