پرستاران چپ آسیب پذیر به COVID-19: 'ما در حال شهدا فدا کردن زندگی ما'

بزرگنمایی این تصویر کارکنان مراقبت های بهداشتی درایو برای بیان حمایت خود را برای پرستاران نیاز به تج

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

کارکنان مراقبت های بهداشتی درایو برای بیان حمایت خود را برای پرستاران نیاز به تجهیزات حفاظت شخصی در خارج از مرکز پزشکی UCLA در سانتا مونیکا کالیفرنیا در مارس 13. دامیان Dovarganes/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دامیان Dovarganes/AP

زمانی که برای اولین بار له از مردم بیمار با COVID-19 تبدیل شده تا در مرکز پزشکی مونته فیور در برانکس بنی متیو می گوید مدیران را صادر کرد او و دیگر پرستاران دو N95 ماسک در هر هفته است. به جای پرتاب ماسک محافظ دور پس از درمان بیماران مسری آنها ذخیره می شود آنها را در کیسه های کاغذی.

"هیچ راهی وجود دارد شما آن را اگر شما در حال کار در اورژانس با حداقل حفاظت از" Matthew NPR گفت. او آزمایش مثبت برای COVID-19 روز 21 مارس و گفت: بسیاری از همکاران او مریض شدم ،

"برخی از آنها در بیمارستان برای تقریبا یک هفته," او گفت:. "پرستاران انجام این ویروس در صفحه اصلی و شرکای خود بچه ها و پدر و مادر بیمار است."

حداقل 9,000 خط مقدم پرستاران و سایر کارکنان پزشکی باید قرارداد COVID-19 با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری. آژانس های فدرال می گویند ده ها تن از پرستاران و دیگر ارائه دهندگان مراقبت های فوت کرده اند.

NPR می خواستم به درک چگونه این وضعیت اتفاق افتاده است. چگونه بهترین-تامین سیستم مراقبت های بهداشتی در جهان باد ارسال پرستاران به بخش پر از مردم بیمار با یک زن مرموز جدید تنفسی ویروس بدون پایه تجهیزات حفاظت شخصی?

اولین علائم هشدار دهنده ظهور در اوایل فوریه هفته قبل از COVID-19 فوران در ایالات متحده است. Tedros Adhanom Ghebreyesus مدیر کل سازمان بهداشت جهانی آن هشدار داد از "شدید اختلال" در PPE زنجیره تامین است.

"تقاضا است تا 100 برابر بیشتر از حالت عادی" Tedros گفت. "وجود دارد تخلیه ذخایر و انباشت پرونده ها از چهار تا شش ماه است. جهانی سهام از ماسک و ماسک در حال حاضر کافی برای پاسخگویی به نیازهای."

ایالات متحده متکی است که همان زنجیره تامین جهانی و برخی از خط مقدم پزشکی کارگران به نظر می رسد نگران است.

"نگرانی اصلی ما این است که مراقبت های بهداشتی کارفرمایان آماده نیست" گفت: بانی Castillo, مدیر اجرایی پرستاران ملی ایران, ملت بزرگترین پرستاران اتحادیه.

در مصاحبه با NPR در اواخر فوریه Castillo گفت: سازمان در حال بررسی پرستاران شاغل در بیمارستان ها در سراسر کشور. آنها گزارش مشکل کمبود تجهیزات حفاظت شخصی.

"تنها 30 درصد از پرستاران می گویند که وجود منابع کافی در انبار" Castillo گفت.

در طول آن بسیار مهم در اوایل هفته از این بیماری همه گیر رئيس جمهور تهمت بود ارسال های مختلف پیام کم اهمیت جلوه دادن تهدید COVID-19 در ایالات متحده است.

"توسط مارس و یا در ماه مارس, گرما به طور کلی می کشد این نوع از ویروس" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: Feb. 10. "به طوری که می تواند یک چیز خوب. اما ما در شکل بزرگ در کشور ما است."

بیمارستان ها هم صدا با اعتماد به نفس.

"هر کس که صحبت کردم به گرفته قابل توجهی مراحل را به مطمئن شوید که آنها در حال آماده" نانسی پرورش از انجمن بیمارستان های آمریکا گفت: در مصاحبه با NPR در اواخر فوریه.

اما NPR یافت که به عنوان coronavirus در زمان برگزاری در ایالات متحده بسیاری از آژانس های فدرال آگاه بودند یک PPE کمبود بلندی بود. CDC شروع اصرار بیمارستان به جیره ماسک و لباس. CDC و دیگر آژانس های فدرال نیز آرام دستورالعمل های ایمنی اجازه می دهد PPE به توان مورد استفاده مجدد قرار و ساخت این امکان را برای بیمارستان به استفاده از ماسک های تایید شده برای کارگران ساختمانی.

در ضمن NPR در بر داشت کمی انجام شد به گسترش عرضه کلی از ماسک و لباس و دیگر PPE. به عنوان کارخانه ها در چین تعطیل مغلوب ساختن پیشی جستن دولت هنوز گزارش نه "گسترده کمبود" از لوازم پزشکی در ایالات متحده است. در فوریه. 27, 20 روز پس از این که اعلام کرد هشدار سازمان غذا و دارو با صدور اعلان عمومی اذعان COVID-19 خواهد بود "احتمال تاثیر پزشکی محصول زنجیره تامین است."

حتی پس از آن در اواخر فوریه و اوایل ماه مارس کمی انجام شد برای گسترش تولید داخلی از تجهیزات حفاظت فردی به مکمل کمیاب از خارج از کشور تامین کنند. در مصاحبه با NPR در هفته گذشته انجمن بیمارستان های آمریکا را پرورش اذعان بیمارستان شد و آهسته به درک مقیاس مشکل.

"من فکر می کنم هیچ یک از ما پیش بینی شده به طور کامل به عنوان ما باید است که یک بیماری همه گیر مانند این می تواند یک تقاضا در سراسر جهان," او گفت:.

فاستر گفت: بیمارستان ها خواست تهمت به استفاده از قدرت خود را تحت دفاع تولید عمل می کنند به نیروی شرکت "واقعا به سطح شیب دار بالا توانایی این کشور را PPE" اما درخواست از AHA و مراقبت های بهداشتی دیگر گروه ها اتفاق نمی افتد تا مارس 21, همچنین پس از سهمیه بندی از ماسک و روپوش را آغاز کرده بود.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت استفاده کرده است دفاع تولید عمل به صورت پراکنده در طول این بحران و به جای آن به کار کرده است با شرکت در یک صورت داوطلبانه است. به سازمان مدیریت اضطراری فدرال نیز نقل مکان کرد و در اواخر ماه مارس و اوایل ماه آوریل برای خرید ماسک و لباس در خارج از کشور اغلب در رقابت با بیمارستان ها و آمریکا و در همان کمیاب تجهیزات. در اواخر ماه مارس تهمت پیشنهاد کافی PPE منابع در حال حاضر وجود داشته و می شد به سرقت رفته و یا misallocated.

"من فکر نمی کنم آن را احتکار," او گفت. "من فکر می کنم شاید بدتر از احتکار."

NPR می تواند پیدا کردن شواهدی از گسترده سرقت و یا سوء استفاده از PPE. تلاش برای افزایش منابع نیست تا آغاز هفته پس از اولین هشدارهای شد صدا و دولت فشار برای پیدا کردن تامین کنندگان جدید بود که اغلب اشتباه گرفته خوردگی سازمان در برابر یکدیگر است.

آوریل 8, مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اعلام کرد که ملی انبارهای تجهیزات حفاظتی بود 90% تهی باقی مانده و لوازم نگه داشته می شود در رزرو. بیمارستان صنعت اذعان دارد که حتی در حال حاضر "بحرانی" PPE کمبود باقی می ماند. در ضمن federal Department of Veterans Affairs سیستم از بیمارستان ها و درمانگاه است که هنوز هم با استفاده از "ریاضت اقتصادی" اقدامات لازم برای جیره ماسک و لباس.

پرستاران ملی ایران را Castillo که زنگ خطر مطرح شده در مورد PPE در ماه فوریه گفت: پرستاران عصبانی هستند. او گفت: آنها از ترس موج دوم COVID-19 بيمار خواهد رسید قبل از بيمارستان آماده هستند.

"پرستاران می ترسند برای مراقبت از بیماران ما اگر ما حق حمایت," او گفت:. "اما ما نمی شهدا به خطر انداختن زندگی ما چون ما دولت و کارفرمایان ما خود را انجام نمی, شغل است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب