از ملاقات شما خوشبختم اما چگونه به استقبال شما ؟ #NoHandshake برگ تجار دار

بزرگنمایی این تصویر آرنج دست انداز کرده و به جای دست دادن در بسیاری از مواقع از جمله این تبریک بین ن

توسط MINERALNEWS در 22 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

آرنج دست انداز کرده و به جای دست دادن در بسیاری از مواقع از جمله این تبریک بین نخست وزیر هلند (راست) و وزیر خارجه هلند برای مراقبت های پزشکی Bruno برونز در لاهه هلند در روز سه شنبه. Remko د وال /ANP/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Remko د وال /ANP/خبرگزاری گتی ایماژ

از دست دادن یک جزء اصلی از جلسات کسب و کار تحت محاصره است. Coronavirus شکل دهی مجدد اجتماعی و محل کار هنجارهای بنابراین نگه داشتن یک فاصله است و در حال حاضر مودب چیزی که به انجام است.

مایک Sandifer مسکن مستقر در Bethesda, Md., است تمرین این روش جدید در حال ظهور قوانین و مقررات. او به طور معمول ارائه می دهد یک "آرنج دست انداز" nudging مردم به آرامی با بازوی خود را. اما Sandifer به مبارزه عمیقا ریشه دوانده غریزه به گسترش دست خود را.

"شما می دانید مردم از جنوب نوع حساس feely. که مرتب از طبیعت ما," او می گوید. به علاوه او در املاک و مستغلات. "ما یک قیاس جمعیت است."

دست شستن جهانی تبدیل شده است, وسواس یادآوری Sandifer مادر خود را به طور مداوم گفتن او را به آواز خواندن ABC در حالی که انجام این کار برای اطمینان از آنها به اندازه کافی پاک است.

ویروس و بیماری به شکل Sandifer دوران کودکی. در دهه 1960 پدرش تمایل به فلج اطفال در بيماران آهن ریه ها و مادر او همیشه عینک دستکش — برای مد بلکه برای بهداشت.

YouTube

در حال حاضر هر کس موعظه بهداشت دست. و ساخته شده است که از دست دادن تابو. لیگ برتر انگلستان را ممنوع کرده است و آنها را در طول مسابقات فوتبال. آلمانی نخست وزیر آنگلا مرکل بود سمت چپ حلق آویز پس از او وزیر کشور را تکذیب کرد او دست دراز. این هفته هلندی نخست وزیر اعلام کرد که هیچ دست دادن حکومت و سپس به سرعت تبدیل را تکان داد و یک مقام بهداشتی در دست. او سپس عذرخواهی کرد.

بنابراین چه چیزی جایگزین دست دادن? که برای grabs, پس به صحبت می کنند. وجود دارد fist bump. یا آرنج دست انداز. یا نماز ژست که Sandifer را دوست دارد.

"این namaste است که نوع خوب ... . من فکر می کنم که این چند فرهنگی" او می گوید. فرهنگ های آسیایی — که به طور معمول تعظیم به جای از دست دادن — همچنین اعتصاب فروتن و تن او می گوید.

اما عدم اجماع شده پستال مردم سردرگم و رک و پوست کمی بی دست و پا و قوانین و مقررات کارشناسان به توافق برسند.

توماس فارلی نیویورک-بر اساس قوانین و مقررات مشاور می گوید: او را دیدم در این اثر کامل بیش از آخر هفته هنگامی که او با حضور چند دست, رایگان, سلام, از جمله یک جشن تولد که در آن میزبان ارسال شده نشانه خواندن: "این یک آغوش و بوسه-منطقه آزاد."

که یک کروناویروس اولین بار برای Farley.

"آنچه من در مورد آن صادقانه بود و آن را در زمان برخی از ضعف خارج از آن به طوری که قوانین زمین وجود دارد به طوری که هر کس می تواند احساس نمی مانند فرد بد," او می گوید.

در طرف دیگر بعد از آن همان روز مردم معامله آرنج ضربه و پا می لرزد — نیز شناخته شده به عنوان "ووهان لرزش" پس از ویروس کانون. که عجیب و غریب Farley می گوید: به دلیل این بود که در یک خانه که در آن کفش ها در سمت چپ درب. "ساخته شده است که پا به پای مخاطب کمی شاید صمیمی تر از ممکن است اگر شما در واقع با پوشیدن کفش," او می گوید.

Coronavirus فرهنگ است که در حال حاضر مجبور Farley به تجدید نظر چگونه او می آموزد و مقررات کسب و کار. یکی از عناصر اصلی بوده و کامل دادن: نه شل و ول — و نه یک چنگال مرگ — و قطعا مرطوب.

"البته ما به طور ناگهانی محوری به این عصر جدید," او می گوید اگر چه حتی عصر جدید است و محدودیت های آن برای Farley.

"به آرنج دست انداز یا پنس. آن را فقط ... حرفه ای نیست," او می گوید در لحن آمیخته با تحقیر.

شخصی خود را در اولویت ؟ "به عنوان یک ستاره بازحمت حرکت کردن فن, من عاشق زندگی طولانی و کامیابی' پستال با تقسیم انگشتان دست است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب