نیویورک تعداد: 6,300 ویروس بیماران فرستاده شدند و به خانه های سالمندان

نیویورک بیمارستان منتشر شد بیش از 6,300 دوره نقاهت coronavirus بیماران به خانه های سالمندان در اوج این بیماری

توسط MINERALNEWS در 17 تیر 1399

نیویورک بیمارستان منتشر شد بیش از 6,300 دوره نقاهت coronavirus بیماران به خانه های سالمندان در اوج این بیماری همه گیر در زیر یک بحث برانگیز در حال حاضر اوراق سیاست مقامات وزارت امور خارجه روز دوشنبه گفت: اما آنها استدلال آن بود و نه به سرزنش برای یک ملت بالاترین خانه سالمندان مرگ عوارض.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو دولت را که گرفته است انتقاد شدید بیش از سیاست به جای مخالفت این ویروس شایع گسترش از طریق دولت خانه های پرستاری رو بود با بیش از 20 ، 000 آلوده صفحه اصلی کارکنان بسیاری از آنها نگه داشته و رفتن به محل کار غافل بودند ویروس.

"حقایق مهم است. و کسانی که حقایق" دولت کمیسیون بهداشت و درمان دکتر هوارد Zucker گفت: در یک کنفرانس خبری.

نیویورک گزارش آمد بیش از یک ماه پس از آسوشیتد پرس آن را شمارش پیدا کردن که بیمارستان ها در سراسر کشور منتشر شد بیش از 4500 دوره نقاهت coronavirus بیماران به خانه های سالمندان تحت مارس 25 وزارت بهداشت بخشنامه که مورد نیاز خانه های پرستاری را بازیابی coronavirus بیماران.

بخشنامه در نظر گرفته شده برای کمک به آزاد کردن تخت بیمارستان برای بیماران بدحال به عنوان موارد رسید. اما چندین بستگان بیمار طرفداران و مدیران پرستاری صحبت کرد که به AP در زمان سرزنش سیاست برای کمک به گسترش این ویروس در میان دولت شکننده ترین ساکنان. تا به امروز بیش از 6400 مرگ و میر مرتبط شده اند به کروناویروس در نیویورک خانه سالمندان و مراقبت طولانی مدت-امکانات.

کومو یک دموکرات معکوس بخشنامه تحت فشار در مارس 10, اما او معتقد است برای هفته ها که آلوده به خانه کارگران منتشر نشده COVID-19 بيمار شد و به سرزنش برای coronavirus گسترش از طریق خانه های سالمندان که او نسبت به "آتش از طریق علف خشک."

او اشاره کرد که روز شنبه آن را به خوبی درک اولیه در مورد چگونه به راحتی این ویروس گسترش می تواند توسط افراد بدون علائم است.

"هیچ کس نمی دانست چه چیزی صحبت کردن در مورد آنها را برای مدت زمان طولانی. که خط پایین در اینجا" او به خبرنگاران گفت: در نیویورک است.

به کمیسیون بهداشت و درمان وجود دارد گفت: "هیچ دلیلی به جای سرزنش" بر هر کسی.

"اگر شما به جای سرزنش من را سرزنش کروناویروس" شکر گفت.

دولت یافته های جلوگیری نمی کند جمهوری خواهان از دنبال تحقیقات از دولت خانه سالمندان مرگ و میر. و برخی از خانه سالمندان گروه باقی می ماند متقاعد مارس 25 سفارش یک ایده بد بود.

"در آوردن حتی یک نمونه از COVID به خانه سالمندان است که در هیچ یک از منافع" گفت: Stephen Hanse اجرا می شود که یک خانه سالمندان انجمن به نام ایالت نیویورک امکانات بهداشتی انجمن و ایالت نیویورک مرکز برای کمک به زندگی.

در حالی که نیویورک گزارش را رد نمی کند که آیا مارس 25 بخشنامه بازی هیچ نقشی در هزاران خانه سالمندان مرگ و میر آن اشاره می کند که این ویروس در حال حاضر در حال حاضر در بسیاری از خانه ها قبل از آنها پذیرفته COVID-19 بيمار از بيمارستان ، بیش از 80 درصد از 310 خانه های سالمندان که بستری این بیماران در حال حاضر تایید شده یا مشکوک به مورد در میان ساکنان و یا کارکنان, این گزارش می گوید.

متوسط بیمار بستری شده بود برای نه روز, این گزارش می گوید — همان دوره است که آن را به احتمال زیاد طول می کشد برای این ویروس به دیگر مسری با توجه به فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

دولت گزارش همچنین می گوید خانه سالمندان ساکن مرگ و میر به اوج خود رسید و در آوریل 8 — در حدود همان زمان به عنوان COVID-19 مرگ و میر در سطح ایالت, اما تقریبا یک هفته قبل از اوج COVID-19 بيمار از بيمارستان — دنباله ای از حوادث گزارش کست به عنوان "نشان می دهد سیاست بود و نه علت."

با اینحال دولت داده ها نشان می دهد بیش از 1 ، 000 COVID-19 بيمار وارد خانه های سالمندان بین 25 مارس و 8 مارس.

در ضمن بیش از 20 ، 000 خانه کارکنان با آلوده شدند COVID-19 در نیویورک بین ماه های مارس و اواخر ماه آوریل زمانی که سیاست شد و در اثر.

رئیس یک اتحادیه است که نشان دهنده 60,000 نیویورک پرستاری خانه کارگر گفت: آنها همه آنها می تواند برای مراقبت از ساکنان.

"آنها را در بزرگ جسمی و روحی هزینه در بسیاری از موارد بدون کافی تجهیزات حفاظت شخصی و در حالی که محروم مورد نیاز پرداخت می شود بیمار زمان گفت:" جورج Gresham جمهور 1199SEIU.

نیویورک مقامات گفته اند که در مارس 25 بخشنامه در نظر گرفته شد هرگز به زور به خانه های پرستاری به بیماران آنها مجهز به مراقبت و که آنها باید صحبت کردن در این مورد. مقامات همچنین باید اشاره کرد که برخی از کشورهای دیگر از جمله کشورهای همسایه نیوجرسی تا به حال سیاست های مشابه.

KenMichael Dowling, مدیر عامل بیمارستان های زنجیره ای Northwell سلامت که با ارسال بیش از 1700 COVID-19 بيمار به خانه های سالمندان با توجه به AP را count — گفت: کسانی که ادعا می کنند که در خانه سالمندان سیاست پذیرش از بیمارستان باعث مرگ و میر "با واقعیت پشتیبانی نمی شود."

ساکنان خانه سالمندان' مدافع ریچارد Mollot گفت: در حالی که این گزارش ممکن است پاسخ برخی سوالات در مورد ویروس ویرانگر گسترش از طریق امکانات بزرگتر مسائل اساسی مانند صنعت سابقه عفونت-کنترل لغزش — باقی می ماند.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"وجود دارد مقدار زیادی از سرزنش به اطراف گفت:" Mollot مدیر اجرایی دراز مدت مراقبت از ائتلاف جامعه.

___

وینو گزارش از شهر نیویورک است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب