خانه های پرستاری مبارزه به عنوان هیات انتخاب بیکاری چک های بیش از حقوق

بزرگنمایی این تصویر برخی از خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات می گویند که آنها در حال تلا

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

برخی از خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات می گویند که آنها در حال تلاش برای پر کردن تغییرات به عنوان گواهی دستیاران پرستاری انتخاب کردن برای مزایای بیکاری در طول بیماری همه گیر. SolStock/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
SolStock/گتی ایماژ

Shanna LaFountain شده است معاون پرستاری در انگلستان برای 20 سال است. حدود دو ماه پیش در وسط coronavirus همه گیر او کار متوقف شد.

"این یک تصمیم سخت" او گفت:.

LaFountain دارای سه فرزند و این تصمیم هنگامی که مدارس خود را بسته و آموزش آنلاین رفت.

"پسر من بود و نه پاسخ دادن به معلمان انجام تکالیف," او گفت:. "من تا به حال به خانه با فرزندان من است."

به جای کار او می شود دولت مزایای بیکاری و دریافت یکی دیگر از 600 $در هر هفته از دولت فدرال است. او در حال ساخت پول بیشتر در حال حاضر از زمانی که او کار می کند.

LaFountain تنها نیست. به عنوان بخشی از مراقبت های عمل دولت فدرال اضافه شده اضافی 600 $در هر هفته به افراد بیکاری چک. مزایای چنین ممکن است در دسترس نه تنها به کسانی که اجازه رفتن اما همچنین برای کسانی که به ترک شغل خود را به دلیل ویروس.

در حالی که فدرال رزرو گزارش گفت: گسترش مزایای ارائه بحرانی تاسیسات برای بسیاری از افراد این نگرانی وجود دارد که پول اضافی است که منجر مهم کارگران در خانه بمانند. خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت, امکانات, سخت, ضربه گیر شده است در مبارزه با understaffing.

پرستار انسانی سازمان LaFountain با استفاده از به کار, به نام IntelyCare گزارش می دهد که حدود 30 درصد از آن گواهی دستیاران پرستاری یا مدیران خدمات پرستاری انتخاب به بیکاری در طول بیماری همه گیر.

"بدون آنها شما رو مدیران کافه تریا کارگران می کردم تمام انواع پرستاران انجام CNA وظایف. و سپس شما فقط باید با افرادی که در حال گرفتن توجه از آنجا که وجود دارد فقط مردم به اندازه کافی و کار" گفت: David Coppins مدیر عامل شرکت IntelyCare که در عمل در 14 متحده و کمک می کند تا در دراز مدت مراقبت از امکانات پر کردن خالی خود را تغییر.

در یک نمونه خانه سالمندان در حدود دو سوم از نیروی کار در حال مدیران خدمات پرستاری, Coppins گفت. آنها اغلب دارای روابط نزدیک با بیماران و نقطه نشانه های اولیه از مشکلات سلامتی.

قبل از همه گیر IntelyCare یافت کارگران برای حدود 80 درصد از تغییرات که در دراز مدت مراقبت از امکانات خواست کمک در پر کردن. در حال حاضر Coppins گفت: این شانس برای پر کردن 50 درصد است.

"من شده است به صحبت کردن با مدیران روز و شب و همه آنها گریه در این مورد گفت:" Micha Shalev که شرکت صاحب طفره رفتن پارک و واحه در طفره رفتن پارک دو امکانات در Worcester, Massachusetts که تخصص در مراقبت از زوال عقل.

تا کنون هیچ یک از Shalev ساکنان باید آزمایش مثبت برای ویروس. امکانات او و دیگران است و باید اقدامات احتیاطی اضافی او گفت: اما انجام این کار با دور کمتر کارکنان از آنها نیاز در بخش های بزرگ به دلیل بیکاری در چک.

"من در برابر پول دادن به مردم برای خود, بیکاری," او گفت:. "اما به منظور انجام عدالت آنها باید پرداخت تمام کارگران در خط مقدم مراقبت های بهداشتی حداقل اگر نه حتی بیشتر."

Shalev متوسل شده به ارائه کارکنان خود پاداش در طول همه گیر اما گفت که واقع بینانه نیست برای تمام امکانات. او گفت که دولت باید مکمل دستمزد پرستاران و مدیران خدمات پرستاری.

کنگره است که بحث که آیا به گسترش اضافی 600 دلار در هفته بیکاری فراتر از پایان ماه ژوئیه.

"بدون که 600 من را مجبور به بازگشت" گفت: LaFountain. در حالی که او نتواند او را بيمار او اضافه پرداخت نرخ مطابقت ندارد ،



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب