NZ مخالفت با انتخاب رهبر جدید پس از شوک استعفای

ولینگتون, نیوزیلند - طولانی-خدمت نماینده مجلس جودیت Collins منجر نیوزیلند مخالفت حزب ملی به انتخابات پارلمانی

توسط MINERALNEWS در 24 تیر 1399

ولینگتون, نیوزیلند - طولانی-خدمت نماینده مجلس جودیت Collins منجر نیوزیلند مخالفت حزب ملی به انتخابات پارلمانی در برابر محبوب دولت در بیش از دو ماه مصرف بیش از تاد مولر که ترک رهبری پنج شنبه با استناد به دلایل بهداشتی.

مولر شوکه قانونگذاران در سمت راست از مرکز حزب زمانی که او با صدور بیانیه ای در اوایل صبح روز سه شنبه گفت او از پله پایین "بلافاصله موثر." 67 ساله سابق اجرایی کسب و کار تا به حال رهبری حزب برای تنها 53 روز سرنگونی قبلی رهبر سیمون پل در رهبری کودتا در میان ملی را راکد رای گیری شماره.

کالینز انتخاب شد به بیش رهبری در یک عجله مرتب جلسه حزب پارلمانی حزبی در ولینگتون در شب سه شنبه. او ملی چهارم رهبر در سه سال و دوم آن زن رهبر.

کالینز برای اولین بار انتخاب به پارلمان در سال 2002 خدمت در دولت تحت نخست وزیران جان کلیدی و لایحه انگلیسی. او برگزار پلیس و تصحیح اوراق بهادار و دیده می شود به نمایندگی از جناح راست از حزب ملی داشتن قبلا ترویج قوی نظم و قانون سیاست.

کالینز در حال حاضر چهره وظیفه تلاش برای تجمع ملی حمایت 67 روز از سپتامبر. 19 انتخابات که در آن سعی خواهد کرد برای سرنگون کردن حزب حاکم حزب کارگر از نخست وزیر محبوب Jacina protocol wine studio. نظرسنجی های اخیر نشان می دهد کار با حمایت کافی برای تشکیل یک دولت اکثریت از نیوزیلند به تصویب رسید یک سیستم نمایندگی تناسبی در سال 1996.

قبلی تمام دولتهای پس از آن زمان شده اند و ائتلاف و کار در حال حاضر حاکم با حمایت از حزب سبز و راست-از-مرکز نیوزیلند برای اولین بار.

مولر خروج ناگهانی مجبور تقلا از نمایندگان مجلس به ولینگتون در طول تعطیلات مجلس.

کالینز قابل درک است که برنده یک رقابت, رهبری, مسابقه, اما جزئیات این رای را منتشر نکرده اند.

مولر گفت: او سلامت خود را ادامه رهبری قابل دفاع است.

"این برای من روشن شده است که من بهترین فرد برای رهبر اپوزیسیون و رهبر جدید حزب ملی نیوزیلند در این زمان بحرانی برای نیوزیلند" مولر گفت. "مهم تر از همیشه است که در نیوزیلند حزب ملی دارای یک رهبر است که راحت در نقش.

"نقش گرفته و تلفات سنگینی بر من شخصا و در خانواده من و این تبدیل به قابل دفاع از دیدگاه سلامت."

حزب ملی شده است درگیر در رسوایی برای هفته گذشته پس از آن آشکار شد تاریخ و مجلس به بیرون درز خصوصی سلامت جزئیات نیوزیلند coronavirus بیماران به اخبار رسانه ها است. اطلاعات ارائه شده توسط یک حزب سابق رئیس جمهور که آن را دریافت محرمانه در ظرفیت خود را به عنوان بازیگری, مدیر اجرایی, Auckland هلیکوپتر نجات سازمان است.

مولر بود پایین-پروفایل عضو حزب زمانی که او انتخاب شد برای رهبری کودتا که سرنگون پل که عدم محبوبیت را با رای دهندگان را آغاز کرده بود به نگرانی قانونگذاران حزب به انتخابات نزدیک شد.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ملی تلاش کرده است به دندانه محبوبیت کاریزماتیک نخست وزیر protocol wine studio که دولت بالا تصویب اعتبار برای دست زدن به آن از coronavirus بیماری همه گیر. نیوزیلند رفته 73 روز بدون یک مورد از جامعه انتقال و رنج می برد تنها 22 مرگ و میر.

زندگی بازگشته است تا حد زیادی به حالت عادی در مدارس, کافه ها و رستوران ها همه باز و با بسته بندی استادیوم در رویدادهای ورزشی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن