گزارش جدید نشان می دهد که چرا یک درآمد اولیه را حس می کند در طول COVID-19 بازیابی

یک دانشجوی مهندسی انتخاب بین گرفتن فوری کار دندانپزشکی انجام شود یا ادامه تحصیل خود را.یک دختر ماندن در منزل پ

توسط MINERALNEWS در 9 تیر 1399

یک دانشجوی مهندسی انتخاب بین گرفتن فوری کار دندانپزشکی انجام شود یا ادامه تحصیل خود را.

یک دختر ماندن در منزل پاره وقت به منظور مراقبت از مادر او که آلزایمر.

یک کشاورز-تبدیل نفت کارگر حفاری را به پس انداز بازنشستگی با توجه به صنعت تغییر میکند.

وجود دارد بیش از یک صد و شهادت مانند این موجود در یک گزارش منتشر شده در دوشنبه, غیر انتفاعی, درآمد اولیه کانادا شبکه.

در این گزارش ویژگی های 141 ناشناس داستان های جمع آوری شده از مردم در سراسر کانادا در مارس و برجسته هزاران موقعیت های مختلف که در آن درآمد اولیه اجازه می دهد کسی به شغل خود را حفظ کرامت و یا در برخی از موارد صرفه جویی در زندگی خود.

و در حال حاضر در حالی که کانادا ponders بهبودی از COVID-19, بهترین زمان برای پیاده سازی یک پایه-درآمد برنامه گفت: شیلا Regehr موسس عضو و رئیس درآمد اولیه کانادا شبکه.

"COVID نشده ایجاد چیزی جدید. آن را با قرار دادن یک نور افکن در تمام نقاط ضعف در سیستم ما" گفت: Regehr.

"همه کسانی که نابرابری که در حال رشد در طول سال شده اند و باعث انواع مشکلات برای یک گروه خاصی از مردم است. در حال حاضر COVID نشان می دهد که بسیاری از افراد دیگر نیز آسیب پذیر است."

برای دهه اقتصاددانان شناور ایده اولیه درآمد یک سیاست محور در این فرض استوار است که هر کس سزاوار به نیازهای اولیه خود را برآورده بدون در نظر گرفتن درآمد خود را.

در سال 2017, Kathleen Wynne لیبرال انتاریو دولت راه اندازی $150 میلیون اساسی-inome آزمایش در سه شهرستانها. فورد دولت لغو آن در ماه جولای 2018 اما مطالعات متعدد پس از آن یافت می شود این پروژه تا به حال مزایای مثبت برای شرکت کنندگان است. یک مطالعه توسط دانشگاه مک مستر در بر داشت سه چهارم از افرادی که در حال حاضر شاغل نگه داشته کار حتی پس از دریافت ماهانه پایه درآمد و زدودن نگرانی که درآمد اولیه مانع مردم از کار.

و به تازگی در ایالات متحده سابق دموکرات نامزد ریاست جمهوری اندرو یانگ دفاع و پشتیبانی چیزی به نام جهانی درآمد اولیه — که در آن هر کس خواهد دریافت چک به همان مبلغ در جیب خود را بدون در نظر گرفتن چگونه ثروتمند یا فقیر هستند.

پشتیبانی از درآمد اولیه در حال رشد است گفت: Regehr.

Regehr معتقد است که کانادا باید انطباق مترقی نسخه از درآمد اولیه شبیه به چگونه کشور را امنیتی سن و کودک برنامه های سود محاسبه می شود. اساسا خود درآمد اولیه چک را افزایش می دهد و باعث کاهش بسته به چه مقدار درآمد شما را.

در پایه درآمد شبکه کانادا مدل کسانی که بیش از $55,000 (و یا بیش از $77,782 به عنوان یک زن و شوهر) را دریافت خواهد کرد درآمد اولیه کمک های اولیه. در انتهای دیگر طیف کسانی که درآمد بسیار کمی را دریافت تا آنجا که $1,833 در هر ماه برای هر فرد و یا $2,593 برای زوج است.

Regehr گفت: سازمان ارسال شده سیاست دادخواستها جزئیات دقیقا چگونه این کشور می تواند برای پرداخت پایه درآمد — یا از طریق مالیاتی موجود, برنامه, و یا با یک جدید مالیات بر ثروت و یا با افزایش مالیات بر فروش کمی — به هر دو مجلس عوام و مجلس سنا.

دولت فدرال داده است 2000 $در هر ماه به افرادی که شغل خود را از دست با توجه به COVID-19 از طریق کانادا واکنش اضطراری بهره مند شوند همچنین به عنوان شناخته شده CERB. Regehr و دیگران را تحسین دولت برای اقدام به سرعت در طول بحران.

"همه کسانی که مدیریت و یا به یک یا دو paycheques دور از فاجعه گرفتن که CERB سود بزرگ برای آنها" او گفت:.

در خصوص پول نقد در جیب مردم — با هیچ رشته های متصل — به معنای آنها می تواند استفاده از پول در هر راه حس برای آنها.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"مردم آن را می دهد هر دو امنیت و انعطاف پذیری را برای مانور دادن از طریق انتقال گفت:" Regehr.

با توجه به داستان اولیه درآمد کانادا شبکه های جمع آوری شده مردم با استفاده از پول برای همه چیز از مراقبت از کودک به مواد غذایی به اجاره. بسیاری از ترس آنچه که اتفاق می افتد به آنها را پس از دولت توقف CERB به عنوان برخی از کسب و کار و مدارس و خانواده ها به تدریج بهبود یافتن از این بیماری همه گیر.

یک جواب نوشت:

"همه ما می دانیم در مورد مردم ایران در مذاکرات,' آنهایی که در حال مبارزه برای نگه داشتن اما نیست در واقع سقوط که در معرض خطر مرگ هستند اما هرگز نمی خواهد می دانم آنچه در آن است واقعا رشد; آنهایی که فقط به " سقوط از طریق ترک.' این من هستم."

دیگران اظهار تاسف در مورد چگونه کسانی که زندگی در ناتوانی چک مجبور به زندگی در حدود نیمی از این مقدار از آنچه CERB doles ،

درآمد اولیه کمک خواهد کرد که کسانی که در همه این شرایط گفت: Regehr.

بسیاری نوشت که در زندگی میکردند در پرتگاه فقر قبل از COVID-19 آمار گفت: Regehr. به همین دلیل کانادا باید حل و فصل برای رفتن به "عادی" در هر صورت, او گفت:.

"طبیعی بود که مردم گرسنه در کمک های اجتماعی و استفاده از اتاق های اورژانس برای مراقبت های بهداشتی به دلیل آنها نمی تواند غذا خوردن به درستی این پلیس فعالیت در محلات محروم به سرکوب خشونت اسلحه زیرا مردم نمی به اندازه کافی برای به دست آوردن از طریق قانونی است."

از طریق داستان های جمع آوری شده توسط درآمد اولیه کانادا شبکه کانادایی, زندگی در شرایط مخاطره آمیز انجام یک کار بهتر نشان دادن چرا درآمد اولیه را حس می کند — بهتر از هر مشاور سیاست می گفت Regehr.

برخی از آنها حتی کمی خوش بینانه است.

یکی از جوانان که در سال های اخیر زندگی در پناهگاه زیر یک پل و در حال حاضر در یک گاراژ خلاصه وضعیت مثل این:

"من واقعا بر این باورند که جهان به اندازه کافی پول و منابع به اطراف; آنها فقط نیاز به توزیع می شود به کسانی که نیاز دارند چرا که بدون طبقه کارگر و همه چیز تعطیل."

Wanyee Li


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن