نوا اسکوشیا حکم دادگاه سفارشات استان بهتر است برای محافظت از گونه های در معرض خطر

هالیفاکس—نوا اسکوشیا دولت موفق به دیدار با "برخی وظایف قانونی" برای حفاظت از گونه های در معرض خطر می گوید: Nov

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399

هالیفاکس—نوا اسکوشیا دولت موفق به دیدار با "برخی وظایف قانونی" برای حفاظت از گونه های در معرض خطر می گوید: Nova Scotia عالی قاضی دادگاه همچنین دستور داد که این استان را به وزیر امور اراضی و جنگلداری برای تحقق تعهدات خود را زیر گونه های در معرض خطر عمل می کنند.

در حکم صادر شده جمعه, عدالت, Christa برادران می گوید: رکورد های عمومی نشان داده است "مزمن و سیستمیک شکست" برای اجرای عمل مورد نیاز تحت عمل می کنند.

"وزیر و وزارت باید رعایت قانون همه بیشتر از آن که وظایف خود را به عنوان ساده به عنوان آنها در این مورد" برادران نوشت. "اگر آنها رفتار خود را غیرقانونی و بدون دلیل خوب دادگاه باید آنها را به حساب."

قاضی به نقل از 1971 Dr. Seuss کتاب "Lorax" در مقدمه به او 58-صفحه حکم: "مگر اینکه کسی مثل شما مراقبت در کل افتضاح زیادی هیچ چیز در حال رفتن به دریافت کنید بهتر است. آن را نه."

برادران همچنین با اشاره به یک سال 2016 گزارش استانی رئیس اداره عالی تفتیش که مورد انتقاد بخش انفعال پیگیری گزارش گروه حسابرس توصیه ها در سال 2018 و 2018 Lahey گزارش جنگلداری و شیوه های به پشت او نتیجه گیری.

حاکم است که نتیجه یک بررسی قضایی برنامه توسط فدراسیون نوا اسکوشیا طبیعت این Blomidon طبیعت جامعه هالیفاکس زمینه طبیعت و حیات وحش, زیست شناس باب Bancroft که شنیده شد در پاییز گذشته.

این گروه استدلال می کنند که زمین و جنگلداری وزیر ایان رنکین موفق به دیدار با الزامات تحت عمل می کنند, از جمله الزامات مورد نیاز برای طراحی و پیاده سازی برنامه های بازیابی برای گونه های در معرض خطر ایجاد بهبود تیم و شناسایی هسته زیستگاه.

آنها ذکر شده شش حیوانات و گونه های گیاهی به عنوان نمونه — سرزمین اصلی گوزن شمالی کانادا چکاوک شرقی چوب pewee چوب, لاک پشت, ram, سر بانوی دمپایی و خاکستر.

"طبیعت برنده" Bancroft گفت: از حکم دادگاه در مصاحبه دوشنبه. "سوال این است که آیا آنها (سیاستمداران) را در واقع انجام هر کاری یا نه."

Bancroft گفت: او معتقد است که طبیعت به خطر افتاده است و در طول سال در بسیاری از جبهه ها به دلیل یک "صنعتی دستور کار" در این بخش به خصوص وقتی که می آید به جنگلداری و شیوه های.

"حداقل ما رو به پایین از گونه های در معرض خطر موضوع را به طور موثر در قانون پس ممنون میشم به وکلا و قاضی برادران برای آن."

برادران اشاره کرد که در مورد کانادا چکاوک که ذکر شده بود به عنوان در معرض خطر در سال 2013 گفت: یک سال برای تعیین یک تیم بازیابی تحت عمل می کنند.

اما او گفت: یک تیم نبود منصوب کرد تا مارس 2019 مدت کوتاهی پس از این طبیعت گروه ثبت برای بررسی قضایی و "پنج سال پس از زمانی فکر توسط گونه های در معرض خطر عمل می کنند."

برادران گفت: عمل کوچک نیز رخ داده است که آن را به رم سر بانوی دمپایی یک گیاه ذکر شده به عنوان در معرض خطر در سال 2007.

"وزیر نه منصوب بهبود تیم و نه آماده شده طرح در سال 2008," او نوشت. "با توجه به ثبت پیش نویس طرح بهبود ایجاد شده در سال 2009. هیچ چیز وجود دارد در هر رکورد یا ارسالی به توضیح دهد که چرا این طرح هرگز نهایی."

برادران گفت: گیاهان بازیابی تیم منصوب شد و در ماه مه سال 2019 که شامل بانوی دمپایی و بهبود طرح در حال بررسی است.

"آنچه از 11 سال است که سپری شده بین تعیین گونه و انتصاب تیم ؟" حکم می پرسد.

قاضی همچنین گفت: وکلای این استان ذکر کرده "چند تا حدودی مبهم پیشنهادات" محدود دپارتمان منابع به عنوان توجیهی برای تاخیر.

"وجود دارد هیچ آشکار در حمایت از رکورد ادعا می کنند که نهادی محدودیت مانند کمبود منابع هستند تقصیر این شکست را به رعایت الزامات قانونی," او گفت:.

در طول دو روز از جلسات سپتامبر گذشته وکیل برای طبیعت گروه جیمز سیمپسون استدلال کرد که زبان در عمل با استفاده از آن از کلمه "باید" ایجاد یک ضرورت برای این گروه به اجرای قانون موجود است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

برادران توافق در او حاکم است. "وزیر هیچ اختیار برای جلوگیری از این, وظیفه," او نوشت.

در یک ایمیل اراضی و جنگلداری سخنگوی وزارت لیزا جارت گفت: هیچ کلمه ای وجود دارد و در عین حال در یک پتانسیل درخواست تجدید نظر از حکم.

گفت: "این استان فقط با دریافت این حکم و در حال حاضر در حال بررسی آن برای تعیین گام های بعدی" او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن