NFL حرکت بین المللی بازی بازگشت به ایالات متحده با توجه به COVID-19

بزرگنمایی این تصویر این Jacksonville Jaguars که میزبانی یک بازی در هر فصل در انگلستان از سال 2013 شد

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

این Jacksonville Jaguars که میزبانی یک بازی در هر فصل در انگلستان از سال 2013 شده اند اولین NFL حق رای دادن به این بازی بازگشت به عقب بازی در خارج از کشور. دیو Shopland/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیو Shopland/AP

NFL اعلام کرد در روز دوشنبه است که به آن نقل مکان کرد و در سال 2020 فصل بازی های بین المللی به ایالات متحده آمریکا,

یک بازی برنامه ریزی شده را در شهر مکزیک و چهار بازی میله میله برای لندن را به جای آن را در ایالات متحده با توجه به coronavirus با توجه به بیانیه ای از NFL.

NFL شده است برگزاری بازی در ورزشگاه ومبلی لندن برای 13 فصل در تلاش افزایش علاقه بین المللی در فوتبال آمریکایی. این Jacksonville Jaguars که میزبانی یک بازی در هر فصل در انگلستان از سال 2013 شده اند اولین NFL حق رای دادن به این بازی بازگشت به عقب بازی در خارج از کشور با دو بازی در خانه که قبلا برنامه ریزی شده وجود دارد در این فصل است. خود را 2019 بازی در ورزشگاه ومبلی برابر هوستون تگزاس به خود جلب کرد بیش از 84,000 طرفداران.

آتلانتا فالکونز و میامی دلفین ها نیز قرار است به صفحه اصلی تیم در لندن در حالی که کاردینالز آریزونا را میزبانی بازی در مکزیکو سیتی.

"قابل توجهی پس از تجزیه و تحلیل ما بر این باورند که تصمیم به بازی در تمام بازی های ما در داخل کشور در این فصل این است که یک حق برای ما بازیکنان باشگاه های ما و طرفداران ما در ایالات متحده و مکزیک و انگلستان" NFL معاون اجرایی رئیس جمهور کریستوفر Halpin گفت: در انتشار.

Halpin همچنین گفت که NFL به نظر می رسد به جلو به بازگشت به انگلستان و مکزیک برای آن 2021 فصل است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن